;
coinex

تزریق زبان طراحی اپل به یک مخلوط‌کن سیار

به‌نظر با سرمایه‌گذاری جانی آیو، مدیر ارشد طراحی سابق اپل در یک استارتاپ، شاهد تزریق زبان طراحی اپل به یک مخلوط‌کن سیار بسیار هیجان‌انگیز باشیم.

جانی آیو همواره به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد تاریخ اپل در طراحی آیفون و آیپد محسوب می‌شود. وی هم‌اکنون قصد دارد در محصولی کاملاً متفاوت سرمایه‌گذاری کند که احتمالاً با این شرایط شاهد تزریق زبان طراحی اپل به یک مخلوط‌کن سیار برای تهیه‌ی اسموتی میوه‌ای خواهیم بود!

بیشتر بخوانید: ممنوعیت میلیون‌ها برنامه اپ استور با قوانین جدید چین

تزریق زبان طراحی اپل به یک مخلوط‌کن سیار

مخلوط‌کن‌ها و محصولات مشابه بازار بسیار پر رونقی دارند، بااین‌حال برخی از شرکت‌هایی که در این بخش اقدام به خلق نوآوری کرده‌اند، با شکست روبرو شدند. به‌عنوان نمونه، استارتاپی به نام Juicero که دستگاه میوه‌خشک‌کن 699 دلاری می‌فروخت، در سال 2017 ورشکست شد.

با همه این تفاسیر اما جانی آیو که در سال 2019 اپل را ترک کرده، روی استارتاپی تحت عنوان Cruz سرمایه‌گذاری کرده است. این استارتاپ مخلوط‌کن 129 دلاری BlenderCap را تولید می‌کند که انرژی‌ آن از باتری تامین شده و به بطری‌های ورزشی متصل خواهد شد.

تزریق زبان طراحی اپل به یک مخلوط‌کن سیار

استارتاپ Cruz به BlenderCap به‌عنوان دسته‌ جدیدی از محصولات به آن توجه دارند که از قابلیت‌های فراوانی جهت موفقیت در بازار برخوردار است. در سال 2023 متیو مور و داکوتا آدامز، کارمندان سابق اپل، استارتاپ Cruz را بنا نهاده‌اند. رنگ و مواد اولیه و طراحی بدنه BlenderCap به‌صورتی است که حس محصولات اپل را القاء می‌کند که البته احتمالاً به این دلیل چنین حسی ایجاد می‌شود که مور و آدامز پیش‌تر عضوی از تیم طراحی اپل بودند.

تزریق زبان طراحی اپل به یک مخلوط‌کن سیار

به‌نظر استارتاپ مذکور قصد دارد تا با تولید محصولاتی چشم‌نواز که از کیفیت بهتری نسبت به رقبا برخوردارند و در طراحی آن‌ها از سبک طراحی اپل الهام گرفته شده، خودش را از رقیبان متمایز کند. مور در این رابطه عنوان می‌کند: «می‌خواهیم محصولات را با روح اپل تولید کنیم.»

درحال‌حاضر مشخص نیست که جانی آیو به چه میزان در Cruz سرمایه‌گذاری داشته و ارزش بازار این استارتاپ به چند میلیون دلار خواهد رسید. گفتنی است علاوه‌بر جانی آیو، قائم‌مقام سابق تیم طراحی تولید اپل هم در این استارتاپ مشارکت کرده است. همچنین مدیرعامل سابق eBay یکی دیگر از سرمایه‌گذاران است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تزریق زبان طراحی اپل به یک مخلوط‌کن سیار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر