;
coinex

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب 25 هزار نیروی جدید به زودی برگزار می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت امام حسین(ع) از آزمون استخدامی وزارت بهداشت جهت پذیرش 25 هزار نیروی جدید خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری ایسنا، «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دیروز (21 مهرماه)، در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان حضرت امام حسین(ع) شهرستان فسا که مصادف با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، حضور پیدا کرد. در این مراسم بیمارستان آموزشی تخصصی و فوق تخصصی 184 تخت خوابی حضرت امام حسین (ع) با اعتباری به ارزش فعلی 1000 میلیارد تومان، با زیربنای 16 هزار مترمربع، در چهار طبقه با هشت بخش تخصصی و 6 اتاق عمل مجهز، افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت

عین‌الهی در این مراسم به برنامه وزارت بهداشت جهت توسعه نیروی انسانی حوزه سلامت کشور و برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت به‌منظور پذیرش 25 هزار نیروی جدید در این بخش خبر داد.

آزمون استخدامی وزارت بهداشت

عین‌اللهی مسئله مهم کنونی کشور را جوانی جمعیت قلمداد کرد و از ائمه جمعه و مسئولان شهرستان درخواست کرد تا در این حوزه، به آگاهی بخشی عمومی بپردازند. همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خیرین حوزه سلامت کشور جهت توسعه مشارکت در ارتقای سلامت جامعه، دعوت به همکاری کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به رشد هر چه بیشتر جامعه دانشگاهی، تحقق این امر را مستلزم تلاش، اقدامات جهادی، نو و خلاقانه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: «نه تنها در عرصه درمان، بلکه در عرصه تولید محصولات سلامت محور نیز باید تلاش مضاعف صورت گیرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر