;
coinex

برنامه عرضه خودروهای هیوندای در سامانه یکپارچه اعلام شد

برنامه عرضه خودروهای هیوندای در سامانه یکپارچه مشخص شد. از 8 مدل خودرو هیوندای قرار است به زودی 4 مدل در سامانه اختصاصی وزارت صمت عرضه شوند.

شرکت KTL در دور جدید واردات خودرو به ایران قرار است 8 مدل از خودروهای برند خوش‌نام هیوندای را وارد ایران کند. حال باتوجه به این موضوع و اینکه قرار است این خودروها را به زودی در ایران ببینیم، برنامه عرضه خودروهای هیوندای در سامانه یکپارچه اعلام شده است.

گفتنی‌ست که در فاز اول این عرضه 4 مدل در لیست قرار دارند و 4 مدل بعدی نیز در اطلاعیه‌های بعدی عرضه خواهند شد. با این اوصاف، خودروهای هیوندای کرتا، النترا، کُنا و توسان از هفته آینده در سامانه یکپارجه وزارت صمت عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: ورود هزار دستگاه هیوندای النترا به ایران تایید شد

برنامه عرضه خودروهای هیوندای در سامانه یکپارچه اعلام شد

در دوره جدید واردات خودرو شرکت KTL برنامه عرضه محصولات هیوندای را دارد. در همین راستا این شرکت چهار مدل از خودروهای این نشان کره‌ای را برای عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آماده کرده است. هفته آینده مدل‌های کرتا، النترا، کُنا و توسان از نشان هیوندای در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان ارائه می‌شوند.

برنامه عرضه خودروهای هیوندای در سامانه یکپارچه اعلام شد

گفته می‌شود که فعلاً دارندگان اولویت در این سامانه می‌توانند نسبت به پیش‌خرید خودروهای هیوندای اقدام کنند. همچنین قرار است تا هزار دستگاه از این خودروهای هیوندای با موعد تحویل ۶۰ روز کاری در سامانه به فروش برسند. هنوز قیمت قطعی این خودروها مشخص نیست و در صورتی که در هنگام آغاز ثبت‌نام، قیمت مصوب از سوی سازمان حمایت تعیین نشده باشد، مشتریان به صورت علی‌الحساب پیش‌خرید خود را ثبت می‌کنند.

اواخر سال ۱۴۰۱ بود که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، تعداد قابل توجهی از مشتریان ثبت‌نام کردند. پیش از این تنها نزدیک هزار و ۱۰۰ دستگاه چانگان CS35 پلاس در این سامانه عرضه شده بود. اما حال قرار است تا برای الباقی مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، تعدادی خودرو از ۸ مدل ارائه شود و آنها هم بتوانند تا فرایند ثبت‌نام ‌خود را یک گام جلوتر ببرند. هیوندای کرتا، هیوندای النترا، هیوندای توسان، هیوندی کنا، کیا سلتوس، چانگان CS35 پلاس، چانگان CS55 پلاس و فیات ۵۰۰ از جمله خودروهایی هستند که توسط شرکت KTL، کوشا خودرو، سایپا و پارسیان موتور در این سامانه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ برنامه عرضه خودروهای هیوندای در سامانه یکپارچه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر