coinex
otetmarket
propification.com

فروش لاستیک دولتی آبان 1402 آغاز شد [+ راهنمای خرید لاستیک دولتی ]

با توجه به آغاز فروش لاستیک دولتی آبان 1402 در این مطلب به راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت درب کارخانه و البته جزئیات شرایط طرح جدید می‌پردازیم.

از آنجایی که امروز شرایط فروش لاستیک دولتی آبان 1402 به قیمت کارخانه اعلام شده است،‌ در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه را به شما مخاطبین عزیز تکراتو آموزش دهیم تا دیگر برای خرید این قطعه مصرفی خودرو مجبور به خرید لاستیک‌ در بازار آزاد و با بهای گزاف نشوید.

البته خرید تایر خودرو به نرخ کارخانه همیشه امکان‌پذیر نیست و بعضی اوقات شرکت‌های ایرانی مانند بارز اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود می‌کنند که برای خرید این لاستیک‌ها باید احراز هویت شده و قوانین و مقررات خاصی را رعایت کنید. پس با ما همراه باشید تا مراحل کامل خرید لاستیک ایرانی به نرخ درب کارخانه را به شما آموزش دهیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


راهنمای خرید لاستیک دولتی در طرح فروش لاستیک دولتی آبان 1402

شرکت بارز آغاز سیزدهمین مرحله سامانه فروش آنلاین محصولات خود را اعلام کرد. گروه صنعتی بارز ثبت نام و فروش تایرهای خود را از فردا ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه یکم آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌کند. متقاضیان جهت خرید لاستیک به قیمت دولتی می‌توانند به سایت اینترنتی بارز به آدرس shop.barez.org مراجعه کنند. راهنمای خرید لاستیک دولتی را در ادامه می‌بینید:

  • روش ورود به‌سایت ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز

کافی است وارد سایت pos.barez.org شوید یا عبارت «سامانه نوبت‌دهی لاستیک بارز» را در گوگل سرچ و روی لینک اول کلیک کنید. در صفحه بازشده گزینه دریافت نوبت جهت خرید محصولات بارز را انتخاب کنید تا مراحل این‌کار برای شما آغاز شود.

راهنمای خرید لاستیک دولتی
فروش لاستیک دولتی آبان 1402
  • موافقت با قوانین و شروع ثبت مدارک

قبل از ادامه مراحل ثبت‌نام لاستیک بارز بهتر است قوانین نوشته‌شده در سایت را با دقت بخوانید تا در زمان تحویل مشکلی برایتان پیش نیاید. بعد از مطالعه مقررات در پایین صفحه گزینه «حریم خصوصی و شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های بارز را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافق هستم» را تیک زده و روی دکمه موافقم و ادامه، کلیک کنید.

  • احراز هویت

در این مرحله لازم است کد ملی و شماره موبایل صاحب خودرو را وارد کنید؛ البته لزومی ندارد که این اطلاعات متعلق‌به‌ صاحب خودرو باشند.

در ادامه مراحل احراز هویت در ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز، لازم است با دقت مشخصات فردی صاحب سند خودرو شامل نام، نام خانوادگی کامل (با پیشوند و پسوند)، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و آدرس کامل منزل را وارد کنید. با توجه به اینکه امکان ویرایش این اطلاعات وجود ندارد باید همه‌چیز را کاملاً دقیق و درست وارد کرده و روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

  • انتخاب سرویس سنتر و محصول

بارز تایر دو سرویس سنتر مشهد و تهران را برای تحویل لاستیک‌های دولتی به‌مشتریان سراسر کشور در نظر گرفته است. شما می‌توانید با توجه به‌شهر خود یکی از این دو مرکز را برگزینید. در کادرهای دیگر نوع خودرو و تاریخ مراجعه نیز باید انتخاب شود. زمان‌های مراجعه به‌مراکز از شنبه تا چهارشنبه در نظر گرفته شده و نوبت‌ها به‌صورت هفتگی قابل رزرو است.

بعد از کلیک روی گزینه استعلام نوبت، ساعت‌های خالی برای مراجعه به‌ شما نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب ساعت مراجعه باید با توجه به‌اندازه تایر خودروی خود یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. نکته مهم اینکه اگر سایز تایر به‌اشتباه انتخاب شود، امکان تغییر آن در زمان تحویل وجود ندارد. به‌همین دلیل باید قبل از شروع ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز از اندازه تایر خود مطمئن شوید.

اگر ظرفیت ارائه لاستیک در ساعت و روز موردنظر شما پر باشد با خطای زیر مواجه خواهید شد. در غیر این صورت نوبت شما ثبت و یک کد رهگیری برای شما به‌نمایش در می‌آید.

  • مشاهده و چاپ نوبت

بعد از اینکه مراحل ثبت‌نام لاستیک بارز را با موفقیت طی کردید، روی گزینه مشاهده نوبت کلیک کنید و از صفحه نشان داده‌شده پرینت بگیرید. این صفحه شامل اطلاعات کامل صاحب خودرو، آدرس سرویس سنتر، قوانین و مقررات حضور و مدارک لازم برای دریافت تایر است.

در زمان دریافت تایر همراه داشتن این برگه الزامی است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. با این‌حال اگر در این مرحله فراموش کردید پرینت نوبت را تهیه کنید، می‌توانید از طریق مراحل زیر مجدداً به‌همین برگه برسید. در صفحه اصلی سایت ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز روی گزینه «مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده» کلیک کنید. در مرحله بعد از دو طریق می‌توانید نوبت خود را پیگیری کنید.
از طریق کد رهگیری از طریق کدملی و تلفن‌همراه بعد از ورود این اطلاعات نوبت خود را مشاهده خواهید کرد. برگه را پرینت گرفته و در روز و ساعت مشخص‌شده در سرویس سنتر حضور پیدا کنید.

راهنمای خرید لاستیک دولتی به نرخ کارخانه
راهنمای خرید لاستیک دولتی به نرخ کارخانه

چگونگی و قوانین دریافت تایر دولتی بارز

بعد از اتمام مراحل ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز و دریافت نوبت، برای دریافت تایر با در دست داشتن مدارک لازم به‌ سرویس سنتر مراجعه کنید. این مدارک شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصل و کپی برگ سبز خودرو
  • سنداصل و کپی کارت ملی صاحب سند خودرو
  • اصل و کپی کارت ماشین، کارت بانکی صاحب خودرو حاوی مبلغ کافی برای خرید تایر
  • رسید ثبت‌نام اینترنتی و دریافت نوبت
  • به‌علاوه لازم است قوانین دیگری را نیز در نظر داشته باشید تا بدون هیچ مشکلی تایر خود را تحویل بگیرید
  • حضور صاحب سند خودرو در زمان تحویل الزامی است. در صورتی‌که امکان آن وجود ندارد، تنها اقوام درجه‌ یک با در دست داشتن مدارک احراز هویت می‌توانند برای دریافت تایر اقدام کنند.
  • کارت بانکی حتماً باید به‌نام صاحب خودرو باشد.

امکان دریافت وجه نقد یا پرداخت با کارت شخص دیگر وجود ندارد. کلیه مدارک باید به‌نام صاحب خودرو باشند؛ در غیر این‌صورت همراه داشتن وکالت‌نامه احراز مالکیت الزامی است. در شرایط بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک الزامی است. عدم حضور در روز و ساعت تعیین‌شده باعث سوختن نوبت شما می‌شود و باید مجددا برای اخذ نوبت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (208 نظر)

    دست بر دارید کدوم لاستیک ؟
    میزنی مشهد سنتر اونم دوتا تاریخ میاد .
    آخه بی شرف ها من تو کرج اون تو مشهد

    پاسخ

    دوستانی که کد مرسوله ندارن زنگ 193 بزنید داخلی سه بگیرید شماره موبایلی که با آن ثبت نام کردید بدید کد مرسوله بهتون میده. مال منم همین جوری بود

    پاسخ

    اینم دروغه هیچ جا نمیدن.همه روشهارو امتحان کردم.فقط به فکر احتکار هستن.
    شما هم الکی مطلب نزارین

    پاسخ

    با سلام و احترام و خسته نباشید اینجانب از استان آذربایجان شرقی شهرستان اهر هر روز صبح بیدار میشم میرم سایت کویر تایر ناموجود الان چکار کنیم همه‌ی لاستیک هانا موجود است تورا خدا مشکلات مردم را بر طرف کنید با تشکر از سایت لاستیک دولتی🇮🇷🙏🌹

    پاسخ

    سیستم.بارز.نوبت.نمیده.چرا.کار.مردم.سخت.میکنن.چرا.دولت.ی.کد.برای.ثبتنام.راندگان.نمیزارد.از.طریق.کارخانه.نمیشود.من.سه.ماه.هست.میخوان.نوبت.بگیرم.نوبت.نمیده

    پاسخ

    من درحیرانم که مردم ایران فقط بلدند نظر بدهند همانهایی که نظر میدهند کافی دولت هزار تومان جنس را ارزان تر بدهد ببین برای بدست آوردنش چی کار می‌کنند. دیگر نمی دانند که دولت همین و میخواد تا بتواند به وسیله این سیستم تسلط روی خرید مردم داشته باشد وتو با نظر دادنت خودت را مسخره دولت کردی دولت از من و تو بهتر مشکلات و میدونه. داعش اسلام مسلمان خشن را اجرا می‌کردند دولتی‌ها شیادی اسلام نرم را اجرا می‌کند پس احمق نباش.

    پاسخ

    سلام وقت بخیر باشماره ۶۶۷۸۲۲۱۶ در تهران ساعت ده تا یازده تماس بگیر دوروزه لاستیک بگیر تازه گرفتم

    پاسخ

    راست میگی خداوکیلی یا … ؟

    پاسخ

    سلام برا لاستیک ۲ماهه هر کاری میکنم موفق به ثبت نام نشدم از بس سایت شلوغه .بخدا هر لاستیک فروشی ۲تا انبار لاستیک داره برا انبار کردن لاستیک دولتی

    پاسخ

    بارز سرویس سنتر مشهد رو زده
    من بد بخت باید از همدان برم مشهد حالا تهران بود خوب بود
    کویرم هنوز درحال بررسی می‌باشد.
    بابا مسافر کشم خدا لعنتشون کنه فقط

    پاسخ

    بارز سرویس سنتر مشهد رو زده
    من بد بخت باید از همدان برم مشهد حالا تهران بود خوب بود.
    ایران تایر تکمیل جا ندارن
    کویرم هنوز درحال بررسی می‌باشد.
    بابا مسافر کشم خدا لعنتشون کنه فقط

    پاسخ

    هر دوستی خواست براش لاستیک کویر تایر تضمینی ثبت نام میکنم؛با شماره0905/955/3304تماس بگیرین

    پاسخ

    کویر و همه میتونن اگه میتونی بارز ثبت نام کن

    پاسخ

    لطفا با ایشون تماس نگیری پول هم ندید سایت کویر فعلا لاستیک نداره

    پاسخ

    باعرض سلام واحترام من سه هفته قبل برای لاستیک کویرتایر درکافی نت ثبت نام کردم ولی هنوز خبری وپیامکی نیومده چه کارکنم ممنون

    پاسخ

    سلام. من در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۳ دو حلقه لاستیک بازر بصورت فروش آنلاین از سنتر مشهد خریدم. و کد پیگی ی نیز دریافت کردم . متاسفانه تا امروز بتاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۷ نتیجه ای نگرفتم لطفا راهنمایی بفرمایید . متشکرم

    پاسخ

    باید پاشین برین همونجا تو مشهد براتون بندازن زیر ماشین گویا
    البته خرید پستی اگر داشتین اینم طبق تحقیق من از یک ماه به بالا به دستتون میرسه

    پاسخ

    واقعاً متأسفیم برای این همه سخت گیری برملت،همین ملتی که هرجا نیازباشد پای کارند وازجان مایه می گذارند تا یه عده ای بالادست خوش باشند وبیخیال رنح و مرارت مردم پایین دست.

    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید خواهشا بدون توهین و فحاشی این برنامه مزخرف تحویل لاستیک در سنتر مشهد رو درست کنید این مردم شریف ایران بازیچه شما نیستن که سرکار بزارین آخه گوسفندی که این برنامه رو پیشنهاد دادی منی که تو تبریز ساکنم 1600 کیلومتر باید بیام بخاطر 1جفت لاستیک؟؟؟ آخه مگه میشه مگه داریم مگه با منطق جور در میاد!!!

    پاسخ

    مردم گذاشتند سرکاریکعده حروم لقمه ازخدا بی خبرشدند مدیر وریس فقط بفکر خودشون هستند

    پاسخ

    لطفا یکی راهنمایی کنه.
    حتما باید حضوری خرید کنیم. مثلا از یزد باید بریم مشهد؟؟؟
    چه جوری خرید پستی میشه انجام داد؟؟
    اصلا این چه کاریه؟ حداقل در مراکز استان ها باید جایی برای تحویل باشه…. یعنی چه فقط مشهد و تهران

    پاسخ

    من خودم کافی نت دارم.و ثبت نام انجام میدم.

    پاسخ

    پس لطفا برا ما هم ثبت نام انجام بده

    پاسخ

    برای خرید دوتا لاستیک باید از هفت خوان رستم بگذری در صورتی که کشوری که رو نفت و گاز خوابیده… متاسفم برای خودم و امثال خودم داخل کشوری زندگی میکنم که همش دلالی و دزدی و مافیا نمیزاه مردم نفس بکشن و آب خوش از گلوشون پایین بره…

    پاسخ

    درتهران برید نمایندگی دمیرچی در ۱۷شهریور همون لحظه میدن تو تینترنت سرچ کنی همون اول ادرس و شماره تلفن میاره یزدتایر هم هست

    پاسخ

    تو را به خدا دروغ به مردم نگید من الان چند ماهه دارم در سایت کویر تایر جهت خرید لاستیک تلاش می کنم و همیشه خدا لاستیک برای پراید موجود نیست ؟؟!!!آنوقت نوشته اند که هر روز ساعت ۸ موجودی به روز رسانی میشه !!!؟؟؟آخه وقتی موجودی نیست چطور به روز رسانی میشه؟؟!!به کجا باید شکایت کرد؟؟؟مگر مافیا اجازه میدن مردم نفس بکشن؟؟به خدا خود حکومت اسلامی مافیای اصلی می باشدو در این مملکت به اصطلاح اسلامی تنها چیزی که وجود ندارد اسلام و عدالته ،هر چند که ملت هم دیگه نه به اسلام اعتقاد دارن نه به حکومت دروغ و ریا .

    پاسخ

    با توجه به اینکه لاستیک مورد تقاضا فقط در دو سرویس سنتر تهران یا مشهد تحویل می شود ، سلیر شعرستاتها چگونه باید مراجعه کنتد ، هزینه این مراجعه به ان مراکز برای تحویل دو حلقه لاستیک ، به مراتب بسیار بیشتر از هزینه خود لاستیک خواهد شد !! چرا لاستیکها از طرزق نمایندگیهای شهرستانها و با توجه به همان روش ثبت نام اینترنتی انجام نمی گیرد !! واقعا تصمیمات عجیبی در همه جا حاکم است !!

    پاسخ

    سلام.من.هرکار.که.میکنم.نوبت.بگیرم.نوبت.دهی.ممنوع.

    پاسخ

    عجب!!! یعنی باید بخاطر یک جفت لاستیک از بوشهر بکوبم و برم مشهد!!!!!؟؟؟؟؟
    ای خدا لعنتتون کنه که فقط میخواهید کاری کنید که مردم خودشون بگن لاستیک دولتی نمیخوایم ننیخوایم!!!

    پاسخ

    خدایا به تو پناه میبریم چرا جلوی احتکار و دلالی را نمیگیرند که باید برای دریافت لاستیک اینهمه سختی بکشیم چرا با گرانفروشی برخورد شدید نمیشود و اموال طرف را مصادره نمیکنند باید مجازاتهای شدید و سخت برای احتکار و گرانفروشی بگذارند نه درصد خیلی کمی از سود به عنوان جریمه اینکه باز دارنده نیست باید کاری با طرف بکنند که کسی جرأت احتکار و گرانفروشی نکند

    پاسخ

    خود حکومت مافیای اصلی می باشد و باعث شده اند که نه دیانتی وجود داشته باشه و نه عدالت !!!هر چند ملت هم دیگه نه حکومت رو قبول ندارن و نه اسلام دروغین و یک طرفه رو،اسلام در ایران فقط به نفع مافیا می باشد و هیچ گونه نفعی برای قشر مردم جامعه ندارد البته اگر جنگی رخ بدهد اسلام به مردم جامعه به عنوان گوشت جلوی گلوله نیاز دارد مثل اتفاقی که برای سربازان در مرز با یک مُشت افغانی بی سرو پا افتاد و الان در مراسم ارتحال برای اینکه کسی به نماینده این افغانی های پا پتی توجه نمی کرد دو تا سپاهی رو کنارش گذاشتن ،پاداش کشتن همان سربازان مرزی !!!!؟؟؟ننگتان باد

    پاسخ

    هیچی، چطور؟ باید از جایی چیزی میگرفتیم؟ لطفا مطلع کنید از حقمون بی‌نصیب نمونیم!

    پاسخ

    شرایطی که ایجاد کردید یعنی بی خیال لاستیک دولتی باش ننک بر شما

    پاسخ

    خدا پدر شاه را بیامرزه. مسئول باید وجود داشته باشه. مسئولی که توان جلوگیری از تخلفات و دزدی را نداشته باشه تهش معلومه چی هست

    پاسخ

    دو ماه سفارش دادم دستم نرسیده بارز دولتی

    پاسخ

    همش چرت و پرته یا تمام کردن یا ظرفیت پر شده یا فقط میتونی مشهد را انتخاب کنب

    پاسخ

    شما یک مشت دزد هستید که برای نشون دادن چهارتا تبلیغ الکی این نوبت دهی کذایی لاستیک را گذاشتید تا وقت و اعصاب مردم رو بکار بگیرید با بودن امثال شما هیچ وقت مملکت روی خوش نمبینه

    پاسخ

    خدایا به تو پناه میبریم چرا جلوی احتکار و دلالی را نمیگیرند که باید برای دریافت لاستیک اینهمه سختی بکشیم چرا با گرانفروشی برخورد شدید نمیشود و اموال طرف را مصادره نمیکنند باید مجازاتهای شدید و سخت برای احتکار و گرانفروشی بگذارند نه درصد خیلی کمی از سود به عنوان جریمه اینکه باز دارنده نیست باید کاری با طرف بکنند که کسی جرأت احتکار و گرانفروشی نکند

    پاسخ

    اکثرا مردم مقصر هستند که هر چی گرانتر میشود بیشتر میخرند و دارند همه چیز را انبار و احتکار میکنند تولید کننده ها هم همان مردم هستند که اجناس را انبار میکنند تا گران شود و یک شبه سودهای میلیاردی کنند سران کشور به خاطر عدم نظارت و برخورد مناسب و عدم باز دارندگی مجازاتها مقصر هستند

    پاسخ

    خدا پدرتون رو بیامرزه ،کدام لاستیک ؟؟کدام موجود بودن لاستیک؟؟!!!هر روز ملت رو با یک سایت گذاشتین سرکار؟؟!!دریغ از لاستیک ،اگر نمی خواهید لاستیک به ملت بدهید چرا سرکار گذاشتین ملت رو؟؟!!!

    پاسخ

    یعنی باید یک فیلسوف استخدام کنی تا دو حلقه لاستیک بدرد نخور ایرانی با قیمت الاهی به امید تو اونهم با قدر دانی از تولید بدرد نخور بارز

    پاسخ

    سلام. من دراسفند1401 ثبت نام کردم که مدرکم رو بی دلیل رد کردن واز اون بع بعد هرچی مدارک میزارم خبری نیست
    یکماه 2تومن بر لاستیک بارز واریز کردم بازم خبری نیست

    پاسخ

    بی خودی خودتونو الاف نکنید،کسی دلش برا مردم نسوخته،یه نفر نیست پیگیری کنه چرا بیش از یک ماهه هر موقع که مراجعه میکنم برای خرید لاستیک دولتی کویر همیشه ناموجوده

    پاسخ

    8:01 دقیقه صبح باز میشه هر روز من 3 بار خرید زدم

    پاسخ

    در دراز مدت مردم هم شبیه مسئولان خود خواهند شد

    پاسخ

    در مورد ثبت نام لاستیک بارز فقط سنتر مشهد را میدهد من ساکن تهران هستم چطوری برای گرفتن یک جفت لاستیک باید بروم مشهد

    پاسخ

    شماره تلفن بفرس

    پاسخ

    من کافی نت دارم. کسی خواست ثبت‌نام کنه پیام بده روبیکا @shahrvandpc

    پاسخ

    باسلام من چند ماه خواستم لاستیک دولتی از شرکت‌های بارز ، کویر و ایران تایر بنویسم که ممکن نشده و پیام اتمام نوبت دهی میده.

    پاسخ

    داداش با پارتی بازی توی دو روز ۴ تا بارز گرفتم😂😎

    پاسخ

    پس شماها باعث میشید نوبت دیر به ما برسه ، خوشحال هم هستی

    پاسخ

    اینجا ایران هست.کارهای ننگ افتخار حساب میشوند متاسفم برای همچین فرهنگی هرچند سران مملکت دزد هستن. انتظار از مردم هم نمیشه داشت

    پاسخ

    واقعا دمت گرم

    ننگ بر تو که به کار کثیفی که انجام دادی افتخار میکنی.واقعا از دیدن شما تفاله های دزد و بی بندوبار باید تأسف خورد

    پاسخ

    یواش اول حقتو از خاوری بگیر تا ۴تا لاستیک اینقد برا بیت المال هم ناراحت بشین بد نیست

    پاسخ

    امسال شما ها هستین ک از بچگی بهتون یاد ندادن ک حق الناس چیه نباید ی کارای از عرف خارج بکنی اما ایران ما همینه الان باخودت میکی پولش دادم حلال اره درسته پولش دادی ولی دو حلقه ای ک اضافه کرفتی میتونست حق یکی بشه ک واقعا لازم داره.اما ما مردم تا درست نشیم هیچی این گشور درست نخواهد شد ب امید تفکر

    پاسخ

    بسیار کار خوبی کردی. اگه نمی‌گرفتی به کس دیگه هم نمیدادن. مگه راه درست ،اخلاقی یا قانونی بازه که بگیم چرا شما پارتی بازی کردی؟ دیگران هم توی این سیستم فاسد اینقدر شعار پاکی ندن.فقط مسیر کج بازه. خواسته بزرگانمون همینه. همیشه ،همه جا وبرای هرمورد! البته هنر نیست. فقط شناخت درست از سیستم ناپاک ودزد برای رفع نیاز هاست. تعصب بیمورد هم نداشته باشید.

    پاسخ

    احسنت یاسین تازه شدی شاگرد طبری

    پاسخ

    خوشحالم هستی؟ میدونی حق چند نفرو ضایع کردی؟ به همه یک جفت میدن اونم بعد از دو ماه. متاسفم برای تو و بارز و پارتی تو.

    پاسخ

    خدا ازتون نگذره که حق مردم و با پارتی بازی ضایع میکنید

    پاسخ

    واقعا چی بگم

    پاسخ

    سلام من دیروز رفتم نمایندگی لاستیک میرچی در تهران و دوجفت دادن خیلی راحت و یزد تایر سایز ۲۰۵ برای ال نود

    پاسخ

    والا من چن ماه لنک ی جفت اشغالم

    پاسخ

    ای تف به شرف نداشته این مسئولین دزد و بی همه چیز و مردمی که با خریدن بدون نوبت و پارتی بازی ۴ حلقه لاستیک و یا … که با اون خوش میشن اما واقعییت اینه که حقت رو گرفتی بدبخت داری حال میکنی وای به حالمون روزهای خوبی رو داریم سپری میکنیم از ماست که برماست

    پاسخ

    لاستیک دولتی بارز و کویر
    جهت ثبت نام و تایید مدارک میتونین تماس بگیرین والا خودم گرفتم برای هرکی هم گرفتم راضی بوده
    ۰۹۰۳۵۱۵۴۸۱۶

    پاسخ

    ثبت نامش ک کاری نداره چ تبلیغیه برا ما ارور بده برا شما نمیده یعنی

    خلایق هر آنچه لایق ملت بی قیرت لیاقتشون همینه

    پاسخ

    میتونی ب ای ما بگیر یع شیرینی به خودت میدیم

    پاسخ

    مملکتی که اگه بخوای واسه نون شبت کارگری کنی یعنی چاه مستراح هم دربیاری با بیل دستی باید پارتی داشته باشی .
    ای گندت بزنن آقای هندی که ایرانو انقده عقب انداختی، مرتاض هندی با یه حرفایه قلمبه برگرفته از ایات قران که فن بیانش رو بلد بود مردم رو فریب داد تا طعم جهنم رو همین دنیا بچشن. یعنی ما چقد عقب افتاده ایم که با دیدنه لباساشون نمیفهمیم چه حیواناتی هستن.

    پاسخ

    برپدرومادردروغگولعنت

    پاسخ

    ننگ بر تو و بر والدین تو که تو رو بدنیا آوردند ننگ بر مسئول درجه اول مملکت

    پاسخ

    من بارز ثبت نام کردم50روز طول کشید تا ب دستم رسید،نه تلفن جواب می دادن و نه پیامک که پیگیر بشم، ونه کد رهگیری مرسوله که در اداره پست پیگیری کنم ،در کل خیلی اذیت کردند،اگر میدونستم اینقدر اذیت میکنند ،آزاد می‌خریدم.

    پاسخ

    سلام مگه چقدر فرق می‌کنه با بازار

    پاسخ

    لاستیک چه شد قیمتی که صاحب گذاشت چه شد.. باشه.. بگو صاحب گفته باشه… اگر من صاحبم میدونم خرم چجوری ببندمش… ها… بلدم چجوری خرم ببندم گرگ نخورتش…. اره…. پدر سوختها…….. جانان.. کوروش…

    پاسخ

    بر پدر این مملکت بی صاحب رانت بازی و کثافت خونه لعنت

    پاسخ

    دو جفت لاستیک بارز در تهران یکماهه درب منزل از طریق پست گرفتم و زیر خودرو انداختم

    پاسخ

    چجوری دو جفت گرفتی راهنمایی کن مام بتونیم بگیریم

    پاسخ

    سلام فعلا سایتش بسته شده هر وقت باز شد اگر کسی خواست براش ثبت نام میکنم به این شماره تو واتساپ پیام بدید۰۹۳۰۳۹۷۷۰۸۱

    پاسخ

    اقا من اصل برگه سبز و سند خودروم دزد برده.بون اونا تحویل نیدن؟؟

    بر پدر این مملکت بی صاحب رانت بازی و کثافت خونه لعنت

    پاسخ

    واقعا اشغال لاستیک نو دادن چشمم بعد چند روز افتاد میبینم بغلش آپارات داره اگه اتفاقی بیوفته جوون آدم ها واسشون مهم نیس یعنی ضایعات کارخونه رو به اسم لاستیک دولتی میدن به خلق آله واقعا حیف پول به این لاستیک ها

    پاسخ

    چرا کامل توضیح نمیدهید که در شهرستان چگونه این لاستیک را دریافت میکنیم. فقط گفته به سرویس سنتر مراجعه کنید آخر برای و حلقه لاستیک که نمی‌توان رفت تا تهران…. خو درست توضیح بدهید. ضمنا سرویس سنتر تهران در سایت نمی‌آید و فقط مشهد است چه باید کرد؟ آیا لاستیک ارسال می‌شود؟ آیا اگر مشهد را انتخاب کنیم هزینه ارسال از مشهد محاسبه می‌شود؟ یکی توضیح دهد…..

    پاسخ

    سلام جطور باید ثبت نام کرد
    منظور جه سایتی و ساعتی و روزهایی میشه
    من هرچه میزنم اتمام موجودی

    پاسخ

    باسلام دوستان شرکت کویر تمام لاستیکاش ناموجود کسی بارز خواست بنده درخدمتم 09304534112

    پاسخ

    شما قیمت کارخانه لاستیک میدی

    پاسخ

    برای ثبت نام لاستیک دولتی هر کسی خواست تماس بگیره۰۹۳۰۳۹۷۷۰۸۱

    پاسخ

    با همون قیمت دولتی کارخانه میفروشید

    پاسخ

    سایت محتا شاپ وارد شوید و در صورت‌موجود بودن لاستیک ثبت نام‌کنید.
    لاستیک دولتی

    سلام داداش اگه امکان داره راهنماییم کن ممنون

    پاسخ

    جمع کنین

    پاسخ

    با این وجود فقط کسانی که در تهران و مشهد هستند می توانند لاستیک دریافت کنند. کسانی بطور مثال در کیش نمی توانند دریافت کنند.

    پاسخ

    من ساکن کرج هستم فقط سنتر مشهد در نزم افزار فعال هستش من چطوری برم مشهد
    تازه تکلیف بلوچها . کوردها . عرب ها و … چیه

    پاسخ

    سلام چگونه ثبت نام کردید از چه سایتی؟
    لاستیک رو با پست درب منزل تحویل گرفتید؟
    اینجا فقط سنتر مشهد و تهران دارد برای دریافت باید حظوری برم لاستیک دریافت کنم
    اگر بخواهم برام پست کنند چیکار باید کنم ؟

    پاسخ