coinex
راهنمای خرید تکراتو

خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس امکان‌پذیر می‌شود

خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس ممکن خواهد شد. ظاهراً ایلان ماسک این قابلیت را تست کرده و حتی حدود 1 ساعت استریم بازی بر روی ایکس انجام داده است.

ایلان ماسک بر روی ویژگی خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس کار می‌کند و اخیراً نیز یک استریم حدود 1 ساعته از بازی Diablo IV در این شبکه اجتماعی انجام داده است. اما همانطور که می‌توان حدس زد ویژگی ذکر شده تنها مختص به کاربران سرویس اشتراکی ایکس است و کاربران عادی نمی‌توانند تجربه خرید و استریم بازی را در شبکه اجتماعی ایلان ماسک داشته باشند.

لازم به ذکر است که شبکه اجتماعی ویدئومحور تیک‌تاک نیز چندی پیش از قابلیت خرید در اپلیکیشن خود رونمایی کرد. پس می‌توان نتیجه گرفت که شبکه‌های اجتماعی دیگر فقط یک شبکه احتماعی نخواهند بود و به عنوان یک بازار نیز شناخته خواهند شد. با این وجود بعید نیست که در آینده متا هم امکان خرید و استریم بازی را در فیس بوک و اینستاگرام فراهم کند.

بیشتر بخوانید: شکایت یک آژانس تبلیغاتی از ایکس به خاطر نام ؛ ایلان ماسک مجبور به تغییر نام مجدد توییتر می‌شود؟

خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس میسر خواهد شد

ایلان ماسک به تازگی این قابلیت را در یک استریم 54 دقیقه‌ای از بازی Diablo IV به نمایش گذاشت. او سپس تأیید کرد که این شرکت در حال آزمایش قابلیت استریم بازی است. پس از آن نیز یکی از مهندسان ایکس با نام «مارک کالمن»، ویدیویی را به نمایش گذاشت که در آن به مشترکین سرویس Premium توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانند بازی‌ها را استریم کنند.

به نظر می‌رسد که سایر کاربران در طول استریم بازی‌ها می‌توانند نظرات خود را نیز ثبت کنند، اما در حال حاضر ویژگی‌های مهم پلتفرم‌های دیگر توسط آن پشتیبانی نمی‌شود.

خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس میسر خواهد شد

علاوه بر این، ایکس همچنین با همکاری «پاریس هیلتون»، بازیگر آمریکایی اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت خرید آنلاین است. براساس گزارش نشریه ورایتی از این موضوع، ایکس با هیلتون قراردادی را به ثبت رسانده است که به موجب آن، این هنرپیشه چهار محتوای ویدیویی اصلی در طول ایجاد خواهد کرد که شامل ویژگی خرید آنلاین می‌شوند.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که زیرساخت‌های ایکس می‌تواند با ویژگی‌های جدیدی که در این گزارش‌ها به آن‌ها اشاره شده سازگاری داشته باشد یا خیر. این شرکت در طول سال گذشته بسیاری از مهندسین خود را اخراج کرده است و تاکنون با قابلیت‌های استریم صوتی و ویدیویی خود مشکلاتی داشته است. به‌عنوان مثال، زمانی که «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا در ماه می گذشته با حضور در یک اسپیس تلاش داشت تا نامزدی خود برای ریاست جمهوری را اعلام کند، اتاق گفتگو مربوط به آن بارها و بارها از کار افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر