;
coinex

نگرانی ایلان ماسک از حجم سفارشات سایبرتراک ؛ «قبر خودمان را کندیم»

نگرانی ایلان ماسک از حجم سفارشات سایبرتراک باعث شد تا درنهایت مالک تسلا جمله عجیبی را به زبان آورد و باعث ناامیدی خریداران شود.

نگرانی ایلان ماسک از حجم سفارشات سایبرتراک به جایی رسیده که اعلام کرد با تولید سایبرتراک قبر خود را کندیم. پیکاپ سایبرتراک که عجیب‌ترین خودرو تولید شده توسط تسلا و جهان است، بنابر اعلام رسمی شرکت سازنده، قرار است در تاریخ 30 نوامبر (9 آذرماه) راهی بازار شود. اما حجم سفارشات این خودرو آنقدر بالاست که تحویل آنها حتی پس‌از سال 2024 نیز ممکن نخواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نگرانی ایلان ماسک از حجم سفارشات سایبرتراک

ییکاپ سایبرتراک تسلا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد؛ اما تولید آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌ تعویق افتاد. وعده‌ی تسلا برای پیش‌تولید پیکاپ سایبرتراک در سال ۲۰۲۱ هم کارساز نبود. این بار، حساب کاربری رسمی تسلا در شبکه‌ اجتماعی ایکس پستی منتشر و تاریخ تحویل سایبرتراک را اعلام کرد.

تسلا، سایبرتراک را ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در گیگافکتوری تگزاس آمریکا عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود قیمت خودرو پیکاپ تسلا در رویداد نهم آذرماه این شرکت اعلام شود. تسلا زمان معرفی سایبرتراک، قیمت این محصول را ۳۹٬۹۰۰ دلار اعلام کرده بود.

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، قصد دارد انتظارات مردم از پیکاپ سایبرتراک را پایین بیاورد. ایلان ماسک گفت:

«تسلا می‌تواند ۲۵۰ هزار سایبرتراک را در یک سال تولید کند؛ اما تولید این تعداد از وانت سایبرتراک تا سال ۲۰۲۴ ممکن نیست.»

نگرانی ایلان ماسک از حجم سفارشات سایبرتراک

مدیرعامل تسلا تأیید کرد که بیش از یک میلیون نفر پیکاپ سایبرتراک را پیش‌خرید کرده‌اند. او گفت:

«با معرفی سایبرتراک قبر خودمان را کندیم.» ثروتمندترین فرد جهان اضافه کرد:

«سایبرتراک محصولی خاص است و هر چند وقت یک‌بار عرضه می‌شود. تولید انبوه محصولاتی مانند سایبرتراک دشوار است.»

در چند ماه گذشته، پیکاپ‌های تسلا با برچسب RC در جاده‌ها برای آزمایش ظاهر شده‌اند. تسلا قبلاً گفته بود که پیکاپ سایبرتراک در تابستان سال ۲۰۲۳ تولید محدودی خواهد داشت و تولید انبوه آن از سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نگرانی ایلان ماسک از حجم سفارشات سایبرتراک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر