;
coinex

تبدیل کابین‌های تلفن عمومی به ایستگاه هوش مصنوعی در ایتالیا!

کابین‌های تلفن عمومی در ایتالیا قرار است به ایستگاه هوش مصنوعی تبدیل شوند. این ایستگاه‌ها اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می‌دهند.

براساس گزارش‌های اخیر، گشور ایتالیا قصد دارد کابین‌های بلااستفاده تلفن عمومی را به ایستگاه‌ هوش مصنوعی تبدیل کند. این ایستگاه‌ها در حقیقت اطلاعاتی مفیدی را از ساعت نمایش تئاترها، فیلمهای سینمایی، اطلاعات گردشگری و غیره را در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می‌دهند و به نوعی نقش یک ایستگاه اطلاعات را نیز ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: با هدست هوش مصنوعی Prophetic رویاهایتان را کنترل کنید

کابین‌های تلفن عمومی به ایستگاه هوش مصنوعی تبدیل خواهد شد

کابین‌های تلفن شرکت مخابراتی تیم، به «ایستگاه‌های هوش مصنوعی» در ایتالیا تبدیل می‌شوند.

کابین‌های ذکر شده، اطلاعاتی درباره فرهنگ، گردشگری و تمام اطلاعاتی که شهرداری تهیه می‌کند را به شهروندان و گردشگران ارائه می‌دهند. این اطلاعات شامل پیشنهادات موزه‌ها، سینما، تئاتر، کنسرت‌ها و رویدادهای فرهنگی است.

آغاز تغییر کاربری کابین‌های تلفن از میلان شروع شده است و پیترو لابریولا، مدیرعامل شرکت تیم در این خصوص اعلام کرده است که این فرآیند از سال 2023 تا سال 2026 ادامه خواهد یافت. یکی از آخرین کشورهایی که با کابین‌های قدیمی خداحافظی کرد کشور فرانسه بود که تا سال 2017 آنها را فعال نگه داشته بود.

تبدیل کابین‌های تلفن عمومی به ایستگاه هوش مصنوعی در ایتالیا!

اکنون شهر میلان ایتالیا اولین شهری است که یک کابین تلفن خیابانی در آن راه‌اندازی شده و شرکت تیم با توجه به یک توافق با شهرداری میلان برنامه‌ریزی کرده است که ۴۵۰ کابین دیگر نیز راه‌اندازی کند و سپس به تدریج به 13 شهر دیگر رفته و مجموعا حدود 2500 کابین را راه‌اندازی نماید.

کابین‌های دیجیتال جدید، واقعی‌ترین ایستگاه‌های هوش مصنوعی با حالت صفحه لمسی هستند.

شرکت تیم در بیانیه‌ای توضیح داد:

«کابین‌های دیجیتال یک پایگاه انطباقی و یکپارچه هستند و با اپلیکیشن‌های حس‌گر به افراد با معلولیت‌های حرکتی، مشکلات زبانی یا بصری اجازه می‌دهند تا به اطلاعات و خدمات دیجیتال به صورت آسان و سریع دسترسی داشته باشند.»

لابریولا تصریح کرده است که با این پروژه، کابین‌های قدیمی‌که در دهه پنجاه میلادی متولد شدند را به یک صندوق چند خدمتی نسل جدید تبدیل می‌کنیم که به بهبود پایداری شهرهای ما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تبدیل کابین‌های تلفن عمومی به ایستگاه هوش مصنوعی در ایتالیا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: سیتنا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر