coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش خودروهای مزایده‌ای ویژه مهر 1402 اعلام شد

شرایط فروش خودروهای مزایده‌ای ویژه مهر 1402 اعلام شد. این خودروها قرار است به صورت سراسری و فوق‌العاده به مزایده گذاشته شوند.

شرایط فروش خودروهای مزایده‌ای ویژه مهر 1402 اعلام شد. به گفته سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده به دستور معاون اول رئیس‌جمهور اجرا خواهد شد و به صورت سراسری و فوق‌العاده برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌توانند از فردا دوشنبه، 24 مهرماه از این خودروها بازدید و قیمت‌های خود را اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: مزایده خودروهای متروکه مهر 1402 [+جزئیات]

شرایط فروش خودروهای مزایده‌ای ویژه مهر 1402 اعلام شد

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر، پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی‌بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، در نظر دارد ۱۰۳۸ دستگاه خودروی سواری، سنگین، ماشین آلات راهسازی را در مزایده‌های فوق‌العاده ۵۸۰ مخصوص هرمزگان و مزایده سراسری الکترونیکی فوق‌العاده ۵۸۱ وسایل نقلیه به‌فروش برساند.

بر اساس اطلاعات جدول زمان‌بندی، علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت اطلاعات مزایده از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی، مورخ ۲۴ مهرماه از خودروهای عرضه شده بازدید به عمل آورده و پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.

شرایط فروش خودروهای مزایده‌ای ویژه مهر 1402 اعلام شد

متقاضیان برای خرید خودروهای عرضه شده می‌توانند «شرایط شرکت در مزایده» و «شرایط خودروهای عرضه شده» را اینجا مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط فروش خودروهای مزایده‌ای ویژه مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر