;
coinex

پلی استیشن 5 اسلیم (PS5 Slim) توسط سونی معرفی شد [+قیمت]

سونی پلی استیشن 5 اسلیم (PS5 Slim) را معرفی کرد. همانطور که از اسم این کنسول پیداست، این محصول مدل باریک‌شده کنسول Play Station 5 است.

بالاخره سونی از PS5 Slim رونمایی کرد. پلی استیشن ۵ اسلیم با همان قدرت نسخه معمولی، ۳۰ درصد کوچکتر خواهد بود و حافظه داخلی آن به ۱ ترابایت افزایش پیدا می‌کند. طبیعتا طراحی بیرونی PS5 Slim به جز کمی باریک شدن، اندکی تفاوت هم دارد. همچنین جالب است بدانید که درایو دیسک آن ماژولار شده و می‌توانید جداگانه آن را تهیه کرده و به مدل دیجیتال هم اضافه‌ کنید.

بیشتر بخوانید: کنسول دستی سونی با نام پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal) رسما رونمایی شد

مشخصات و قیمت پلی استیشن 5 اسلیم (PS5 Slim)

پلی استیشن 5 اسلیم به مانند نسخه عادی دارای مدل‌های دیجیتال و مدل استاندارد (با درایو دیسک بلوری) است، اما درایو دیسک اکنون ماژولار شده است و می‌توان آن را به صورت جداگانه هم خریداری کرد.

پلی استیشن 5 اسلیم (PS5 Slim) توسط سونی معرفی شد [+قیمت]

سونی PS5 Slim نسبت به مدل‌های قبلی بیش از 30 درصد کاهش حجم و وزن آن بین 18 یا 24 درصد (بسته به نسخه دیجیتال یا استاندارد) کاهش یافته است. یک پایه افقی در مدل جدید ارائه خواهد شد و یک پایه عمودی جدید به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

پلی استیشن 5 اسلیم (PS5 Slim) توسط سونی معرفی شد [+قیمت]

به صورت رسمی ماه نوامبر برای عرضه نسخه PS5 Slim اعلام شده است که آبان تا دهه اول آذر 1402 می‌شود. قیمت مدل اسلیم پلی استیشن ۵ سونی به قرار زیر است:

  • قیمت مدل استاندارد پلی استیشن ۵ اسلیم = ۴۴۹ دلار
  • قیمت نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ اسلیم = ۴۹۹ دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پلی استیشن 5 اسلیم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر