;
coinex

ایرباد این‌زون بادز سونی (InZone Buds) معرفی شد [+قیمت]

ایرباد این‌زون بادز سونی با شارژدهی 12 ساعته رونمایی شد. غول فناوری ژاپنی تمام نبوغ خود را در این هدفون گیمینگ بی‌سیم به‌کار گرفته است.

ایرباد این‌زون بادز سونی (InZone Buds) به عنوان جدیدترین هدفون تماماً بی‌سیم این برند ژاپنی معرفی شد. InZone Buds یک هدفون گیمینگ است و با تمامی دستگاه‌ها از گوشی هوشمند گرفته تا کنسول‌های بازی و لپ‌تاپ‌ها سازگاری دارد. درون کیس هدفون جدید سونی علاوه بر دو گوشی هدفون، یک دانگل USB-C نیز وجود دارد که می‌توانید دستگاه را به سخت‌افزارهای دیگر متصل کنید. در ادامه با معرفی تمامی مشخصات هدفون‌گیمینگ سونی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: پلی استیشن 5 اسلیم (PS5 Slim) توسط سونی معرفی شد [+قیمت]

ایرباد این‌زون بادز سونی با شارژدهی 12ساعته معرفی شد

سونی اولین ایرباد بی‌سیم گیمینگش را با نام InZone Buds رونمایی کرد. قیمت هدفون سونی این‌زون بادز ۱۹۹٫۹۹ دلار است و این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که شارژدهی بهینه داشته باشد. سونی می‌گوید این‌زون بادز با هربار شارژ تا ۱۲ ساعت دوام می‌آورد و صداها را با کمترین تأخیر ممکن پخش می‌کند. عرضه‌ هدفون جدید سونی از ماه آینده‌ میلادی آغاز خواهد شد.

ایرباد این‌زون بادز سونی (InZone Buds) معرفی شد [+قیمت]
براساس بیانیه‌ مطبوعاتی سونی، هدفون تمام‌بی‌سیم InZone Buds از پلی‌استیشن ۵ و لپ تاپ و گوشی پشتیبانی می‌کند. در اکثر مواقع، باید هدفون را از طریق دانگل USB-C به دستگاه مقصد متصل کنید. استفاده از این دانگل باعث می‌شود تأخیر به کمتر از ۳۰ میلی‌ثانیه برسد. این‌زون بادز سونی از استاندارد Bluetooth LE Audio نیز پشتیبانی می‌کند.

ایرباد این‌زون بادز سونی (InZone Buds) معرفی شد [+قیمت]

هدفون جدید سونی از صدای فراگیر ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند و با قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلف در دسترس قرار می‌گیرد. به‌گفته‌ سونی، Sound Field Optimization با عکس‌برداری از گوش کاربر ازطریق اپلیکیشن 360Spatial Sound Personalizer، پروفایل شنیداری شخصی برایش ایجاد می‌کند.

ایرباد این‌زون بادز سونی (InZone Buds) معرفی شد [+قیمت]
سونی این‌زون بادز را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که کاربر هنگام استفاده‌ طولانی‌مدت اذیت نشود. به‌گفته‌ سونی، هدفون جدید این شرکت فشار بسیار کمی به گوش کاربر وارد می‌کند و به‌همراه چهار سَری سیلیکونی در‌دسترس قرار می‌گیرد. سونی می‌گوید این‌زون بادز به معماری صوتی Dynamic Driver X مجهز است که قبلاً در ایرباد WF-1000X از آن استفاده شده بود.

این‌زون بادز به‌طور ویژه برای گیمرها ساخته شده است و گاهی‌ اوقات تجربه‌ بهینه‌ای برای گوش‌دادن به موسیقی و مصارف غیرگیمینگ ارائه نمی‌دهد. این هدفون به حذف نویز فعال و قابلیت صدای محیطی نیز مجهز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایرباد این‌زون بادز سونی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر