;
coinex

تماشا کنید: تست مقاومت پیکسل 8 پرو منتشر شد

تست مقاومت پیکسل 8 پرو نشان می‌دهد عضو جدید خانواده گوگل در اکثر جوانب ارتقا یافته‌ و حتی در برخی موارد عملکرد بهتری نسبت به رقبا دارد.

به نظر می‌رسد که با رونمایی از سری Pixel 8 گوگل شاهد یک ارتقا در اکثر جوانب موبایل‌های پرچمدار این شرکت هستیم. برای مثال پیکسل ۸ پرو گوگل عملکرد بهتری در تست سقوط نسبت به رقبای اپل و سامسونگ داشته است و صاحب بهترین نمایشگر موبایل دنیا نیز هست. حال در ادامه می‌خواهیم ببینیم این گوشی در تست مقاومت چه چیزی در چنته دارد.

بیشتر بخوانید: نخستین رندرهای پیکسل 8a منتشر شد [+عکس]

تست مقاومت پیکسل 8 پرو

پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو همان طراحی کلی نسل‌های قبلی خود را ارائه می‌کنند. با این حال تفاوت‌های اندکی در گوشه‌های گردتر یا قاب شیشه‌ای پشتی مات وجود دارد. این طراحی جدید باعث ارگونومی بهتر یا اصطلاحا خوش‌دست‌تر شدن محصول شده است.

در تست مقاومت JRE می‌بینیم که این دستگاه از مقاومت خوبی برخوردار است. با این حال این سبب نمی‌شود نمایشگر آن در مقابل شعله آتش هم مقاوم باشد.

تماشا کنید: تست مقاومت پیکسل 8 پرو منتشر شد

البته همانطور که در ویدیو زیر خواهید دید، تست مقاومت در برابر خم شدن را به راحتی پشت سر می گذارد. همچنین در تست خراشیدگی همان مقاومت همیشگیِ ظاهرشدن اولین خراش‌ها در سطح ۶ و خراش‌های عمیق‌تر در سطح ۷ را دیدیم.

این عملکرد بهتر در مقابل تست خم شدن، نسبت به پیکسل ۷ پرو که در این بخش ناامیدکننده ظاهر شده بود، قابل تحسین است. متاسفانه Pixel 7 Pro از قسمت آنتن دچار شکستن جزئی می‌شد اما در پیکسل ۸ پرو اینطور نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره تست مقاومت پیکسل 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر