coinex
راهنمای خرید تکراتو

بالش مخصوص چرت زدن در محل کار توسط ژاپنی‌ها معرفی شد!

چرت زدن در اکثر کشورها کار بسیار ناپسندی محسوب می‌شود اما در ژاپن امری عادی است و برای راحت‌تر کردن این کار بالش مخصوص چرت زدن در محل کار طراحی کردند.

در رابطه با خوابیدن در محل کار، استارتاپ Atex از یک بالش با طراحی جالب و عجیبی رونمایی کرده که می‌تواند کمک بزرگی به کارمندانی بکند که ساعات بسیار طولانی مشغول کار هستند. در ادامه به معرفی Afternoon Pillow (بالش بعد از ظهر) می‌پردازیم!

بیشتر بخوانید: ایده خلاقانه شرکت ژاپنی برای استراحت حین کار ؛ ایستاده چرت بزنید! [+ویدیو]

بالش مخصوص چرت زدن در محل کار

با محصول جدید مهندسان ژاپنی چرت زدن در محل کار برای کارمندان آسان‌تر می‌شود. این بالش ظاهری L شکل داشته و به لبه میز متصل می‌شود و روی لبه بالایی آن هم برای قرار گرفتن سر طراحی شده است.

البته بخش بالایی این بالش دارای یک سوراخ برای قرار دادن صورت روی آن بوده تا کارمندان قادر به چرت زدن راحت پشت میز شوند و بهره‌وری از آن‌ها را بالا ببرد! این بالش از سر و سینه کارمندان حفاظت کرده و برای بیدار کردن آنها از آلارم و ویبره برخوردار است.

بالش مخصوص چرت زدن در محل کار
بالش مخصوص چرت زدن در محل کار

شرکت Atex در پاسخ به دغدغه کاربران مبنی بر اینکه این بالش باعث چرت زدن بیش از حد در ساعات کاری و افت کیفیت کار می‌شود، اعلام کرده که این محصول برای کمک به کارمندان برای چرت زدن کوتاه به منظور افزایش انرژی و بهتر کار کردن طراحی شده است. این بالش تنها در یک رنگ و با قیمتی در حدود 58 دلار عرضه می‌شود.

کارمندان قبل از خواب می‌توانند ساعت بالش خود را مانند گوشی تنظیم کرده تا بیش از حد نخوابند. این بالش ابتدا در ژاپن عرضه شده اما پیش بینی می‌شود به زودی در کشورهای دیگر نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درمورد این بالش مخصوص چرت زدن در محل کار چیست‌؟ نظراتتان را بخش کامنت تکراتو با ما در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر