;
coinex

افزایش قیمت رمزارز گیمر با توییت جدید ایلان ماسک!

ایلان ماسک، مرد جنجالی بازار کریپتو، با توییت جدیدش باعث افزایش قیمت رمزارز گیمر شده است. این ارز، بلاک چین و صنعت بازی را به‌یکدیگر متصل می‌کند.

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس، به‌تازگی استریم بازی را در این پلتفرم مورد آزمایش قرار داده و توییت مربوط به همین موضوع نیز با واکنش مثبت جامعه رمزارز روبرو شده است. البته به‌نظر، این میلیاردر مشهور به‌شکل ناخواسته منجر به افزایش قیمت رمزارز گیمر و توجه افراد به این رمزارز حوزه گیمینگ شده است. قیمت این توکن با عنوان Gamer (GMR) بعد پست ایلان ماسک تقریباً 7 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: خرید آنلاین و استریم بازی در ایکس امکان‌پذیر می‌شود

افزایش قیمت رمزارز گیمر با توییت ایلان ماسک

هم‌اکنون GMR در جایگاه 3205 رمزارزها دیده می‌شود و بعد از توییت ایلان ماسک با قیمت 0.01017 دلار معامله می‌شود. مدیرعامل ایکس اوایل امسال هم به چند میم‌کوین و رمزارز مبتنی‌بر هوش مصنوعی اشاره داشت که بانی رشد قابل‌توجه ارزش آن‌ها شد.

افزایش قیمت رمزارز گیمر

براساس داده‌هایی که تیم Gamer انتشار داده، توکن GMR فناوری بلاک چین را به فضای ابری و به‌خصوص بازی‌های Battle Leet Arena و GamerVerse اتصال خواهد داد. درواقع کاربران فرصتی جهت جمع‌آوری و خرید و فروش NFT دارند و افزون‌براین می‌توانند از شبکه اجتماعی مبتنی‌بر وب 3 بهره‌برداری کنند.

براساس گزارش UToday، هدف جامعه Gamer، توسعه ابزارهای مبتکرانه مبتنی‌بر وب 3 بوده و قصد دارد تا به علاقه‌مندان صنعت بازی اجازه دهد در فضایی خاص با یکدیگر تعامل داشته باشند و دانش و تجربه خود را بدون خطر ازدست‌رفتن اطلاعات شخصی، به‌بالاترین قیمت پیشنهادی به‌فروش برسانند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش قیمت رمزارز گیمر با توییت ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر