coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرداختی‌های کلان متا برای استفاده از چهره سلبریتی‌ها در چت‌بات‌های هوش مصنوعی

ظاهراً شرکت متا به‌منظور استفاده از چهره سلبریتی‌ها در چت‌بات‌های هوش مصنوعی مبالغ کلانی از 1 تا 5 میلیون دلار را به این افراد پرداخت خواهد کرد.

مدتی پیش از دستیار هوش مصنوعی جدید متا رونمایی شد که درواقع چت‌بات با چهره افراد مطرح یا همان سلبریتی‌ها را نیز شامل می‌شود. هم‌اکنون گزارش جدیدی در این رابطه منتشر شده که متا به‌جهت استفاده از چهره سلبریتی‌ها در چت‌بات‌های هوش مصنوعی و 6 ساعت حضور در استودیو، در یک بازه زمانی 2 ساله، 5 میلیون دلار پول اعطاء خواهد کرد. درحال‌حاضر متا و همچنین افرادی که چهره‌شان در چت‌بات این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است، واکنشی به این گزارش نشان نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: مدل هوش Llama 2 Long متا معرفی شد؛ بهترین عملکرد در پاسخ‌های به سوالات طولانی

پرداخت مبالغ کلان از سوی متا برای استفاده از چهره سلبریتی‌ها در چت‌بات‌های هوش مصنوعی

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، در جریان رویداد Connect که به‌تازگی برگزار شد، دستیار هوش مصنوعی این شرکت را معرفی کرد. درحالی‌که متا از چت‌بات هوش مصنوعی مشابه ChatGPT برخوردار است، نمونه‌های جدید آن را با 28 شخصیت جدید رونمایی کرده که از چهره افراد مطرح بهره‌برداری خواهند کرد.

به‌عنوان نمونه، از چهره «کایلی جنر» برای شخصیتی به نام Billie بهره گرفته شده یا اینکه «تام بریدی» شخصیتی به نام Bru است. همراه این افراد، همچنین متا از ستاره‌های یوتیوب نیز استفاده کرده است. به‌عنوان مثال، مستر بیست (MrBeast) نقش فردی به نام Charli D’Amelio را برعهده گرفته است.

استفاده از چهره سلبریتی‌ها در چت‌بات‌های هوش مصنوعی

در همین راستا مارک زاکربرگ طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به نسخه هوش مصنوعی افراد معروف نیاز داریم و البته تعداد این افراد در سال آینده به فراتر از این میزان نیز می‌رسد. درواقع سلبریتی‌ها از عدم سوءاستفاده از چهره خود اطمینان خواهند یافت و با متا همکاری خود را آغاز خواهند کرد.

هم‌اکنون اینفورمیشن طی گزارشی ادعا کرده که تعدادی از این افراد مطرح 5 میلیون دلار از متا پول دریافت کردند. البته در این گزارش نام افراد دریافت‌کننده این میزان پول اعلام نشده، بااین‌وجود به سازندگان محتوا اشاره شده است. البته در حالت کلی، ظاهراً کلیه چهره‌های مطرح مورد استفاده متا حداقل 1 میلیون دلار را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پرداختی‌های کلان متا جهت استفاده از چهره سلبریتی‌ها در چت‌بات‌های هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر