coinex
راهنمای خرید تکراتو

کشته‌های سوانح رانندگی در ایران از کشته‌های جنگ‌های منطقه‌ای هم بیشتر است!

براساس گزارشی از روزنامه دنیای اقتصاد طی فصل بهار سال جاری آمار کشته‌های سوانح رانندگی در ایران از مجموع تمام فوتی‌ها و تلفات جنگ منطقه‌ای بیشتر بوده است.

روزنامه دنیای اقتصاد در جدیدترین گزارش خود نوشت: «بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بهار سال جاری بیش از 5هزار نفر از هموطنان در تصادف جاده‌ای فوت کردند که این رقم فوتی‌ها از آمار مجموع فوتی‌های جنگ منطقه‌ای بیشتر است.»

بیشتر بخوانید: فوت 300 نفر در حوادث رانندگی پایتخت در نیمه اول سال 1402

آمار بالای کشته‌های سوانح رانندگی در ایران

طبق این بررسی‌ها طی فصل بهار امسال بیش از 5 هزار نفر از ایرانیان در تصادف جاده‌ای متاسفانه فوت کرده‌اند که این میزان مرگ‌ومیر از آمار مجموع فوتی‌های جنگ منطقه‌ای نیز بالاتر بوده است.

کشته‌های سوانح رانندگی در ایران

این در حالی است که در سال‌های گذشته، آمار فوتی‌های جاده‌ای سالانه در ایران 15 تا 20هزار نفر بوده که عمدتاً افراد سرپرست خانوار در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند. در سال اخیر نیز تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی ترافیکی معادل 19هزار و 490 نفر بوده است.

به زعم برخی از کارشناسان مسائلی همچون کیفیت پایین خودروهای موجود در داخل کشور، عدم توسعه‌یافتگی حمل‌و‌نقل غیر‌جاده‌ای و همچنین کیفیت پایین جاده‌های ایران، از علل اصلی این میزان بالا از مرگ‌و‌میر بوده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص آمار کشته‌های سوانح رانندگی در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر