coinex
راهنمای خرید تکراتو

امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو توسط دگزومارک اعلام شد؛ چهارمین دوربین برتر سال!

با رونمایی از جدیدترین پرچمداران گوگل، هم‌اکنون دگزومارک اقدام به ارائه امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو کرده که آن را پشت‌سر نمایندگان هواوی و اپل قرار می‌دهد.

دوربین Pixel 8 Pro همچون نسل‌های قبلی، شامل سه دوربین روی قاب پشتی می‌شود که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Octa-PD (فوکوس خودکار تشخیص فاز) با OIS، یک سنسور 48 مگاپیکسلی Quad-PD برای لنز فوق‌عریض و یک سنسور 48 مگاپیکسلی Quad-PD برای لنز زوم 5 برابری اپتیکال و 30 برابری دیجیتال تشکیل می‌شود. دوربین سلفی هم مجهز به یک سنسور 10.5 مگاپیکسلی جدید با میدان دید گسترده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو در دگزومارک

در حوزه نرم‌افزاری دوربین باید اشاره داشت که سری جدید پیکسل 8 از قابلیت‌های Photo Unblur ،Magic Eraser ،Best Take و فوکوس ماکرو (که از حالت فوق‌عریض بهره می‌برد) برخوردار است. همچنین برای نخستین مرتبه در خانواده پیکسل، سرانجام از ویژگی جدید Pro Controls در قسمت رابط کاربری دوربین برای دسترسی به تنظیمات بیشتر قابلیت‌های عکاسی بهره‌برداری خواهد کرد که مجدداً به مدل پرو اختصاص دارد.

امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو

یکی از نوآوری‌های انحصاری در دوربین پیکسل 8 پرو، استفاده از یک سنسور دمای پوست جدید همراه با دوربین‌ها است. براساس گزارش‌ها، این حسگر یک واحد Melexis MLX90632 بوده و صرفاً هدف آن خواندن دما خواهد بود؛ لذا هیچ ترفند عکاسی هوشمندانه‌ای با این سنسور درنظر گرفته نشده است.

امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو

براساس امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو که از سوی DxOmark منتشر شده، امتیاز کلی 153 از آن حاصل شده که آن را در جایگاه بهتری نسبت به پیکسل 7 پرو قرار خواهد داد. نسل پیشین امتیاز 147 را کسب کرده بود که بهتر از آیفون 14 پرو مکس بود. بااین‌حال، نسل جدید در زمینه شکست نماینده جدید اپل موفق عمل نکرده است.

امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو

بنابراین پس از هواوی پی 60 پرو و آیفون 15 پرو مکس (و پرو) پیکسل 8 پرو بهترین مجموعه دوربین موبایل را از نظر DxOMark دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امتیاز دوربین پیکسل 8 پرو در دگزومارک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر