coinex
راهنمای خرید تکراتو

وام 300 میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد [+جزئیات و نحوه ثبت‌نام]

وام 300 میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد ابلاغ شد. این وام در قالب طرح مهربانی بوده و شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

اسماعیل عباسی فرجامی، رئیس یکی از شعبات بانک ملی در استان البرز از پرداخت وام 300 میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد خبر داد و عنوان کرد که این وام به صورت قرض‌الحسنه بوده که لازمه آن افتتاح حساب و سپرده‌گذاری با مدت معین است. بنابر گفته‌های وی، بازپرداخت وام طرح مهربانی از 6 تا 60 ماه متغیر است و بسته به مبلغ و مدت سپرده‌گذاری دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


وام 300 میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد ابلاغ شد

به گزارش تکراتو و به نقل از افکارنیوز، اسماعیل عباسی فرجامی رئیس یکی از شعبه‌های بانک ملی در‌ استان البرز درباره وام ۳۰۰ میلیونی طرح مهربانی بانک ملی گفت: «در طرح مهربانی ملی هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه به‌صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن، وام خود را دریافت کنند.»

وام 300 میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد [+شرایط و نحوه ثبت‌نام]

وی درباره جزئیات این طرح گفت:

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا 12 ماه سپرده‌گذاری کرده‌اند امکان دریافت این وام را با کارمزد 4 درصد و با بازپرداخت 6 تا 60 ماه را دارند.

عباسی فرجامی خبر داد: «متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به‌صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به‌صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام 300 میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر