coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فردا موتورز مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرایط طرح فروش فردا موتورز مهر 1402 برای سه محصول این خودروساز که شامل FMC SX5، FMC T5 و سوبا M4 می‌شوند، به‌صورت رسمی اعلام شد.

طرح فروش فردا موتورز مهر 1402 برای سه خودروی FMC SX5، FMC T5 و سوبا M4 به‌طور پیش فروش اقساطی برای متقاضیان ارائه خواهد شد. همچنین قیمت‌های درنظر گرفته شده در بخشنامه جدید فردا موتورز مطابق با قیمت گذاری شورای رقابت است. این شرکت جزئیات شرایط فروش محصولات خود را برای مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش اقساطی KMC T8 مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

جزئیات طرح فروش فردا موتورز مهر 1402

بر همین اساس محصولات FMC T5 و سوبا M4 برای مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی درنظر گرفته شده است. طی این طرح فروش زمان تحویل خودروها 120 روز کاری عنوان شده است. همچنین قیمت خودروهای فردا موتورز با توجه به بازه زمان تحویل قطعی نبوده و تنها سود انصراف 15 درصدی به مشتریان اختصاص خواهد یافت.

طرح فروش فردا موتورز مهر 1402

در مرحله اول این طرح نیاز است تا 50 درصد بهای مصوب کنونی خودروها به حساب فردا موتورز پرداخت شوند. به این ودیعه سود مشارکت 18 درصد اختصاص پیدا می‌کند و الباقی بهای خودرو طی اقساط 24 ماهه قابل پرداخت است.

طرح فروش فردا موتورز مهر 1402

در این طرح همچنین خودروی سوبا M4 فردا موتورز در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری ارائه خواهند شد و FMC T5 با رنگ‌های سفید، مشکی و بژ نیز عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فردا موتورز مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر