coinex
راهنمای خرید تکراتو

هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه چقدر است؟

هنگامی که قصد خرید سیم کارت برای تلفن همراه خود داشته باشید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرند. این تنوع انتخاب به دلیل فعالیت اپراتورهای مختلف تلفن همراه در کشور ما است.‌ از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل‌ گرفته تا رایتل، سامانتل و شاتل. هزینه‌ خدمات این اپراتورها اعم از برقراری تماس و ارسال پیامک‌ شامل تعرفه‌های مختلفی می‌شود. هزینه ارسال پیامک به عواملی مانند فارسی یا انگلیسی بودن متن پیامک، نوع سیم کارت اعم از اعتباری یا دائمی و مقصد ارسال پیامک در داخل کشور یا خارج از آن بستگی دارد. و در قیمت پنل پیامکی سامانه ها نیز مختلف است اما هزینه پیامک‌ شاید در نگاه اول چندان به نظرتان مهم نیاید که به صورت ماهانه برای آن بودجه جداگانه در نظر بگیرید، اما وقتی صاحب کسب و کاری باشید که برای تبلیغات و بازاریابی آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، باید به تعرفه پیامک اپراتورها و انتخاب نوع پنل پیامکی فکر کنید. دانستن اینکه هر اپراتور بابت هر پیامک چه هزینه‌ای دریافت می‌کند، می‌تواند به شما کمک کند تا آگاهانه‌تر مخارج خود را مدیریت کنید.

هزینه ارسال پیامک اپراتور

هزینه ارسال پیامک

تعیین تعرفه و هزینه ارسال پیامک از طریق اپراتورهای مختلف تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. یکی از این عوامل، حجم پیامک‌های ارسالی است. هرچه حجم پیامک‌ها بیشتر باشد، هزینه ارسال نیز افزایش می‌یابد و بسیاری از افراد ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی را انجام می دهند.

علاوه بر حجم، مقصد پیامک نیز باعث افزایش هزینه می‌شود. به‌عنوان مثال ارسال پیامک بین‌المللی همیشه هزینه بالاتری نسبت به پیامک داخل کشور دارد. مورد دیگری که بر تعرفه پیامک‌ها تاثیر گذار است، قراردادها و توافقات بین اپراتورهاست. معمولا اپراتورها برای ارسال پیامک داخل شبکه هزینه کمتری دریافت می‌کنند و حتی برای مشترکین خود تخفیفات دوره‌ای نیز اعمال می‌کنند. مثلا هزینه ارسال پیامک ایرانسل به ایرانسل با هزینه پیامک‌های ایرانسل به همراه اول یا رایتل متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این، نوع استفاده کاربران از پیامک نیز ممکن است هزینه نهایی را تحت تاثیر قرار دهد. ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی با سیم کارت عادی علاوه بر اینکه هزینه زیادی روی دست کاربر می‌گذارد، حتی در بعضی موارد باعث مسدود شدن سیم کارت می‌شود. زیرا اپراتورها امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت عادی را محدود کرده‌اند و امکان تبلیغات فقط از طریق پنل پیامکی ممکن است.

با مقدمه‌ای که درباره عوامل متعدد تاثیرگذار بر هزینه ارسال پیامک اپراتورها بیان کردیم،‌ در ادامه به تعرفه پیامک هر اپراتور خواهیم پرداخت.

هزینه پیامک همراه اول

همراه اول به‌عنوان اولین‌ و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور ما سهم بزرگی در تعداد مشترکین دارد. سیم‌کارت‌های همراه اول تقریبا در تمام کشور آنتن می‌دهند و کاربران از پوشش سراسری و خدمات آن رضایت بالایی دارند. همراه اول تا مدت‌ها حرف اول و آخر را برای مشترکین تلفن همراه می‌زد تا اینکه ایرانسل به رقیبی جدی برای این اپراتور تبدیل شد. هزینه ارسال پیامک همراه اول بر اساس هر 70 کاراکتر تعیین می‌شود و برای سیم کارت اعتباری و دائمی متفاوت است. اگر سیم کارت دائمی همراه اول دارید تعرفه پیام کوتاه شما به زبان فارسی 89 ریال و به زبان انگلیسی 222 ریال خواهد بود. اگر از مشترکین سیم کارت‌های اعتباری همراه اول هستید، باید بابت هر یک پیام کوتاه‌ فارسی 106 ریال و هر پیام انگلیسی 264 ریال بپردازید. این تعرفه از ابتدای سال جدید شمسی برای خدمات همراه اول تعیین شده است.

هزینه پیامک ایرانسل

ایرانسل، رقیب جدی و همیشگی همراه اول به سبب ارائه خدمات، تخفیفات و باشگاه مشتریان از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت ایرانسل، تحقق پوشش گسترده در سراسر کشور است. شما در هر کجای کشور که باشید قابلیت استفاده از خدمات این اپراتور را دارید و امکان خرید سیم کارت نیز برای شما وجود دارد. ارائه بسته‌های نامحدود برای تماس و اینترنت و بسته‌های شگفت انگیز مکالمه و پیامک،  باعث شده است کاربران در میان تنوع اپراتورها باز هم ایرانسل را انتخاب کنند. هزینه ارسال پیامک فارسی ایرانسل از سیم کارت دائمی 99 ریال و از سیم کارت اعتباری ایرانسل 116 ریال است. تعرفه هر پیام کوتاه انگلیسی از سیم کارت دائمی 222 ریال و از سیم کارت اعتباری 274 ریال است.

هزینه پیامک رایتل

اپراتور تلفن همراه رایتل، یکی از جدیدترین اپراتورهای ارتباطی در ایران است که با هدف توسعه اپراتورهای داخلی و ارائه خدمات متنوع تأسیس شد. این اپراتور همواره تلاش کرده است تا با ارائه تعرفه‌ها و بسته‌های پشنهادی متنوع به مشتریان خود رقابت با دیگر اپراتورهای ایرانی را حفظ کند. تعرفه پیامک فارسی رایتل از سیم کارت دائمی 98 ریال و از سیم کارت اعتباری 115 ریال است. هم چنین هزینه ارسال پیامک انگلیسی از سیم کارت دائمی اپراتور رایتل‌ 169 ریال و از سیم کارت اعتباری 230 ریال اعلام شده است.

هزینه پیامک سامانتل

اگر اخیرا مشاهده کرده‌اید که تعداد سرشماره‌های 0999 افزایش پیدا کرده است، اما نمی‌دانستید که این اعداد مربوط به کدام اپراتور می‌شود، باید خدمتتان عرض کنیم که سامانتل یک اپراتور نوپا اما آینده‌دار در کشورمان است که تلاش می‌کند جای پای خود را در بین اپراتورهای قدر ایرانی در حوزه تلفن همراه مستحکم کند. قیمت رقابتی خدمات، ارائه شماره‌های رند و تخفیفات ویژه از جمله مواردی است که کاربران را تشویق می‌کند تا بیشتر به سمت سامانتل متمایل شوند. هزینه ارسال پیامک فارسی از سیم کارت دائمی سامانتل 98 ریال و هر پیامک انگلیسی 232 ریال است. در حالی که با سیم کارت اعتباری سامانتل می‌توانید بابت هر پیامک فارسی 116 ریال و هر پیامک انگلیسی 276 ریال بپردازید.

هزینه پیامک شاتل موبایل

اکثر افرادی که در منزل از سرویس‌های ADSLا استفاده می‌کنند با کیفیت خدمات و سرعت اینترنت شاتل آشنایی دارند. این سرویس دهنده محبوب اینترنت چند سالی است که وارد رقابت با اپراتورهای تلفن همراه شده و سیم کارت‌هایی برای موبایل با سرشماره 0998 ارائه کرده است. هر پیامک فارسی از شاتل موبایل 100 ریال و هزینه ارسال پیامک انگلیسی از این اپراتور 212 ریال است.

هزینه پیامک رومینگ چقدر است؟

پیش از اینکه به صورت خاص و ویژه به هزینه ارسال پیامک در سرویس رومینگ بپردازیم، بد نیست که ابتدا درباره این خدمت توضیحاتی ارائه کنیم.

سرویس رومینگ چیست؟

سرویس رومینگ اجازه استفاده از خدمات مخابراتی اپراتورهای ایران را در خارج از کشور در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند از تمامی خدمات مخابراتی که اکنون بهره‌مند هستند، در خارج از کشور نیز استفاده کنند. چنانچه قصد سفر خارجی داشته باشید، اما این سرویس را فعال نکنید، امکان استفاده‌ از سیم کارت خود را نخواهید داشت. به طور کلی وقتی شما از مرزهای قراردادی کشور خارج شوید، برای استفاده از خدمات مخابراتی دو راه دارید، یا سیم کارت کشور مقصد را خریداری کنید یا‌ سرویس رومینگ را فعال کنید.

سرویس رومینگ چه خدماتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

این سرویس امکاناتی نظیر ارائه خدمات پیامک و تماس، ارسال ایمیل و دسترسی به اینترنت را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای فعال کردن این سرویس، کاربران لازم است از طریق اپلیکیشن مخصوص اپراتور، دفاتر خدمات مخابراتی یا تماس با شماره‌های مخصوص داخلی هر اپراتور تلفن همراه، کد فعال سازی را دریافت کنند. پس از انجام این مراحل، می‌توانید از خدمات مخابراتی سیم کارت خود در سفر به خارج از کشور نیز استفاده کنید.

چگونه هزینه بالای سرویس رومینگ را مدیریت کنیم؟

هزینه ارسال پیامک و تماس در سرویس‌های رومینگ معمولا بسیار بالاست و هر اپراتور تعرفه‌ مجزایی برای این خدمات تعریف می‌کند. از آنجایی که شما با فعال کردن سرویس رومینگ برای سفر به خارج از کشور نیازی به تعویض سیم کارت ندارید و همه امور مخابراتی از جمله تماس، دسترسی به اینترنت و ارسال پیامک را از طریق اپراتور خودتان انجام می‌دهید، ممکن است پس از بازگشت به کشور فراموش کنید که تنظیمات گوشی را از حالت رومینگ خارج کنید؛ در این صورت متحمل هزینه‌های بسیار بالایی خواهید شد. بنابراین حواستان باشد که هنگامی که به این سرویس نیاز ندارید با ورود به بخش تنظیمات و با تماس با اپراتور، رومینگ تلفن همراه را غیر فعال کنید.

عوامل موثر بر تعرفه سرویس رومینگ کدامند؟

اما تعرفه سرویس رومینگ، یکی از مهم‌ترین عواملی است که مشترکان تلفن همراه برای استفاده از خدمات در خارج از کشور باید به آن توجه کنند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که تعرفه رومینگ به چه عواملی بستگی دارد و هزینه ارسال پیامک یا تماس در طرح‌های رومینگ‌ چگونه تعیین می‌شود با مطالعه ادامه مطلب می‌توانید به پاسخ خود برسید.

اولین عاملی که بر تعرفه رومینگ تأثیر می‌گذارد، مکان سفر شماست. در برخی از کشورها، تعرفه‌های رومینگ به دلیل توافق‌نامه‌ها بسیار پایین و در برخی دیگر به سبب عدم وجود توافقات هزینه‌ها بسیار بالاست. به عنوان مثال فردی که سیم کارت متعلق به یکی از اپراتورهای کشورهای اروپایی‌ را داشته باشد، در سرتاسر اروپا می‌تواند از خدمات سیم کارت خود استفاده کند. برخی اپراتورهای داخلی به سبب سابقه کم و یا عدم برقراری همکاری‌های بین المللی تا کنون، برای ارائه خدمات در خارج از کشور به مشترکین خود، ناگزیر هستند تا توافقاتی را با انواع اپراتور ایرانی رقم بزنند. در چنین وضعیتی ممکن است هزینه ارائه خدمات بیشتر شود.

اما علاوه بر مقصد سفر، دومین عامل تاثیر گذار بر تعرفه رومینگ،  اپراتور انتخابی شماست. هر اپراتور تعرفه‌های مختلف و سیاست‌های رومینگ متفاوتی دارد. هزینه ارسال پیامک خارج از کشور ایرانسل با همراه اول یکسان نیست. بعضی از اپراتورهای فعال در کشورمان،‌ قراردادهای همکاری خاصی را با اپراتورهای بین المللی منعقد می‌کنند که حاصل این همکاری، کاهش تعرفه‌های ارتباطی است. استفاده از خدمات رومینگ نیز بسته به خدمات مورد استفاده شما متفاوت خواهد بود؛ مثلاً استفاده از اینترنت و تماس‌های صوتی و تصویری و یا هزینه ارسال پیامک، هر یک تعرفه‌های مختلفی را در بر می‌گیرند.

بنابراین برای اینکه بتوانید به صورت بهینه از خدمات سرویس رومینگ بهره‌مند شوید و دچار مشکلات مالی ناشی از هزینه‌های بالا نگردید، توصیه داریم قبل از سفر خود به خارج از کشور، با کارشناسان اپراتور ارتباطی مورد استفاده خود تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی از تعرفه‌ها و سیاست‌های رومینگ در کشور مقصد کسب کنید.

هزینه پیامک رومینگ همراه اول

اگر بنا به اقتضائات شغلی و تحصیلی، مدام در حال سفر به کشورهای مختلف هستید و اگر از مشترکین همراه اول به شمار می‌روید برای سفر به ۸۵ کشور جهان دغدغه ارتباطی نخواهید داشت. زیرا همراه اول با‌ بیش از ۱۳۰ اپراتور بین‌المللی تفاهم نامه همکاری دارد و شما صرفا با فعال کردن سرویس رومینگ هیچ مشکلی برای استفاده از اینترنت و برقراری تماس نخواهید داشت. اما هزینه ارسال پیامک در طرح رومینگ همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، بیش از هزینه‌ای است که در داخل کشور برای فرستادن یک SMS می‌پردازید. با این وجود این نکته را هم باید در نظر بگیرید که تعرفه تماس و پیامک با توجه به کشور مقصد تعیین می‌شود.

یعنی هزینه ارسال پیامک در طرح رومینگ از کشور ترکیه با کشور سوئد متفاوت خواهد بود. تعرفه ارسال پیام کوتاه در سرویس رومینگ همراه اول از ترکیه ۴ هزار تومان است، در حالی که باید برای ارسال یک پیام کوتاه با سیم کارت همراه اول از سوئد ۲۳ هزار تومان، از امارات متحده عربی ۴ هزار تومان و از آلمان ۶ هزار تومان بپردازید.

هزینه پیامک رومینگ ایرانسل

با فعال کردن رایگان سرویس رومینگ ایرانسل می‌توانید در ۴۹ کشور جهان از طریق سیم کارت فعلی، پل‌های ارتباطی خود را برقرار نمایید. ایرانسل با بیش از ۶۰ اپراتور بین المللی، همکاری مشترک دارد و این همکاری باعث تعیین نرخ منصفانه برای ارائه خدمات سرویس رومینگ شده است. به عنوان مثال در بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج و اروپا، هزینه ارسال پیامک از سرویس رومینگ با سیم کارت ایرانسل ۲۷۰۰ تومان است، در حالی که تعرفه پیام کوتاه در ترکیه و عراق ۱۵۰۰ تومان است. البته ایرانسل معمولا به مشترکین خود در مناسبت‌های خاص مانند عید نوروز یا ایام اربعین تخفیف‌های ویژه سرویس رومینگ اعطا می‌کند.

هزینه پیامک رومینگ رایتل

چنانچه سیم کارت رایتل داشته باشید، برای سفرهای خارجی مجبور به خرید سیم کارت کشور مقصد نخواهید بود، زیرا با فعال‌سازی رومینگ رایتل، می‌توانید در ۱۴۰ کشور جهان به سادگی با گوشی همراه خود تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و اینترنت پرسرعت داشته باشید. هزینه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی از طریق سیم کارت رایتل به کلیه مشترکین اپراتورهای خارجی، 3000 تومان است. ضمنا رایتل هم برای اربعین و تعطیلات رسمی بسته‌های تخفیفی متعددی به مشترکین خود برای استفاده از سرویس رومینگ هدیه می‌دهد.

هزینه پیامک رومینگ سامانتل

با توجه به اینکه سامانتل یکی از جدیدترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور ماست، بهتر است پیش از عزیمت به یک کشور خارجی چنانچه قصد دارید از سیم کارت خود در مقصد استفاده کنید از طریق وب‌سایت رسمی یا اپلیکیشن مشترکین سامانتل بررسی کنید که کشور مورد نظر شما تحت پوشش خدمات اپراتور ایرانی قرار دارد یا خیر. هزینه ارسال پیامک رومینگ سامانتل به بسیاری از کشورها ۲۳۰۰ تومان اعلام شده است. البته در طرح تخفیفی این اپراتور برای اربعین سال جاری هزینه ارسال و دریافت هر پیامک در کشور عراق، ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

 هزینه پیامک رومینگ شاتل موبایل

هنوز خدمات رومینگ بین‌الملل از سوی اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین در نظر گرفته نشده است.

هزینه ارسال پیامک چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال پیامک تحت تاثیر عوامل متعددی محاسبه می‌شود. یکی از عوامل اصلی تعیین هزینه، تعداد ارسال پیامک و نوع بسته پیامکی است. در صورتی که پیامک در داخل کشور فرستاده شود، هزینه باید به ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک پرداخت شود. برای ارسال پیامک به خارج، هزینه از طریق ارائه‌دهندگان خدمات بین المللی‌ تعیین می‌شود. هزینه ارسال پیامک می‌تواند بر اساس نوع بسته پیامکی که شما تهیه کرده‌اید هم در نظر گرفته ‌شود.

بسته‌های پیامکی تعداد ارسالی متفاوتی دارند. مثلا ممکن است شما با پرداخت ۱۰ هزارتومان ۱۰۰ پیامک داخل شبکه خریداری کنید. در کنار تعداد پیامک‌هایی که فرستاده می‌شوند، نوع سرویس ارسال پیامک هم می‌تواند بر هزینه تاثیرگذار باشد. سرویس‌های ارسال پیامک خودکار با هزینه‌های بیشتری نسبت به پیامک‌های دستی عرضه می‌شوند. اگر دقیق بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که:

هر پیامک چقدر برایتان هزینه دارد؟

هزینه ارسال پیامک

باید بگوییم که اگر از سیم کارت دائمی استفاده می‌کنید، هزینه ارسال پیامک شما متفاوت است با زمانی که از سیم کارت اعتباری استفاده کنید. همچنین وقتی از داخل کشور به داخل کشور پیام بفرستید، باز هم هزینه متفاوت است با زمانی که به یک شماره خارجی پیامک ارسال کنید. همچنین تعرفه پیامک داخل شبکه و خارج شبکه متفاوت است. پیامک ایرانسل به ایرانسل با تعرفه پیامک ایرانسل به همراه اول می‌تواند متفاوت باشد. انتخاب اپراتور هم در هزینه ارسال پیامک نقش دارد. از طرفی طرح انتخابی شما هم می‌تواند بر قیمت پیامک اثر بگذارد. اگر از طرح‌های تشویقی و شگفت انگیز استفاده کنید، پول کمتری می‌پردازید، اما خدمات بیشتر می‌گیرید.

هر پیامک تعداد کاراکتر محدودی دارد و اگر از این مقدار کاراکتر بیشتر استفاده کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت ‌کنید. در نتیجه قبل از ارسال پیامک و به خصوص در مواردی که محدودیت هزینه دارید، بهتر است به دنبال راهی باشیم که هزینه کمتری بپردازیم و متن پیامک خود را متناسب به حداکثر کاراکتر تنظیم کنیم. به طور خلاصه باید گفت هزینه ارسال پیامک تحت تاثیر عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • تعداد کاراکترهای پیامک
  • اپراتور انتخابی
  • نوع سیم کارت (دائمی یا اعتباری)
  • مقصد گیرنده
  • طرح انتخابی
  • داخل شبکه یا برون شبکه
  • فارسی یا انگلیسی بودن زبان متن

مقایسه هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه

با بررسی جدول زیر در یک نگاه می‌توانید هزینه ارسال پیامک اپراتورهای فعال کشور را ببینید:

هزینه هر پیامک همراه اول دائمی فارسی 89 ریال و انگلیسی 222 ریال
هزینه هر پیامک همراه اول اعتباری فارسی 106 ریال و انگلیسی 264 ریال
تعرفه پیامک ایرانسل دائمی فارسی 99 ریال و انگلیسی 222 ریال
تعرفه پیامک ایرانسل اعتباری فارسی 116 ریال و انگلیسی 274 ریال
هزینه پیامک رایتل دائمی فارسی 98 ریال و انگلیسی 169 ریال
هزینه پیامک رایتل اعتباری فارسی 115 ریال و انگلیسی 230 ریال
تعرفه پیامک سامانتل اعتباری فارسی 116.8 ریال و انگلیسی 276.4 ریال
تعرفه پیامک سامانتل دائمی فارسی 98 ریال و انگلیسی 232 ریال
تعرفه پیامک شاتل موبایل فارسی 100 ریال و انگلیسی 212 ریال

دانستن هزینه ارسال پیامک از اپراتورهای تلفن همراه بسیار مهم است. دلیل اصلی این اهمیت، صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به پیامک‌های ارسالی است. با داشتن اطلاعات کامل درباره تعرفه‌ها، کاربران قادر هستند تا اپراتوری را که هزینه‌های کمتری برای ارسال پیامک ارائه می‌دهد، انتخاب کنند. همچنین با دانستن تعرفه‌ها، شما به عنوان کاربران این امکان را دارید که میزان پیامک‌های خود را مدیریت کنید. اگر کسی نگران صرفه‌جویی در هزینه‌های خود باشد، می‌تواند اپراتوری را انتخاب کند که تعرفه‌های مناسب‌تری ارائه می‌دهد.

اطلاع داشتن از هزینه ارسال پیامک به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه ریزی دقیقی انجام دهند. مثلا ممکن است یک اپراتور طرح تشویقی ارائه کند که طی ان در ساعات خاصی از شبانه روز، تعرفه ارسال پیامک، نصف شود. بنابراین کاربران پرمصرف که به واسطه شغلشان نیاز به ارسال پیامک در تعداد بالا دارند، می‌توانند ارسال پیامک‌ها را به ساعات‌ دیگر موکول کنند.

دانستن هزینه ارسال پیامک همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا مقایسه‌ای بین اپراتورها انجام دهند تا بهترین سرویس‌ها و قیمت‌ها را انتخاب کنند. با تحقیق و مقایسه تعرفه‌ها، امکان معرفی بهترین اپراتور فراهم می‌شود. بنابراین مرور جدول درج شده و مقایسه تعرفه‌های ارسال پیامک اپراتورهای تلفن همراه، تأثیر مستقیمی بر هزینه‌ها، مدیریت، برنامه ریزی و در نهایت کیفیت خدمات دارد.

اگر مجبور به ارسال پیامک به تعداد بالا هستید، سرویس پیامک انبوه بخرید

اگر به هر دلیلی به ارسال پیامک به تعداد بالا نیاز دارید، بهترین راه برای شما استفاده از سرویس پیامک انبوه است. با خرید یک سرویس پیامک انبوه، می‌توانید به راحتی و با کمترین زمان و هزینه، پیام‌های خود را به تعداد بالا ارسال کنید. تهیه یک سرویس پیامک انبوه به شما این امکان را می‌دهد که به صورت همزمان پیامک‌های خود را به هزاران گیرنده ارسال کنید. این روش برای تبلیغات، اطلاع رسانی، ارسال پیام‌های شخصی و … مناسب است.

استفاده از سرویس پیامک انبوه به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های خود را با تنظیمات دلخواه مانند محتوای مد نظر، زمان ارسال، شماره فرستنده و… ارسال کنید. همچنین با استفاده از این سرویس از امکاناتی چون ارائه گزارش تحویل، ثبت مخاطبین، ارسال گروهی و کمترین هزینه ارسال پیامک برخوردار خواهید شد. بنابراین سرویس‌های پیامک انبوه، بهترین گزینه برای ارسال پیام به تعداد بالا‌ به آسانی و با دقت زیاد است.

جمع بندی و نتیجه گیری

برقراری تماس و ارسال پیامک، بدیهی‌ترین روش‌های ارتباطی در دنیای معاصر است. با مقایسه تعرفه اپراتورها می‌توانید بهترین گزینه متناسب با بودجه و کسب و کار خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال کاهش هزینه ارسال پیامک به تعداد بالا هستید و به واسطه شغلتان مجبور به ارسال پیام‌های گروهی هستید، خرید پنل اس ام اس یا سرویس پیامک انبوه بهترین گزینه پیش روی شماست. برای خرید این سرویس می‌توانید از طریق سامانه پیامک آموت اقدام کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر