;
coinex

چهار هواپیمای اورهال شده به نیروی هوایی ارتش اضافه شد!

صبح امروز در یک مراسم ویژه چهار هواپیمای اورهال شده به نیروی هوایی ارتش اضافه شد. این هواپیماها در شرایط تحریمی به ارتش اضافه شده و امیدی به آنها نیست.

صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم الحاق، چهار هواپیمای اورهال شده به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد. امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی از تلاش متخصصان کشوری برای بازسازی این هواپیماها گفت و عنوان کرد که در شرایط تحریمی تکیه بر دانش جوانان می‌تواند راه‌‌گشا باشد. این 4 فروند هواپیما شامل ایلوشین، سوخو۲۴، pc۶ و p۳f می‌شوند که هم‌اکنون در پایگاه هفتم شکاری شهید دوران شیراز مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی دریایی: دانش ساخت ناو هواپیمابر را داریم، به آن نیاز نداریم!

چهار هواپیمای اورهال شده به نیروی هوایی ارتش اضافه شد!

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، چهار فروند هواپیمای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شامل یک فروند هواپیمای ترابری سنگین ایلوشین، یک فروند جنگنده سوخو 24، یک فروند هواپیمای pc6 و یک فروند هواپیمای p3f، به‌دست متخصصان، کارشناسان و نخبگان پیشکسوت و جوان پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم الحاق این هواپیماها، ضمن تبریک این اقدام مهم و قدردانی از تلاش کارکنان فنی و متخصص پایگاه شهید دوران، گفت:

این برای ما موجب بسی افتخار است که بدون نیاز به خارج و با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی تمام هواپیماهای خود را بازآماد می‌کنیم.

وی افزود: «اهمیت این موضوع در این است که ما در شرایط تحریم‌های سخت و ظالمانه این موفقیت‌ها را کسب کرده‌ایم و با تکیه بر دانش جوانان و تجربه پیشکسوتان تمام مأموریت‌های محوله را به‌نحو احسن انجام می‌دهیم و امنیت آسمان ایران اسلامی را با همکاری سایر نیروها تأمین می‌کنیم.»

چهار هواپیمای اورهال شده به نیروی هوایی ارتش اضافه شد!

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد:

تمام تلاش ما، فرماندهان و کارکنان در نیروی هوایی ارتش، رساندن این نیرو به نیرویی در تراز انقلاب اسلامی است که مطالبه جدی فرماندهی معظم کل قوا (مدّ ظلّه العالی) است که در حکم انتصاب اینجانب نیز به این مهم تأکید فرموده‌اند.

بنابر این گزارش، هواپیمای p3f با 30 هزار نفرساعت کار، جنگنده سوخو 24 با 82 هزار نفرساعت، هواپیمای ایلوشین با 48 هزار نفرساعت و هواپیمای pc6 با 9200 نفرساعت کار بازآماد شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اضافه شدن چهار هواپیمای اورهال شده به نیروی هوایی ارتش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر