coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید محصولات فردا موتور مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید محصولات فردا موتور مهر 1402 اعلام شد. این شرکت مونتاژکار داخلی بعد از حدود سه ماه قیمت محصولات خود را بروز کرده است.

قیمت جدید محصولات فرداموتور مهر 1402 بعد از آخرین اعلام قیمت این محصولات که متعلق به تیر 1402 بود حالا به روز شده است.

گرچه سبد محصولات فرداموتور در قیاس با تولیدکنندگان داخلی یا حتی دیگر مونتاژکاران بزرگ مثل مدیران خودرو و کرمان موتور به مراتب محدودتر است، این برنددر سالیان اخیر با سرمایه‌گذاری بسیار تلاش زیادی در برندسازی داشته و حتی برای مدتی اسپانسر جشن‌های قهرمانی مسابقات فوتبال ایران بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشنر بخوانید:


قیمت جدید محصولات فردا موتور مهر 1402

فرداموتور چند ماهی بود که قیمت جدیدی از محصولات خود اعلام نکرده بود و حتی بخشنامه‌ای برای تکمیل وجه منتشر نکرده بود. حالا اما این مونتاژکار داخلی قیمت جدید خودروهای خود برای مهر را اعلام کرده که جزئیات آن‌را در ادامه می‌بینید:

نام محصول قیمت (تومان)
سوبا M4 ۲/۲۱۱/۰۰۰/۰۰۰
فردا T5 ۱/۴۹۳/۰۰۰/۰۰۰
فردا SX5 ۱/۱۰۴/۰۰۰/۰۰۰

فردا موتورز از جمله برندهای مونتاژکار محصولات چینی در بازار کشور است که در این زمینه با مدیران خودرو، کرمان موتور و بهمن موتور رقابت می‌کند اما سبد محصولاتش به مراتب کوچکتر از این سه خودروساز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید محصولات فردا موتور مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    یک شرکت بسیار ضعیف در خدمات پس از فروش
    من طرح سامانه اول ثبت‌نام کردم و قیمت t5را گفتن اول ۸۹۰میلیون و بعد کردن یک میلیارد و هشتادمیلیون.
    ولی من یک ماه پیش از شرکت فرداموتور تماس گرفتن و گفتنتکمیل وجه کن و مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون و تحویل حداقل ۳ماه کاری. و گفتم پس قیمت شورای رقابت چیه و کارشناس نمایندگی اهوازش خیلی پررو میگه اون قیمت میخای برو از شورای رقابت بخر.
    لطفاً شما هم لیست قیمتی که زدید کاملا اشتباهه
    واقعا هیچ نظارتی نیست معلوم نیست باید به کی شکایت کرد

    پاسخ

    سلام و عرض ادب
    از این شرکت خرید نکنید وگرنه مالتون رو از دست می دهید

    پاسخ

    بیش از سه ماهه خانم بنده ثبت نام کرده قرار بود دوماهه تحویل بدن ودومیلیار در دو مرحله پرداخت کردم هنوز هم سر می‌دوانند وامروز وفردا میکنند اگراز بازار آزاد تهیه میکردم سیصد میلیون زیر قیمت میتوانستم تهیه کنم

    پاسخ

    من 9ماهt5ثبت نام کردم 40ملیون نمایندگی گرفته 580هم نمایندگی و کلیه چکام دادم تازه دوبرابر هم چک گرفتن یک ماه پیش هر وقت زنگ می‌زنیم میگن شاسی نخورده در کل شرکت دروغگو است

    پاسخ

    سلام من دقیقا۷ماه است ثبت نام حضوری کردم که قراربود دو ماهه تی۵راتحویل بدهند ولی هنوزهیچ خبری نیست کسی هم پاسخگو نیست فقط به کارکنانشان یاد داده اند که بگویند حق باشماست. شرکت بی مسولیتیست معلوم نیست باجه قیمتی هم میخواهند تحویل بدهند ۷ماه‌هم‌هست نصف پول ماشین را گرفتند.

    پاسخ

    سلام و احترام به کلیه دوستان .
    fms t5ثبت نام گردم اسمم در اومده برای پاییز ۱۴۰۲
    لطفا اگر کست از قیمت تایید شده و دقیقا در کدوم ماه از پاییز هست و در کل من باید چکار کنم چقدر پول فراهم کنم کلا این سایت ها من رو گیج کردن

    پاسخ

    من تابستون بودم تماس گرفتن میگه تکمیل وجه کن یک میلیارد و چهارصد و چهل و نه میلیون و تحویلشم خدا داند حداقل ۵ماه

    پاسخ

    اگه شرکت فردا موتور قیمت های ثبت نامی خودش رو که امثال ماها از طریق خود نمایندگی ثبت نام کردیم واز سامانه یکپارچه نگرفتیم ، پایین بیاره ممنون میشیم. من خودم اواسط اردیبهشت خودروی t5 رو در دو مرحله ثبت نام کردم با قیمت 1/650
    خدا رو خوش نمیاد ما اینقدر ضرر کنیم

    پاسخ