coinex
راهنمای خرید تکراتو

عملکرد گرافیکی پیکسل 8 پرو ناامیدکننده است

نتایج تست‌های مختلف نشان می‌دهد که عملکرد گرافیکی پیکسل 8 پرو بسیار ناامیدکننده است. تراشه تنسور G3 در مقابل حریفان حرفی برای گفتن ندارد.

گوگل با معرفی پرچمدارهای جدید خود نشان داد که می‌تواند گوشی‌ای بسازد که از همه نظر با حریفان رقابت کند و در بسیاری از بخش‌ها حتی از آنها هم بهتر باشد. اما باوجود اینکه گوشی‌های جدید غول جستجوی جهان از ویژگی‌ هوش مصنوعی بهره می‌برند و عملکردی درخشان در بخش دوربین و نمایشگر دارند، اما در عملکرد پردازنده حرفی برای گفتن در برابر رقبا ندارند. به تازگی تست‌های انجام شده نشان دادند که عملکرد گرافیکی پیکسل 8 پرو بسیار ناامیدکننده بوده که همین موضوع پردازنده تنسور G3 گوگل را وارد چالشی جدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: قفل تشخیص چهره پیکسل 8 پرو به سادگی فریب می‌خورد!

عملکرد گرافیکی پیکسل 8 پرو ناامیدکننده است

نتایج تست‌های مختلف نشان می‌دهد تنسور G3 جدید گوگل در سری پیکسل ۸ از نظر عملکرد نسبت‌ به همتایان خود ضعیف‌تر عمل می‌کند. این تراشه در آزمایش اجرای بازی Genshin impact عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و به‌نظر می‌رسد حتی در سایر معیارهای شناخته‌شده‌ بازار از رقبای خود عقب‌تر است.

اطلاعاتی که Golden Reviewer در ایکس (توییتر سابق) به‌اشتراک گذاشته است، نشان می‌دهد پیکسل ۸ پرو با پردازنده گرافیکی Mali Immortalis-G715s MC10 ضعیف‌تر از سایر پرچمداران بازار عمل می‌کند. این گوشی در تست WildLife Extreme امتیاز ۲۴۴۵ را به‌دست آورد؛ درحالی‌که Snapdragon 8 Gen 2 و A16 Bionic اپل (که سال گذشته معرفی شد) به‌ترتیب ۳۷۳۹ و ۳۳۵۹ را کسب کرده‌اند. از طرفی Dimensity 9200 در این معیار امتیاز ۳۶۲۷ را به‌دست آورد.

درواقع آزمایش‌ها نشان می‌دهد توان گرافیکی تنسور G3 گوگل تقریباً مشابه Snapdragon 8 Gen 1 است.

پیکسل ۸ پرو در آزمایش GFXBench Vulcan/Metal 1440P نیز عملکرد مشابهی ارائه داد و موفق شد به نرخ ۳۷ فریم‌برثانیه دست یابد. در مقام مقایسه، حتی پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 در این معیار به نرخ ۴۸ فریم برثانیه رسید. از طرفی Snapdragon 8 Gen 2 امتیاز متوسط ۶۹ فریم‌برثانیه و A16 Bionic امتیاز ۵۳ فریم‌برثانیه را به‌دست آوردند.

اگرچه امتیاز بنچمارک تنسور G3 درسطح رقبای این تراشه نیست، از پس اجرای عملکردهای مختلف در پیکسل ۸ پرو برمی‌آید. البته با توجه به اینکه قیمت گوشی گوگل از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود و تقریباً با قیمت گوشی پرچمدار سامسونگ و قیمت گوشی آیفون مطابقت دارد، قطعاً کاربران انتظار دارند عملکردی در سطح همتایان خود مثل Snapdragon 8 Gen 2 ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عملکرد گرافیکی پیکسل 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر