;
coinex

ایجاد نظرسنجی در بخش کامنت‌های اینستاگرام امکانپذیر می‌شود

قابلیت نظرسنجی در بخش کامنت‌های اینستاگرام به زودی به این شبکه اجتماعی افزوده خواهد شد. ظاهراً این ویژگی به درخواست کاربران در دست توسعه است.

ایجاد نظرسنجی در بخش کامنت‌های اینستاگرام امکانپذیر می‌شود. اینستاگرام طبق درخواست کاربران قصد دارد قابلیت نظرسنجی را در قسمت کامنت‌ها فعال کند تا بدین‌وسیله میزان تبادل نظرات و کارایی سودمندانه خود را افزایش دهد. گفته می‌شود که این ویژگی فعلاً در اختیار برخی کاربران خاص قرار گرفته و به زودی طی یک به‌روزرسانی برای همه کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نظرسنجی در بخش کامنت‌های اینستاگرام اضافه می‌شود

اینستاگرام به‌صورت آزمایشی به برخی از کاربرانش امکان داده است در بخش دیدگاه پست‌ها، نظرسنجی ایجاد کنند. با این کار، تعامل کاربران با پست‌ها بیشتر می‌شود و در نهایت تولیدکنندگان محتوا نفع می‌برند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال اختصاصی خودش در این شبکه‌ی اجتماعی، تغییر جدید را اطلاع‌رسانی کرد. او می‌گوید که نظرسنجی بخش دیدگاه‌ها را می‌توان افزون‌بر پست‌های عادی به پست‌های بخش ریلز اضافه کرد. قابلیت جدید اینستاگرام فعلاً در دسترس تعداد بسیار محدودی از کاربران است، اما به‌زودی به‌صورت گسترده منتشر می‌شود.

نظرسنجی در بخش کامنت‌های اینستاگرام اضافه می‌شود

رابط کاربری نظرسنجی دیدگاه‌ها شباهت زیادی به نظرسنجی‌های بخش استوری دارد. کاربران اینستاگرام سال‌ها است که می‌توانند ازطریق بخش استوری، نظرسنجی بگذارند.

بر اساس اسکرین‌شات منتشرشده توسط آدام موسری، تمامی کاربران می‌توانند ببینند که چند نفر در نظرسنجی شرکت کرده‌اند. فعلاً مشخص نیست که نظرسنجی‌ها تا چه مدت پس از انتشار، باز می‌مانند. شاید کاربران بتوانند بین بازه‌های زمانی مختلف مثل ۱۲، ۲۴ و ۴۸ ساعت، گزینه‌ مدنظر خود را انتخاب کنند.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر تلاش کرده است بخش دیدگاه پست‌ها را بسیار تعاملی‌تر کند. این شرکت بهار امسال ارسال تصاویر گیف را در بخش دیدگاه‌ها امکان‌پذیر کرد.

اینستاگرام همچنین روی قابلیت‌های جدیدی برای بخش استوری کار می‌کند. به‌زودی کاربران می‌توانند استوری‌ها را با فهرستی منتخب از کاربران به‌اشتراک بگذارند، مشابه کاری که اکنون Close Friends انجام می‌دهد.

تغییرات اخیر اینستاگرام در راستای تقاضای کاربران انجام شده‌اند؛ اما برخی از کاربران چندان با قابلیت‌های جدید سازگار نیستند و حتی ممکن است به دی اکتیو اینستاگرام فکر کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایجاد نظرسنجی در بخش کامنت‌های اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر