;
coinex

طرح فروش اقساطی کامیون آمیکو M1929C [+شرایط و قیمت]

شرایط طرح فروش اقساطی کامیون آمیکو M1929C توسط ارس خودرو دیزل (آمیکو) اعلام شد. جزئیات و قیمت این محصول در ادامه ذکر شده است.

در طرح فروش ویژه ارس خودرو دیزل برای محصول M 1929 C تحویل فوری خودروها در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت نیمی از مبلغ این‌ محصول الباقی مبلغ را در اقساط یک تا سه ساله باز پرداخت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش اقساطی کامیون آمیکو M1929C [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کامیون M 1929 C ارس خودرو دیزل به تعداد محدود اما با شرایط آسانی معرفی شده است. جزئیات این طرح را در جدولی در ادامه می‌بینید. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تلفن  ۴۸۰۱۹ – ۰۲۱ ( داخلی ۴۱۲۱ و ۴۱۲۲ ) تماس حاصل فرمایند.

حداقل پیش پرداخت: ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
تسهیلات با ۲ ضامن ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
اقساط ۱۲ ماهه هر فقره چک به مبلغ ۱.۹۳۰.۱۱۹.۰۰۰
اقساط ۲۴ ماهه هر فقره چک به مبلغ ۱.۰۹۷.۷۶۹.۰۰۰
اقساط ۳۶ ماهه هر فقره چک به مبلغ ۸۲۷.۲۷۱.۰۰۰

طرح فروش اقساطی کامیون آمیکو M1929C [+شرایط و قیمت]

 

کامیون آمیکو 19 تن برای اولین بار در سال 1385 وارد بازار ایران شد. این محصول که بیشتر در معادن ایران کاربرد دارد قدرت 290 اسب‌بخاری تولید می‌کند و بارهایی با تناژ بالا را به سادگی جابجا می‌کند. از جمله تجهیزات و آپشن‌های این کامیون می‌توان به کولر و بخاری درجا، تهویه مطبوع، 4 آینه و شیشه برقی و آینه گرم‌کن اشاره کرد.

توانایی بالای کامیونت ۱۹ تن در مسیرهای صعب العبور و استهلاک کم قطعات، حمل بارهای سنگین وشتاب بالای آن باعث شده همواره دربین رقبای خود از بهترین نمونه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کامیون آمیکو M1929C چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر