;
coinex

میزو 20 کلاسیک (Meizu 20 Classic)‌ معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

میزو 20 کلاسیک به صورت رسمی در چین معرفی شد. این گوشی در بیشتر مشخصات مشابه Meizu 20 است با این تفاوت که با رم بیشتر و در رنگ‌های جدید روانه بازار خواهد شد.

کمپانی میزو که تحت نظر شرکت خودروسازی جیلی، مشغول به تولید گوشی‌های هوشمند است، امروز از محصول جدید خود با نام Meizu 20 Classic رونمایی کرد. این دستگاه در سه رنگ جذاب و دیدنی با 16 گیگابایت رم به فروش می‌رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی آگاه شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات فنی گوشی میزو 20 کلاسیک

میزو 20 کلاسیک دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی اولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ وجود دارد که محل قرار گیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دو کوالکام به همراه 16 گیگابایت رم مجهز شده و از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی تغذیه می‌کند.

میزو 20 کلاسیک

در پنل پشتی میزو 20 Classic یک فلاش LED حلقه‌ای در کنار یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این دستگاه می‌توان به سیستم خنک کننده داخلی 4000 میلی متر مربعی با مایع خنک کننده VC، رابط کاربری Flyme 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 و یکپارچگی با خودروهای منتخب سازنده با سیستم Flyme Auto اشاره کرد.

میزو 20 کلاسیک

رنگ‌های جدیدی که در تهیه این گوشی استفاده شده سبز، خاکستری و سفید هستند که برخلاف نسخه‌های قبلی، یک سطح صیقلی با لوگوی جدید Meizu را به نمایش می‌گذارند.

میزو 20 Classic در دو نسخه با 16 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی تولید شده است. قیمت هر کدام از این مدل‌ها به ترتیب برابر 242 دلار و 465 دلار است. در حال حاضر این گوشی در وب سایت رسمی شرکت سازنده در چین و یک سری از خرده فروشی‌های منتخب در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی میزو 20 کلاسیک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر