coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش ایران خودرو مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

شرایط طرح فروش ایران خودرو مهر 1402 مطابق با فراخوان مرحله بیست و دوم این خودروساز برای دو محصول تارا دستی و هایما S7 اعلام شد.

فراخوان مرحله بیستم و دوم ایران خودرو جهت اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو در مورد دو خودروی تارا و هایما S7 منتشر شده است. در این فراخوان امکان تکمیل وجه دو خودرو هایما S7 و تارا دستی فراهم شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


شرایط طرح فروش ایران خودرو مهر 1402

در این طرح تنها متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام خود را پیش‌تر تکمیل کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز و زمستان 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده و برای آن‌های از سوی شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آن‌ها اعلام شده است قادر به ثبت‌نام طبق این بخشنامه هستند. متقاضیان این امکان را دارند تا طی مدت 10 روز نسبت به واریز وجه مبادرت ورزند.

نام خودرو

قیمت (تومان)

موعد تحویل

تارا دستی

394,494,000

90 روزه

هایما S7

1,008,627,000

90 روزه

اعلام فراخوان مرحله بیست و دوم متقاضیان تارا در شرایطی از سوی ایرانخودرو انجام شده که تا امروز بسیاری از متقاضیان مراحل پیشین که خواستار خودرو تارا اتومات و دستی بودند هنوز موفق به دریافت محصول خود نشده‌اند.

هایما در سال 1992 توسط بخش خصوصی و با همکاری و مشارکت شرکت مزدا تاسیس گردید و در سال 2006 سهم مزدا به شرکت خودرو سازی FAW انتقال یافت که سومین شرکت برتر در سال 2013 به لحاظ تعداد تولید در کشور چین است. این خودرو با مشارکت شرکت هایما در ایران خودرو خراسان به تولید رسیده است.

نسخه تنفس طبیعی هایما S7 ضعف بزرگی در قسمت قوای حرکتی داشت؛ در واقع پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 148 اسب بخاری آن مدل به هیچ عنوان پاسخگوی وزن سنگین S7 نبود و با شتاب‌گیری بسیار کند و واکنش‌های ضعیف به پدال گاز، حسابی حوصله راننده سر میبرد. اما خوشبختانه ایران‌خودرو خیلی زود به نقطه ضعف اصلی نماینده‌اش پی برد و با ارائه نسخه جدیدتر مجهز به پرخوران توربو این مشکل را به خوبی بر طرف ساخت. نمونه مجهز به توربو از یک موتور کوچک‌تر 1.8 لیتری بهره میبرد اما این انجین کوچکتر قادر است با یاری پرخوران خود 22 اسب‌بخار قدرت و 50 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر از مدل قبلی ارائه نماید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش ایران خودرو مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر