;
coinex

کانسپت نیسان هایپر تورر رونمایی شد [+تصاویر]

کانسپت نیسان هایپر تورر رونمایی شد. کمپانی خودروسازی نیسان به زودی این خودرو جالب را در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن به معرض نمایش خواهد گذاشت.

کانسپت نیسان هایپر تورر رونمایی شد. هایپر تورر سومین کانسپت این برند ژاپنی برای ارائه در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن است که رونمایی می‌شود. پیش‌تر دو کانسپت دیگ از طرف کمپانی نیسان رونمایی شده بود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشتند. اما نیسان هایپر تورر را که جدیدترین کانسپت نیسان است، می‌توان یک مینی‌ون لوکس و البته عجیب برشمرد که با مینی‌ون‌هایی که تا حالا دیده‌‌ایم زمین تا آسمان تفاوت دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کانسپت نیسان هایپر تورر رونمایی شد

نیسان چند خودرو کانسپت را برای نمایش در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023 آماده کرده است. در چند روز اخیر، دو مدل هایپر ادونچر و هایپر اوربن رونمایی شدند و حالا نوبت سومین کانسپت یعنی هایپر تورر (Hyper Tourer) است.

نیسان هایپر تورر یک مینی ون برقی است، که علی‌رغم پیروی از فرم کلی خودروهای این رده، چهره­‌ای متمایز با سایر محصولات این برند را به نمایش می­‌گذارد. خطوط مستقیم و لبه‌­های تیز در سپرهای این خودرو به اوج می‌رسد، درحالی‌که یک لبه سرتاسری، بدنه هایپر تورر را به دو بخش تقسیم کرده است.

رنگ‌آمیزی بخش بالایی بدنه با مشکی و بخش پایینی با برنزی، این تقسیم را از نظر بصری کاملاً مشخص کرده است، درحالی‌که ترکیبی از این دو رنگ را می‌­توان در سپرها و رینگ‌ها مشاهده کرد. علاوه‌براین‌ها می­‌توان به لوگوی نورانی، ابعاد بزرگ ورودی هوا، نوار LED در بخش جانبی، سقف پانوراما و درهای کشویی اشاره کرد.

کانسپت نیسان هایپر تورر

از آنجا که نیسان هایپر تورر به فناوری خودران کامل مجهز شده است، فضای کابین و صندلی‌های آن به محلی برای استراحت و گفتگوهای روزمره تبدیل شده است، به نحوی که می­‌توان آن را به یک دفتر کار متحرک تبدیل کرد. امکان چرخش 360 درجه‌­ای صندلی‌های ردیف جلو نیز در همین راستا پیش‌­بینی شده است.

سرنشینان عقب علاوه بر دسترسی به نمایشگر لمسی اختصاصی، امکان کنترل تنظیمات تهویه، مسیریاب و سیستم صوتی را نیز در اختیار خواهند داشت.

براساس اخبار تایید نشده، نیسان هایپر تورر به سامانه هوش مصنوعی پیشرفته مجهز شده است، که می­‌تواند ضربان قلب و تنفس سرنشینان و همچنین نورپردازی و عایق صوتی کابین را پایش کند.

کانسپت نیسان هایپر تورر

فعلاً هیچ اطلاعی از مشخصات فنی نیسان هایپر تورر در دسترس نیست، اما می­‌توان اطمینان داشت که این ون برقی به سامانه چهارچرخ محرک e-4ORCE مجهز شده است.

علاوه‌براین، ویژگی V2X با قابلیت انتقال شارژ باتری به سایر لوازم برقی هم برای این مدل درنظر گرفته شده است. احتمال دارد که نیسان در هنگام رونمایی از هایپر تورر در نمایشگاه ژاپن، جزئیات بیشتری از آن را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی کانسپت نیسان هایپر تورر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: باما

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر