;
coinex

جدایی شهاب تیام از اینتل ؛ مقصد خواننده محبوب ایرانی کجاست؟

خبر جدایی شهاب تیام از اینتل شاید برای ایرانیانی که وی را به‌واسطه خوانندگی‌اش می‌شناسند، کمی عجیب باشد ولی وی به‌مدت 15 سال در این شرکت شاغل بوده است.

شهاب تیام نامی آشنا برای علاقه‌مندان ایرانی به موسیقی، به‌شمار می‌آید. وی متولد بهمن 1359 در تهران بوده و درحال‌حاضر نیز ساکن کالیفرنیا است. شهاب تیام در 16 سالگی از ایران مهاجرت کرد و مدرک مهندسی‌اش را از دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو دریافت کرده است. عمده شهرت تیام به اولین آلبوم موسیقی‌اش در سال 2005 و آهنگ دختر کابلی (از اون بالا کفتر میایه) در آن آلبوم بازمی‌گردد. بااین‌حال وی به‌مدت 15 سال در غول تکنولوژی آمریکا یعنی اینتل کار می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: ورود اینتل به بازار پردازنده‌های کوانتومی با چیپ جدید Tunnel Falls

جدایی شهاب تیام از اینتل پس از 15 سال

خبر جدایی شهاب تیام از اینتل با انتشار پست جدیدی در شبکه‌ اجتماعی لینکدین از طرف خود وی اعلام شده است. وی پس از 15 سال از اینتل جدا شده و از این به بعد به‌عنوان مهندس ارشد رم در شرکت مایکرون فعالیت خواهد کرد.

جدایی شهاب تیام از اینتل

مایکرون یکی از رهبران دنیا در بازار حافظه محسوب می‌شود و درحال‌حاضر محصولات متنوعی را عرضه می‌کند و با شرکت‌های بزرگ فراوانی همکاری دارد. دفتر مرکزی مایکرون در ایالات متحده قرار گرفته است.

بنابر اعلام شهاب تیام پیوستن به مایکرون، «فرصتی شگفت‌انگیز» بوده و قصد دارد اشتیاقش به حوزه‌ مهندسی را به این شرکت بزرگ تزریق کند. گفتنی است تیام در سال 2021 با ارتقای شغلی، به مهندس آنالوگ اینتل تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص جدایی شهاب تیام از اینتل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر