;
coinex

پرفروش‌ترین گوشی‌های فصل دوم 2023 مشخص شدند؛ سلطنت اپل و سامسونگ!

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های فصل دوم 2023 منتشر شد. طبق این لیست بازهم سامسونگ و اپل سلطنت خود بر بازار گوشی‌های هوشمند را اثبات کردند.

کانترپوینت اخیراً گزارشی از پرفروش‌ترین گوشی‌های فصل دوم 2023 منتشر کرده است که نشان می‌دهد برندهای سامسونگ و اپل هنوز هم با وجود رقبای سرسخت در صدر لیست ایستاده‌اند. براساس گزارش این رسانه، گوشی کهکسانی A14 از سامسونگ و آیفون 14 از اپل توانستند در جایگاه‌های اول لیست ده‌تایی جای گیرند. اما جای تعجب است که چرا برندهایی مانند شیائومی در این لیست قرار ندارند.

بیشتر بخوانید: با پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شوید [+عکس]

پرفروش‌ترین گوشی‌های فصل دوم 2023 مشخص شدند

هواوی زمانی در جایگاه پرفروش‌ترین برندهای گوشی هوشمند جهان قرار داشت و شیائومی نیز در بازه‌ای موفق شد جایگاهی در فهرست مذکور داشته باشد. اگر به گذشته نگاه کنیم، زمانی نوکیا، موتورولا و بلک‌بری به‌عنوان پرفروش‌ترین سازندگان گوشی جهان شناخته می‌شدند.

گزارش اخیر کانترپوینت بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد زیرا فهرست ۱۰ گوشی پرفروش جهان را منتشر کرده که در این میان فقط نام دو برند به‌چشم می‌خورد و اثری از گوشی‌ شیائومی، گوشی هواوی، گوشی نوکیا و سایر برندها درآن دیده نمی‌شود.

ما درمورد اپل و سامسونگ صحبت می‌کنیم که موفق شدند در سه‌ماهه‌ دوم ۲۰۲۳، فهرست ۱۰ گوشی پرفروش جهان را به محصولات خود اختصاص دهند. اگرچه شنیدن این خبر خیلی تعجب‌آور نیست اما همچنان دستاوردی بزرگ و البته کمی غیرعادی محسوب می‌شود.

پرفروشترین گوشی‌های فصل دوم 2023 مشخص شدند؛ سلطنت اپل و سامسونگ!

اپل در فهرستی که کانترپوینت از ۱۰ گوشی پرفروش جهان منتشر کرده، عملکرد بهتری نسبت‌به سامسونگ دارد و به‌بیان دیگر فروش بیشتری درمقایسه‌با رقیب کره‌ای خود تجربه کرده است. ۴ رتبه اول فهرست به گوشی‌های اپل و ۶ جایگاه بعدی به گوشی‌های سامسونگ تعلق دارند.

آیفون ۱۴ به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی سه‌ماهه‌ دوم ۲۰۲۳ شناخته شد و پس‌از آن آیفون ۱۴ پرو مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ به‌ترتیب جایگاه دوم، سوم و چهارم را از آن خود کردند. گلکسی A14، گلکسی A54، گلکسی A14 5G، گلکسی S23 اولترا، گلکسی A04e و گلکسی A34 سامسونگ نیز به‌ترتیب جایگاه پنجم تا دهم را به‌خود اختصاص دادند.

می‌توان گفت کیفیت اپل توانسته به کمیت سامسونگ غلبه کند و البته این اتفاق قبلاً هم بارها رخ داده است. قرارگرفتن چهارمدل آیفون در جایگاه اول تا چهارم پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در هر سه‌ماهه‌ اتفاق نمی‌افتد و به‌همین دلیل آمار مذکور بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. اینکه ۶ مدل از گوشی‌های سامسونگ نیز جایگاه ۵ تا ۱۰ را به‌خود اختصاص دهند و خبری از گوشی‌های ارزان‌قیمت و پرفروش سایر برندها نباشد نیز درنوع خود جالب به‌نظر می‌رسد.

به‌عنوان مثال در سه‌ماهه‌ دوم ۲۰۲۲، سامسونگ موفق شد با گلکسی A13 پس از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرومکس، به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی جهان شناخته شود درحالی‌که ردمی نوت ۱۱ نیز در این فهرست حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرفروش‌ترین گوشی‌های فصل دوم 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر