coinex
راهنمای خرید تکراتو

چت‌بات ChatGPT حالا به تمام داده‌های اینترنت دسترسی دارد

شرکت OpenAI به‌تازگی از دسترسی چت‌بات ChatGPT به تمامی داده‌های اینترنت و البته لینک‌های مستقیم به منابع برای ارائه اطلاعات خبر داده است.

هنگامی که هوش مصنوعی ChatGPT در ماه نوامبر سال پیش ارائه شد، به‌مدت چند روز به اینترنت دسترسی نداشت و پایگاه‌ داده‌های آن در تاریخ سپتامبر 2021 متوقف شده بود. بنابراین چت‌بات ChatGPT قادر نبود تا داده‌های جدیدتر از سپتامبر 2021 را به کاربران ارائه کند و در واقع سپتامبر 2021، جدیدترین داده‌هایی بودند که آموزش این چت‌بات هوش مصنوعی با آن انجام شده است.

به همین جهت شرکت OpenAI ضمن انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از دسترسی چت‌بات محبوب ChatGPT به اینترنت جهت ارائه اطلاعات به‌روز و همچنین لینک‌های مستقیم به منابع خبر داد. لذا اطلاعات ChatGPT دیگر به پیش از سپتامبر 2021 (شهریور- مهرماه 1400، محدود نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: امکان تعامل صوتی و تصویری با ChatGPT فراهم شد [+ویدئو]

دسترسی چت‌بات ChatGPT به اینترنت

درحال‌حاضر شرکت OpenAI خبر داده است که چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT توانایی دسترسی حتی به جدیدترین داده‌های مربوط به بعد از سپتامبر 2021 را هم دارد و با داده‌های کامل‌تری به پرسش‌های کاربران خواهد پرداخت. در حقیقت دستیار هوش مصنوعی مولد این چت‌بات حالا می‌تواند اطلاعات را در زمان واقعی جستجو کند.

چت‌بات ChatGPT

این قابلیت تحت عنوان Browsing از حالا برای نسخه پولی ChatGPT Plus و نسخه سازمانی آن در دسترس قرار گرفته و در آینده برای تمام کاربران عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT  امکان مرور اینترنت را دارد تا اطلاعات جدید و معتبر را درکنار پیوندهای مستقیم به منابع به کاربران ارائه کند و داده‌های آن دیگر محدود به داده‌های پیش از سپتامبر 2021 نیست.

باید توجه داشت این نخستین مرتبه‌ای نبوده که ChatGPT به داده‌های اینترنت دسترسی یافته است. در ماه جولای هم قابلیت مرور وب در دسترس کاربران نسخه پلاس که از اشتراک چت‌بات هوش مصنوعی برخوردار بودند، قرار گرفت. بااین‌حال بعد از آنکه تعدادی از کاربران در پی راهکارهایی جهت دور زدن هزینه پرداخت افتادند، این ویژگی حذف شد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص دسترسی چت‌بات ChatGPT به تمام داده‌های اینترنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر