;
coinex

مشکل جدید آیفون 15 ؛ اختلال در اتصال به وایفای!

ظاهراً iOS 17 افزون‌بر معضلاتی که تا الان گزارش شده، باعث ایجاد مشکل جدید آیفون 15 در زمینه اینترنت وای فای شده تا نیاز به انتشار آپدیت iOS 17.0.4 باشد.

به‌منظور رفع مشکل داغ‌شدن بیش‌ازحد آیفون در زمان اجرای برخی برنامه‌ها همچون اینستاگرام، اپل به‌روزرسانی iOS 17.0.3 را منتشر کرد. حالا اما شاهد بروز مشکل جدید آیفون 15 هستیم که براساس اعلام 9to5mac دارندگان آیفون که iOS 17 را نصب کرده‌اند و به‌ویژه کاربران خانواده آیفون 15، در زمان کار با وای‌فای با مشکلاتی روبرو می‌شوند. طبق این مشکل جدید در برخی مواقع محتوا ازطریق وای‌فای بارگیری نمی‌شود و در سناریوهای دیگر سرعت به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: پایان دور زدن رجیستری ؛ طرح جمع‌آوری آیفون 15 از بازار آغاز شد!

مشکل جدید آیفون 15 در اینترنت وای فای

تعدادی از کاربران اخیراً گزارش داده‌اند که مشکلات وای‌فای در iOS 17 پس‌از چند دقیقه رفع خواهد شد؛ درحالی‌که برخی دیگر خاموش کردن وای‌فای و سپس فعال‌کردن مجدد آن را جهت رفع مشکل پیشنهاد می‌کنند. البته باید اشاره کرد که این معضل تنها به گوشی آیفون محدود می‌شود؛ زیرا سایر افرادی که از گوشی‌های اندروید روی همان اپراتور و در همان منطقه خاص استفاده می‌کنند چنین موضوعی را گزارش نکرده‌اند.

مشکل جدید آیفون 15

یکی از اعضای انجمن اپل اعلام کرده که با بهره‌گیری از آیفون 15 پرو مکس در خانه‌ خود زمان اتصال به وای‌فای با مشکل مشابهی روبرو شده است. وی اعلام کرده وای‌فای هر 45 ثانیه یک‌بار قطع شده و هیچ‌کدام از دستگاه‌های دیگری که به وای‌فای خانگی‌اش متصل بودند چنین مشکلی نداشته‌اند. وی در قسمت دیگری از توضیحاتش بیان داشت: «نکته‌ی خنده‌دار این است که آیفون همچنان نشان می‌دهد [به‌ وای‌فای] متصل است و زمانی‌که به تنظیمات بروید به شما اعلام می‌کند اتصال اینترنت وجود ندارد. شاید مشکل از iOS 17 باشد! امیدوارم مشکل سخت‌افزاری نباشد.»

کاربران دیگری نیز در انجمن اپل به مشکل جدید آیفون 15 اشاره داشته‌اند؛ بااین‌حال اپل هنوز در این زمینه اطلاعاتی ارائه نکرده است. چند روز پیش هم تعدادی از دارندگان آیفون 15 به‌علت صدای خش‌خش اسپیکر گوشی خود گزارش‌هایی مطرح کردند. مثل اینکه سریال مشکلات آیفون‌های جدید اپل ادامه داشته و باید ببینیم که اپل چه برنامه‌ای جهت رفع آن‌ها دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشکل جدید آیفون 15 در زمینه اتصال به اینترنت وای فای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر