;
coinex

لنوو از هوش مصنوعی جدید MotoAI در گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی بهره می‌برد

شرکت لنوو به‌تازگی از دستیار مبتنی‌بر هوش مصنوعی جدید MotoAI به‌منظور بهره‌گیری در گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی رونمایی کرده است.

طی رویداد لنوو «Tech World 23»،‌ این شرکت چینی دستیار هوش مصنوعی جدید MotoAI خود در راستای استفاده در گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد. هم‌اکنون این دستیار هوش مصنوعی در مرحله توسعه خود قرار گرفته و طرح مفهومی آن از طرف شرکت در معرض دید عموم قرار گرفته شده است. به ادعای لنوو، کاربران قادر خواهند بود تا از دستیار شخصی MotoAI به‌منظور پاسخگویی به سؤالات، پیش‌نویس پیام‌ها، برنامه‌ریزی وظایف و انجام سایر فعالیت‌هایی مبتنی بر ابزارهای هوش مصنوعی بهره بگیرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رونمایی از هوش مصنوعی جدید MotoAI

در میان بسیاری از فناوری‌های قابل‌توجه همچون گوشی‌های تاشو، کانسپت رول‌شونده و کامپیوترهای شخصی، لنوو اقدام به معرفی هوش مصنوعی جدید MotoAI (دستیار هوش مصنوعی) کرده است. هم‌اکنون این دستیار جدید درحال توسعه بوده و می‌تواند برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. دستیار هوش مصنوعی جدید لنوو از یک مدل شخصی‌سازی‌شده برای کاربر بهره گرفته و از حریم شخصی کاربران محافظت خواهد کرد. افزون‌براین، MotoAI لنوو به پایگاه داده‌ بزرگی دسترسی یافته که با قابلیت‌های تعامل صوتی و متنی در ارتباط است.

هوش مصنوعی جدید MotoAI

دستیار شخصی MotoAI لنوو در نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک، به‌عنوان دستیار شخصی پویاتر، شخصی‌سازی‌شده و مفیدتر برای کاربران ارائه کند. درنتیجه مطابق انتظارات طی ماه‌های آینده به ابزارهای بیشتری در حوزه هوش مصنوعی مجهز شود. موتورولا بر اهمیت شخصی‌سازی برای کاربران بسیار واقف است و به همین جهت این شرکت موضوع شخصی‌سازی را با یاری ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی بررسی خواهد کرد تا بتواند تجربه منحصربه‌فردی را برای کاربران خود فراهم آورد.

یکی دیگر از جنبه‌های جالب در خصوص MotoAI لنوو این بوده که برخلاف سایر محصولات مشابه که عملیات مبتنی بر فضای ابری را عملیاتی می‌سازند، این محصول قادر به پردازش داده‌ها شده و وظایف را به‌صورت محلی روی دستگاه اجرا می‌کند. این دستیار هوشمند قوانین مربوط به حریم شخصی کاربران را هم مورد توجه قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هوش مصنوعی جدید MotoAI چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر