;
coinex

معرفی روش‌های دریافت بیت کوین رایگان!

قیمت بیت کوین روزبه‌روز بالاتر می رود و براساس پیش‌بینی‌ها قرار است حتی فراتر از حد امروز خود هم برود. همین موضوع این نگرانی را در افراد زیادی ایجاد کرده که در آینده نزدیک دیگر نتوانند چنین دارایی داشته باشند. اما نیازی به نگرانی نیست. در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌هایی را برای کسب بیت کوین بدون سرمایه اولیه معرفی کنیم.

آیا دریافت بیت کوین رایگان امری ‌شدنی و امکان‌پذیر است؟

بیایید کمی این مسئله روشن و از نگاهی واقع‌بینانه به آن نگاه کنیم. منظور از بیت کوین رایگان یا بدون سرمایه چیست؟ یعنی جایی وجود دارد که بدون هیچ شرایطی به ما بیت کوین رایگانی آن هم به این ارزشمندی می‌دهد؟ چنین جایی در جهان وجود ندارد. در مقابل روش‌ها و پلتفرم‌هایی هستند که در ازای انجام کار مشخصی به شما پاداش بیت کوین خواهند داد. در این نقطه ممکن است این موضوع برای شما مطرح شود که این نوع از به‌دست‌آوردن بیت کوین رایگان نیست و زحمت زیادی دارد.

برای‌اینکه بتوانید چنین چیزی را درک کنید ابتدا باید شیوه کسب بیت کوین را بدانید. بیت کوین ارزی رمزنگاری‌شده و ارزشمند است و شما باید برای به‌دست‌آوردن آن پول واقعی بپردازید. پس وقتی صحبت از بیت کوین رایگان می‌شود، منظور بیت کوینی است که برای به‌دست‌آوردنش نیاز نیست هزینه مادی پرداخت.

تاریخچه دریافت بیت کوین رایگان!

در اوایل معرفی و شروع‌کار بیت کوین یعنی بین سال‌های 2008 تا 2010 شرکت‌ها و افرادی بودند که برای توسعه بیشتر این شبکه و تبلیغ آن بیت کوین رایگان و بدون هیچ کار اضافه‌ای را هدیه بدهند. اما امروز شرایط تغییر کرده است. قیمت بیت کوین دیگر به همان بی‌ارزشی آن روز‌ها نیستند و حالا بیت کوین یک سرمایه بسیار ارزشمند محسوب می‌شود. همچنین بیت کوین دیگر آنقدر ناشناخته نیست که کسی بخواهد برای تبلیغش هزینه کند و آن را رایگان بین افرادی تقسیم نماید.

چه روش‌هایی برای کسب بیت کوین رایگان وجود دارد؟

برای این‌که بتوانید دریافت بیت کوین رایگان داشته باشید و روش‌ها و راهکار‌های مختلف را دور بزنید تا انتها همراه ما بمانید. این روش‌ها زیاد و منحصر به ‌فرد هستند و در ادامه یک‌به‌یک آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کسب بیت کوین به کمک تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یک روش محبوب در سراسر اینترنت است. البته برای استفاده از این روش شما باید حداقل‌هایی را داشته باشید. حداقل این روش داشتن محیطی مانند یک وبسایت یا اپلیکیشن است که ترافیک زیادی داشته باشد و بتوان از این ترافیک بالا کلیک گرفت. اگر چنین شرایطی وجود داشته باشد خیلی راحت می‌توان در این محیط‌های پرتردد یک بنر تبلیغ قرار داد و به ازای هر کلیک بیت کوین دریافت کرد. مسلماً با این قیمت بیت کوین نباید انتظار سود کلانی از این روش را داشته باشید اما سود اصلی آن در ارائه چند بنر‌ در چندین محل مختلف به‌صورت ترکیبی است.

دریافت بیت کوین رایگان

استفاده از روش فریلنسری

فریلنسری یا آزادکاری یک روش برای به‌دست‌آوردن بیت کوین بدون خرید آن است. در این روش شما باید به موضوعات تخصصی خاصی تسلط داشته باشید و بتوانید پروژه‌هایی را به‌زبان انگلیسی به پایان برسانید. اگر چنین وضعیتی دارید وبسایت‌های زیادی هستند که به شما پروژه‌های مختلفی می‌دهد و در پایان نیز به‌عنوان دستمزد به شما بیت کوین پرداخت خواهند کرد.

البته که این روش به تخصص خاصی نیازمند است. شما باید سطح بالایی از زبان را بلد باشید و علاوه‌بر آن یک رشته خاص و مشخص را جدی و حرفه‌ای دنبال کنید. شما باید در این رشته آنقدر خوب باشید که کارفرمای خارجی متقاعد شود پروژه را به‌دست شما بسپارد و در نهایت نیز شما پاداش بیت کوین را به‌دست بیاورید. در چنین شرایطی که قیمت بیت کوین سر به فلک کشیده پرداخت حقوق کارکنان از طریق آن یک روش بسیار محبوب و مرسوم است.

به ‌دست‌آوردن بیت کوین از روش فاسِت

کلمه Faucet در زبان انگلیسی به معنای شیر آبی است که چکه می‌کند. این واژه به مرور در بازار‌های مالی مختلف معنای متفاوتی به‌خود گرفت و تبدیل به یک اصطلاح شد. امروز به روش‌هایی در بازار که به‌شیوه قطره‌ای درآمد کسب می‌کنند، فاست گفته می‌شود.

در سایت‌های فاست بیت کوین شما می‌توانید در ازای انجام کاری مقدار ناچیزی و محدودی بیت کوین به‌دست بیاورید. در چنین سایت‌هایی حداقل میزان برداشت نسبت به درآمد بسیار بیشتر است. تا کاربر تلاش کند به حد نصاب برداشت برسد. فاست‌ها نیز در همان سال‌های ابتدایی شروع بیت کوین روراست‌تر بودند و امروز به‌سختی می‌توان درستی ادعاشان را بدون مدتی استفاده متوجه شد.

استفاده از لینک رفرال

لینک‌های رفرال در واقع روشی برای ساخت زیر شاخه در پلتفرم‌های مختلف است. بسیاری از پلتفرم‌های به‌شیوه قانونی از روش ساخت زیرشاخه استفاده می‌کنند تا تعداد کاربران‌شان بیشتر شود. سود اعضا نیز از محل سود خود پلتفرم محاسبه و پرداخت خواهد شد. در این سیستم شما یک لینک اختصاصی دارید که باید افرادی را از طریق آن به پلتفرمی خاص معرفی کنید. پس از این‌که افرادی با لینک شما معرفی شدند و شروع به فعالیت کردند شما از میزان فعالیت آن‌ها و سودشان کسب سود خواهید کرد.

دریافت بیت کوین رایگان

این طرح‌ها در بسیاری از موارد می‌توانند طرحی پانزی باشند اما این نکته را بدانید که لینک رفرال در صرافی‌های معتبر یک راه مطمئن است و کلاه‌برداری نیست.

بهترین راه خرید بیت کوین چیست؟

برای خرید بیت کوین راه‌های زیادی وجود دارد. قاعدتاً امن‌ترین و مطمئن‌ترین راه مراجعه به صرافی‌های مختلف است. گرچه که تعداد بالای صرافی‌ها نیز می‌تواند کمی ما را گیج کند و از هدف اصلی دور بیندازد. اکسکوینو بهترین پلتفرم معاملاتی در داخل ایران است که شما می‌توانید تجربه کنید.

شما می‌توانید در این صرافی با امنیت کامل بیت کوین بخرید و نگران مشکلاتی از قبیل احراز هویت و مسدودی حساب نیز نباشید. تمام تلاش اکسکوینو بر این است که بتواند محیطی امن، با رابط کاربری آسان برای کاربرانش رقم بزند. برای تجربه چنین محیطی تنها کافی‌است سری به وبسایت این صرافی بزرگ بزنید.

جمع‌بندی

عوامل زیادی در تعیین قیمت بیت کوین نقش دارند اما مهم‌ترین آن عرضه و تقاضاست. در چند سال اخیر تقاضا برای بیت کوین نسبت به عرضه‌اش بیشتر شده و همین موضوع هم قیمت آن را به طرز عجیبی بالا برده است. همین امر سبب شده تا عده‌ای به‌دنبال روش‌هایی برای کسب بیت کوین رایگان و بدون سرمایه اولیه باشند. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر