;
coinex

مراقب باشید: چت بات بینگ مایکروسافت کاربران را به سمت سایت‌های حاوی بدافزار هدایت می‌کند

شرکت امنیتی MalwareBytes ادعا کرده است که برخی تبلیغات در چت بات بینگ مایکروسافت ، افراد را به بازدید از سایت‌های مخرب و دانلود بدافزار ترغیب می‌کند.

از انتشار چت بات هوش مصنوعی بینگ توسط مایکروسافت مدتی‌ست می‌گذرد. حال، در همین زمان این هوش مصنوعی به سرتیتر رسانه‌های فناوری جهان نیز تبدیل شده است. البته همیشه اخبار منتشر شده درمورد چت‌بات بینگ مثبت نبوده‌اند. بر اساس گزارشات جدید منتشر شده، هوش مصنوعی جدید مایکروسافت با مشکلاتی مواجه شده که کاربران را به سایت‌های حاوی بدافزار هدایت می‌کند و باعث ویروسی شدن کامپیوتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از هوش مصنوعی DALL-E 3 به بینگ چت افزوده شد

چت بات بینگ مایکروسافت

شرکت آنتی‌ویروس MalwareBytes طی پستی مدعی شد چت‌بات بینگ به هدایت کاربران به سمت سایت‌های بدافزاری تمایل دارد. این شرکت می‌گوید چت بات مایکروسافت تبلیغاتی نمایش می‌دهد که کاربران این هوش مصنوعی را به سایت‌های مخرب می‌برد.

زمان استفاده کردن از چت بات پینگ توانایی درخواست این را دارید که اطلاعات وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر را هم برای شما پیدا کند. از زمان ارائه شدن چت‌بات بینگ، تبلیغاتی را در چت به کاربران نشان می‌دهد که مشابه تبلیغات متنی که در سرچ گوگل نمایش داده می‌شود، هستند.

چت بات بینگ مایکروسافت

پست وبلاگی MalwareBytes درمورد روش‌های عملکرد این سایت‌های بدافزاری در چت‌بات بینگ اطلاعاتی نمایش داده است. به‌ عنوان مثال کاربر می‌تواند از چت‌بات بینگ درخواست کند تا برنامه‌ی اسکن IP محبوبی که مدیران سیستم از آن استفاده می‌کنند را دانلود کند. چت‌بات بینگ هم برای کاربر سایت برنامه را ارسال می‌کند اما با قرار دادن موس روی پیوند می‌توانید مشاهده کنید که سایت مخرب است. اگر با دقت نتایج چت‌بات بینگ را بررسی نکنید یا با سایت مورد نظر آشنا نباشید، ممکن است به دام سایت‌های بدافزار بیافتید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درمورد مشکلات چت بات بینگ مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر