;
coinex

تحویل دارو با پهپاد به طور آزمایشی توسط آمازون اجرا می‌شود

آمازون به‌عنوان یکی از غول‌های خرده‌فروشی آنلاین جهان، به‌تازگی پروژه ارسال و تحویل دارو با پهپاد را در تگزاس آمریکا به‌صورت آزمایشی آغاز کرده است.

خدمات داروخانه آمازون، شامل طیف وسیعی از داروها بوده و بیماران می‌توانند به‌صورت آنلاین به این سرویس‌ها دسترسی یابند. درواقع آمازون بعد از خرید PillPack درسال 2018، ارائه خدمات داروخانه‌ را از سال 2020 شروع کرد. این شرکت در صدد است تا به رشد مشتریان داروخانه‌ خود با ارائه خدماتی همچون تخفیف برای مشترکان Prime در سال جاری بپردازد. در همین راستا آمازون ضمن انتشار پست وبلاگی از آغاز آزمایشی تحویل دارو با پهپاد به مشتریان داروخانه مستقر در کالج استیشن تگزاس خبر داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تحویل دارو با پهپاد توسط آمازون

طبق ادعای آمازون پهپادهای این شرکت مجهز به دوربین‌ بوده و توانایی شناسایی انسان و حیوانات را دارند. این شرکت همچنین اضافه کرد که پهپادها بین 40 تا 120 متر بالای سطح زمین و در حریم هوایی با حداقل موانع پرواز خواهند کرد. بنابراین از این پس مشتریان واجد‌ شرایط قادر خواهند بود تا بیش‌ از 500 دارو ازجمله موارد مربوط به بیماری‌های رایج مانند آسم و آنفولانزا را به‌دست آورند و آن‌ها را با پهپاد تحویل بگیرند. آمازون اعلام کرده که با این روش دارو در کمتر از یک ساعت و بدون هزینه اضافه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تحویل دارو با پهپاد

براساس گزارش CNBC، زمانی پهپادی تشخیص دهد فضای تحویل مرسوله آماده و خالی است، فرود آمده و بسته حاوی داروهای مشتری را تحویل خواهد داد، بااین‌حال در صورتی‌که موانعی در محل تحویل کشف کند به مقر آمازون باز خواهد گشت و سپس بار دیگر جهت تحویل مجدد تلاش می‌کند.

شرکت آمازون، درواقع کار بر روی پروژه تحویل دارو با پهپاد و همینطور سایر مرسولات را از سال‌ها پیش شروع کرده و تلاش‌هایش با موفقیت‌هایی نیز همراه بوده است. این شرکت ماه آگوست دو مدیر اجرایی کلیدی خود را در حوزه پهپادها از دست داد و از سوی دیگر تعداد قابل‌توجهی از کارمندانش را به‌صورت دسته‌جمعی اخراج کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح تحویل دارو با پهپاد آمازون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر