;
coinex

شرایط فروش کیا سلتوس مهر 1402 [+قیمت و موعد تحویل]

سرانجام شرایط فروش کیا سلتوس مهر 1402 به‌صورت رسمی از سوی شرکت کوشا خودرو اعلام شد و از فردا ثبت‌نام قطعی واجدین شرایط آغاز می‌شود.

هم‌اکنون افرادی که هفته پیش در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی کیا سلتوس را برگزیده‌اند و در میان برندگان این خودرو قرار گرفته‌اند، قادر خواهند بود تا از فردا جهت ثبت‌نام قطعی خود اقدام نمایند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شرایط فروش کیا سلتوس مهر 1402

براساس شرایط فروش کیا سلتوس مهر 1402 شرکت کوشا خودرو به‌عنوان واردکننده محصولات کیا، ضمن ارسال پیامک به متقاضیان کراس اوور سلتوس اعلام کرده است که مشتریان امکان تکمیل ثبت‌نام خود طی 5 روز را دارند. همچنین در صورت عدم پرداخت وجه در طول 5 روز، انصراف مشتری به سامانه اعلام خواهد شد و اولویت‌بندی آن از سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی حذف می‌شود.

شرایط فروش کیا سلتوس مهر 1402

هم‌اکنون قیمت علی الحساب کیا سلتوس یک میلیارد و 800 میلیون تومان بدون احتساب مالیات، عوارض، اسقاط، بیمه، هزینه باربری و… عنوان شده است. کوشا خودرو نیز امکان دریافت 50 درصد این مبلغ را به‌عنوان ودیعه اول ثبت نام از مشتریان خواهد داشت.

نام خودرو پیش‌پرداخت (تومان) قیمت نهایی (تومان) مدت تحویل
کیا سلتوس 900,000,000 در زمان تحویل 90 روز کاری

بنابر اعلام این شرکت، خودروهای ثبت نامی در 90 روز کاری به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین در این طرح فروش مطابق با قوانین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، سود انصراف و سود مشارکت به ودیعه مشتریان اختصاص نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط فروش کیا سلتوس مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر