;
coinex

اظهارات عجیب رئیس سازمان استاندارد: رجیستری آیفون 14 به زودی انجام می‌شود، برای خریدش پول جمع کنید!

در میان تعجب همگان رئیس سازمان استاندارد از رجیستری آیفون 14 خبر داده و حتی اعلام کرده که به‌منظور خریداری این محصول پول جمع کنید.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «مهدی اسلام پناه»، رییس سازمان ملی استاندار ایران طی نشست خبری روز جاری در واکنش به پرسش خبرنگاران درباره رجیستری آیفون 14 مدعی شد: «گوشی آیفون 14 ریجستر خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: پایان دور زدن رجیستری ؛ طرح جمع‌آوری آیفون 15 از بازار آغاز شد!

تکذیب خبر رجیستری آیفون 14

اسلام‌پناه در اظهاراتی که ایسنا نیز آن را منتشر کرده، بیان کرده است: «انشااله این کالا رجیستر خواهد شد. این گوشی از نظر تکنولوژی مشکلی ندارد، البته باید در نظر داشت که موبایل مشمول استاندارد اجباری نیست و این موضوع زیرمجموعه وزارت ارتباطات است. اما پول ذخیره کنید که به زودی بتوانید آیفون 14 بخرید.»

این سخنان تردید بسیاری را در برداشت و همانطور که انتظار می‌رفت، خبر رجیستری آیفون 14 به‌سرعت تکذیب شد. در همین راستا به نقل از تسنیم، سخنگوی ستاد مباره با قاچاق کالا از تداوم ممنوعیت واردات و جمع‌آوری آیفون 14 و 15 از بازار خبر داد.

رجیستری آیفون 14

«حمیدرضا دهقانی نیا» در این رابطه بیان کرد: «پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع‌آوری گوشی‌های آیفون قاچاق 14 و 15 از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.»

در مصاحبه تسنیم با سخنگوی ستاد مباره با قاچاق کالا عنوان شده است: «موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزه استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری صورت گیرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تکذیب خبر رجیستری آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر