coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش لاستیک دولتی آبان 1402 آغاز شد [+ راهنمای خرید لاستیک دولتی ]

با توجه به آغاز فروش لاستیک دولتی آبان 1402 در این مطلب به راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت درب کارخانه و البته جزئیات شرایط طرح جدید می‌پردازیم.

از آنجایی که امروز شرایط فروش لاستیک دولتی آبان 1402 به قیمت کارخانه اعلام شده است،‌ در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه را به شما مخاطبین عزیز تکراتو آموزش دهیم تا دیگر برای خرید این قطعه مصرفی خودرو مجبور به خرید لاستیک‌ در بازار آزاد و با بهای گزاف نشوید.

راهنمای خرید تکراتو

البته خرید تایر خودرو به نرخ کارخانه همیشه امکان‌پذیر نیست و بعضی اوقات شرکت‌های ایرانی مانند بارز اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود می‌کنند که برای خرید این لاستیک‌ها باید احراز هویت شده و قوانین و مقررات خاصی را رعایت کنید. پس با ما همراه باشید تا مراحل کامل خرید لاستیک ایرانی به نرخ درب کارخانه را به شما آموزش دهیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


راهنمای خرید لاستیک دولتی در طرح فروش لاستیک دولتی آبان 1402

شرکت بارز آغاز سیزدهمین مرحله سامانه فروش آنلاین محصولات خود را اعلام کرد. گروه صنعتی بارز ثبت نام و فروش تایرهای خود را از فردا ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه یکم آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌کند. متقاضیان جهت خرید لاستیک به قیمت دولتی می‌توانند به سایت اینترنتی بارز به آدرس shop.barez.org مراجعه کنند. راهنمای خرید لاستیک دولتی را در ادامه می‌بینید:

  • روش ورود به‌سایت ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز

کافی است وارد سایت pos.barez.org شوید یا عبارت «سامانه نوبت‌دهی لاستیک بارز» را در گوگل سرچ و روی لینک اول کلیک کنید. در صفحه بازشده گزینه دریافت نوبت جهت خرید محصولات بارز را انتخاب کنید تا مراحل این‌کار برای شما آغاز شود.

راهنمای خرید لاستیک دولتی
فروش لاستیک دولتی آبان 1402
  • موافقت با قوانین و شروع ثبت مدارک

قبل از ادامه مراحل ثبت‌نام لاستیک بارز بهتر است قوانین نوشته‌شده در سایت را با دقت بخوانید تا در زمان تحویل مشکلی برایتان پیش نیاید. بعد از مطالعه مقررات در پایین صفحه گزینه «حریم خصوصی و شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های بارز را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافق هستم» را تیک زده و روی دکمه موافقم و ادامه، کلیک کنید.

  • احراز هویت

در این مرحله لازم است کد ملی و شماره موبایل صاحب خودرو را وارد کنید؛ البته لزومی ندارد که این اطلاعات متعلق‌به‌ صاحب خودرو باشند.

در ادامه مراحل احراز هویت در ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز، لازم است با دقت مشخصات فردی صاحب سند خودرو شامل نام، نام خانوادگی کامل (با پیشوند و پسوند)، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و آدرس کامل منزل را وارد کنید. با توجه به اینکه امکان ویرایش این اطلاعات وجود ندارد باید همه‌چیز را کاملاً دقیق و درست وارد کرده و روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

  • انتخاب سرویس سنتر و محصول

بارز تایر دو سرویس سنتر مشهد و تهران را برای تحویل لاستیک‌های دولتی به‌مشتریان سراسر کشور در نظر گرفته است. شما می‌توانید با توجه به‌شهر خود یکی از این دو مرکز را برگزینید. در کادرهای دیگر نوع خودرو و تاریخ مراجعه نیز باید انتخاب شود. زمان‌های مراجعه به‌مراکز از شنبه تا چهارشنبه در نظر گرفته شده و نوبت‌ها به‌صورت هفتگی قابل رزرو است.

بعد از کلیک روی گزینه استعلام نوبت، ساعت‌های خالی برای مراجعه به‌ شما نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب ساعت مراجعه باید با توجه به‌اندازه تایر خودروی خود یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. نکته مهم اینکه اگر سایز تایر به‌اشتباه انتخاب شود، امکان تغییر آن در زمان تحویل وجود ندارد. به‌همین دلیل باید قبل از شروع ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز از اندازه تایر خود مطمئن شوید.

اگر ظرفیت ارائه لاستیک در ساعت و روز موردنظر شما پر باشد با خطای زیر مواجه خواهید شد. در غیر این صورت نوبت شما ثبت و یک کد رهگیری برای شما به‌نمایش در می‌آید.

  • مشاهده و چاپ نوبت

بعد از اینکه مراحل ثبت‌نام لاستیک بارز را با موفقیت طی کردید، روی گزینه مشاهده نوبت کلیک کنید و از صفحه نشان داده‌شده پرینت بگیرید. این صفحه شامل اطلاعات کامل صاحب خودرو، آدرس سرویس سنتر، قوانین و مقررات حضور و مدارک لازم برای دریافت تایر است.

در زمان دریافت تایر همراه داشتن این برگه الزامی است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. با این‌حال اگر در این مرحله فراموش کردید پرینت نوبت را تهیه کنید، می‌توانید از طریق مراحل زیر مجدداً به‌همین برگه برسید. در صفحه اصلی سایت ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز روی گزینه «مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده» کلیک کنید. در مرحله بعد از دو طریق می‌توانید نوبت خود را پیگیری کنید.
از طریق کد رهگیری از طریق کدملی و تلفن‌همراه بعد از ورود این اطلاعات نوبت خود را مشاهده خواهید کرد. برگه را پرینت گرفته و در روز و ساعت مشخص‌شده در سرویس سنتر حضور پیدا کنید.

راهنمای خرید لاستیک دولتی به نرخ کارخانه
راهنمای خرید لاستیک دولتی به نرخ کارخانه

چگونگی و قوانین دریافت تایر دولتی بارز

بعد از اتمام مراحل ثبت‌نام لاستیک دولتی بارز و دریافت نوبت، برای دریافت تایر با در دست داشتن مدارک لازم به‌ سرویس سنتر مراجعه کنید. این مدارک شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصل و کپی برگ سبز خودرو
  • سنداصل و کپی کارت ملی صاحب سند خودرو
  • اصل و کپی کارت ماشین، کارت بانکی صاحب خودرو حاوی مبلغ کافی برای خرید تایر
  • رسید ثبت‌نام اینترنتی و دریافت نوبت
  • به‌علاوه لازم است قوانین دیگری را نیز در نظر داشته باشید تا بدون هیچ مشکلی تایر خود را تحویل بگیرید
  • حضور صاحب سند خودرو در زمان تحویل الزامی است. در صورتی‌که امکان آن وجود ندارد، تنها اقوام درجه‌ یک با در دست داشتن مدارک احراز هویت می‌توانند برای دریافت تایر اقدام کنند.
  • کارت بانکی حتماً باید به‌نام صاحب خودرو باشد.

امکان دریافت وجه نقد یا پرداخت با کارت شخص دیگر وجود ندارد. کلیه مدارک باید به‌نام صاحب خودرو باشند؛ در غیر این‌صورت همراه داشتن وکالت‌نامه احراز مالکیت الزامی است. در شرایط بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک الزامی است. عدم حضور در روز و ساعت تعیین‌شده باعث سوختن نوبت شما می‌شود و باید مجددا برای اخذ نوبت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (208 نظر)

    بدون پارتی درین مملکت = مرگ.

    من دو قطعه کپی بردم درب لاستیک فروشی یکی از آشنایان درجا دو حلقه لاستیک به قیمت ۱۷۵۰ بهم داد.
    به همین راحتی. الان گذاشتم انبار لاستیکای خودم فعلاً کار میکنن.

    پاسخ

    کشور های عربی دوروز تو صف تویوتا می‌ایستند ما تو ایران صف قند شکر وبرنج لاستیک وپرایدیم چه خوب زندگی ما رو خوردیدن

    پاسخ

    واقعاتوزیع للستیک با نرخ دولتی اسف بار است .
    چگونه میشود که برای تحویل لاستیک طبق نوبت از یک شهرستان دور له یکی از دوشهرستان سرویس سنتر مراحعه کرد و لاستیک تحویل گرفت !! برای رفتن به این شهرستانها چقدر باید هزینه کرد !!
    یعنی این شرکت ها از ارائه یک روش مناسب برای تسهیل در دسترسی همگان به لاستیک بر اساس سهمیه مشخص شده عاجزند !!! یا اینکه سرایط را عامدا اینقدر سخت کرده اند که بتوانند نیازمتدان را له بازار ازاد هدایت کنتد و محبور شوند که به دلیل نیاز و سختی دسترسی از لیت بازار نجس لا قیمتهای چند برابری تهیه کنتد و کارخانه هم به سود حاصل از خیانت و دزدی خود برسد !! چرا اینهمه لاستیک در بازار ازاد وجود دارد ولی دولتیش نیست !!! اینهنه لاستیک چگونه وارد بازار ازاد میشود !! جرا کسی با این گرانفروشی مبارزه نمیکند !! اینها همش بیانگر این لست که فقط برای رد گم کنی تعدادی معدود لاستیک را به صورت دولتی ارایه میدهند و بسیاری را از راه دزدی به ملت نیازمتد میفروشند !!
    از جمله لاستیک کویر یزد ، که ثبت نام میکتی ، بعد از بیست روز مدارک تایید میشه ، بعد که میری واسه خرید ، میگه ناموجوده !! هر روز لاید ساعت ۸ صلح بری وادد سایتش و کرارا هم با عدم موجودی مواجه هستی !! پس همه این کار سیاه بازی و سرکاریه برای این ملت نگون بخت و لی کس و کار و بی دلسوز …
    واقعا توزیع لاستیک دولتی بسیار چندش اور و اعصاب خردکنه و دروغی بیش نیست .

    پاسخ

    دوستان من سه ماه است که در سایت کویر تایر ثبت اطلاعات کردم با دردسر از اون موقع تا حالا هر روز سایت را چک میکنم برای لاستیک سمند فقط عدم موجودی میبینم ابدا تا به امروز هیچ موجود نداشته بخدا فقط مردم را سرکار گذاشتند لاستیکهاشون را با قیمت بالا توی بازار آزاد میفروشند

    پاسخ

    من از کویر تایر ثبت نام کردم حدودا چهل روز طول کشیده تا مدارکم تاییدشود بعد برای خرید آنلاین وقتی می‌روی عدم موجودی میزنه و بعد از چندین تماس که موفق شدم با اپراتور صحبت‌ کنم گفت هر روز موجودی ساعت ۸ به روز،رسانی می‌شود که الان چند روز است‌ که موفق نشدم وهمش مردم را سر کار گذاشتند.

    پاسخ

    سلام ، من ثیت نام کردم ۲۰۵ رینگ ۱۴ سر یکماه به دستم رسید

    پاسخ

    ساینا 14

    پاسخ

    سلام
    چند بار کویر ثبت نام کردم کارت ملی رد میشه و چند بار ویرایش کردم رد شده دلیلش معلوم نیست
    سایت بارز همیشه اتمام نوبت می زند

    پاسخ

    با این حقه تولید کنندگان لاستیکشان را آب می کنند
    وقتی آفتابه پلاستیکی را روی دفترچه می دادتد صف طولانی داشت

    پاسخ

    اگر شما قصد فریب مردم را ندارید چرا برای کل کشور دو سیستم سنتر انتخاب کرده اید باید برای حداقل هر استان سیستم سنتر باشد و با همین سیستم هم نوبت نمی دهد چرا تا اخر سال نوبت را توزیع نمی کنید پس نتیجه می گیریم اینها دلایلی است برای رانت و دزدی ؟؟؟!!!! خجالت بکشید بس است ………

    پاسخ

    سلام واقعا که شرکت بارز پدر ملت را در آورده من الان 45روز قبل پول یک جفت لاستیک ریختم به حساب واقعا نه جواب می دهند نه چیز دیگری والا دیگه من به غلط کردن افتادم که ثبت نام اینترنتی کنم چون هیچ دولتی به مات پاسخ گو نیستند

    پاسخ

    با سلام یعنی بنده اگه ثبت نام کردم وقتی نوبت تحویل لاستیک شد باید اینهمه راه از شهر محل سکونتم یعنی بهبهان برم تهران یا مشهد برای دو حلقه لاستیک من باید به میزان قیمت لاستیک ها فقط خرج مخارج سفرم کنم به نظر شماها این مضحک نیست که من از جنوب ایران برم شمال ایران برای دو حلقه لاستیک مردم و مسخره کردین

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهرا ع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتر اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در حقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .

    پاسخ

    از آبان ماه 1401 تا الان که تیرماه 1402 هر چهارشنبه ساعت هشت میریم سایت برای ثبت نام متأسفانه تا الان امکانش نشده مراحل ثبت نام که میریم برای انتخاب سرویس سنتر تهران یا نمیده میگه اتمام نوبت ها یا فقط سرویس سنتر مشهد فعال هست واقعا کلافه شدیم برای ی جفت لاستیک پراید

    پاسخ

    الان چهارماهه دارم هی ثبت نام میکنم هر دفعه یک ایراد می‌گیرند که رفع کردنش ۲۰ روز طول می‌کشه آخرش هم که موفق به ثبت نام شدم تمام لاستیک‌ها ناموجوده است پس بی خود وقتتان را با این اراجیف هدر ندید.والسلام

    پاسخ

    سرویس سنتر مشهد ، سه شنبه ثبت نام کردم ، شنبه هفته بعدش رفتم ۲ حلقه لاستیک بارز تحویل گرفتم . بدون هیچ مشکلی.

    پاسخ

    من ثبت نام کردم نوبت هم داد ولی آخه به من میگه باید برم از مشهد تایرها رو بگیرم مگه میشه ۲۴۰۰ کیلومتر واسه دوتا لاستیک بری 😄😄😄😄

    پاسخ

    واقعا چقدر ملت ما ساده هستن هنوزم به این نتیجه نرسیدن که وقتی در مورد قیمت چیزی اینجا صحبتی میشه صرفا بخاطر استارت افزایش قیمت هستش . بس

    پاسخ

    سلام .بنده به فروش لاستیک دولتی نه فقط شک دارم بلکه یقین هم دارم مافیایی شده بنده الان ۳ ماه است به مرحله انتخاب سیتی سنتر رسیدم .همش اتمام نوبت می زند ..همیشه هم برای این سایت آنلاین بودم ..آزاد بخری سه میلیون پانصد دولتی یک وسیصد .یعنی مافیا نخواهد شد ..آن هم پراید ..حسبی الله ونعم الوکیل

    پاسخ

    تا ابد مرگ بر جمهوری اسلامی

    پاسخ

    این چه مسخره بازی هست که تو کل ایران فقط تودوتاشهرسنترباشه اگه هدف عرضه تایرباشه بایدتوتمام کشوروحتی شهرهای بزرگ هم اینکاروانجام بدن الان فاصله من تا تهران ۸۰۰کیلومتره واسه دوحلقه تایربایداین مسیربرم؟؟؟

    پاسخ

    فقط سر مردم گرم میکنی یک ماه دارم تلاش میکنم هر دفعه لیست پر شده یک روز دیگر تلاش کنید جمع کنید این دکان

    پاسخ

    برادر کویر و بارز رو همه بلدن
    شما اگه میتونی یزد و رازی رو یادمون بده اگه خارجی هم هست اونم یاد بده مثل گرین لندر چین که بازم بهتر از ایرانیه

    پاسخ

    جالبه ما کرمان هستیم کارخانه بارز مال کرمانه اونوقت میکه باید سنتر مشهد ثبت نام کنی

    پاسخ

    ایران تایر ۶ صبح هر روز ثبت نام میکنه یه جفت میده حدود یک ملیون وچهار صد
    امروز ۵ /۴/۱۴۰۲

    پاسخ

    یعنی برای خرید یک جفت تای من باید هزار کیلومتر برم تهران تایر تحویل بگیرم خیلی رو دارید

    پاسخ

    سلام یه دستگاه پژو۴۰۵ دارم که بنام همسرم هست که برگ سبز وسندکارخانه مفقود شده والبته کپی برابر اصل برگ سبز واگهی ها رودارم ایا میتونم لاستیک دریافت کنم؟

    پاسخ

    سلام اره میتونید فقط شماره ملی کارت ماشین میخواد اگه خواستید بنده درخدمتم09182275720

    پاسخ

    ای جماعت چرا نمیخواهید قبول کنید با این کاراشون سرکارمون گذاشتن؟؟؟
    میگن : کدخدارو ببین ده رو بچاپ *
    بابا کدخدا خودش شاه دزده *
    تورو خدا بخودتون بیایید

    پاسخ

    کلاهبرداری نوین مردم به هیچ عنوان ثبت نام نکنید سرتون کلاه می‌ره شاید به چند نفر تایر بدن اونم برا گرم کردن بازار هستش یارو می‌ره ثبت نام می‌کنه برا مثال ۱۷۰۰ هم میزنه به حساب بعد میبینی دو ماه هستش از تایر خبر نیست فعلا حالا شما حساب کنید ۱ میلیون نفر این ۱۷۰۰ رو زدن به حساب کویر تایر دو ماه هستش خبر نیست ببینید سودش چه قدر میشه چرا همیشه باعث می‌شید یک سری ازتون سو استفاده کنن آخه سر عقل بیاید

    پاسخ

    گوسفندین بخاطر 200/3000تومن اینکارا رو میکنیم

    پاسخ

    سلام یک ماهه دارم توسایت میگردم هروقت هم میزنم میگه ظرفیت تموم شده

    پاسخ