;
coinex

رئیس سازمان استاندارد در عرض چند دقیقه زیر حرف خود زد! [+ویدیو]

شاید ضرب‌المثل “زبان سرخ سر سبز می‌دهد بر باد” به حرکت عجیب رئیس سازمان استاندارد بچربد. وی تنها چند دقیقه پس از اعلام خبر رجیستری آیفون 14، از طرف دولت نقره داغ شد.

برای خرید گوشی آیفون 14 پول جمع کنید. این جمله‌ایست که ساعتی پیش مهدی اسلام پناه، رییس سازمان استاندارد ایران به طور ناگهانی و شاید هم نسنجیده بیان کرد. وی با طی یک نشست خبری اعلام کرد که با معرفی نسل جدید گوشی‌های آیفون، آیفون‌های 14 رجیستر خواهند شد. اما حالا و تنها پس از چند دقیقه وی منکر حرف خود شده و بار دیگر ممنوعیت واردات و رجیستری خانواده آیفون 14 مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اظهارات عجیب رئیس سازمان استاندارد: رجیستری آیفون 14 به زودی انجام می‌شود، برای خریدش پول جمع کنید!

رئیس سازمان استاندارد حرف خود را پس گرفت

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت:

«گوشی موبایل آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.»

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد موضوع واردات خودرو گفت: «ما برای واردات میلیون‌ها خودرو آماده هستیم، فرقی هم نمی‌کند که نو باشد یا کارکرده، ما همچنان روی حرف خودمان هستیم.»

رئیس سازمان استاندارد حرف خود را پس گرفت

وی افزود:

در حال حاضر در گمرکات ۶ هزار خودرو وارد شده که نصف این خودرو‌ها ترخیص شده است.

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: «به محض اظهار هر خودرویی در گمرکات، مشروط بر آنکه گواهی مطابقت داشته باشد، در ۲۴ ساعت ترخیص خواهیم کرد.»

پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، همزمان با برگزاری نشست، تلفن آقای رئیس زنگ خورد و از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری را اعلام کردید.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون ۱۴ که توسط رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود گفت:

طبق برنامه جمع‌آوری آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری آیفون‌های 14 و 15 گفت: «پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع‌آوری گوشی‌های آیفون قاچاق 14 و 15 از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.»

وی با تکذیب اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص رجیستری آیفون 14 گفت:

موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزه‌ی استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری انجام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تکذیب ادعای جنجالی رئیس سازمان استاندارد توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر