;
coinex

اولین تراشه سه نانومتری سامسونگ در گلکسی واچ 7 استفاده می‌شود

اولین تراشه سه نانومتری سامسونگ علاوه بر افزایش قدرت و سرعت پردازش گلکسی واچ 7، امکان افزایش بهره‌وری انرژی و ماندگاری شارژ این ساعت را فراهم می‌کند.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، شرکت سامسونگ در حال ساخت اولین تراشه 3 نانومتری خود است که در نسل جدید سری گلکسی واچ 7 از آن استفاده می‌شود. رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که اولین تراشه سه نانومتری سامسونگ در گلکسی واچ 7 استفاده می‌شود و احتمالاً نام آن “اگزینوس W940” خواهد بود. قطعا این یک پیشرفت مهم برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که از زمان معرفی گلکسی واچ 4 در سال 2021، برای آنها از تراشه‌های اگزینوس استفاده می‌شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تراشه سه نانومتری سامسونگ ؛ چرا این تغییر اهمیت زیادی دارد؟

به دلایل مختلف، استفاده از تراشه 3 نانومتری برای گجت‌های پوشیدنی سامسونگ اهمیت زیادی دارد. مهم‌تر اینکه تراشه‌های کوچکتر نسبت به تراشه‌های بزرگتر بهره‌وری انرژی بیشتری داشته و فضای کمتری اشغال می‌کنند. این ویژگی برای ساعت‌های هوشمندی مثل گلکسی واچ که ماندگاری شارژ کمی دارند بسیار مهم است. بازتر شدن فضای بیشتر در ساعت‌های هوشمند که به لطف ساخت تراشه‌هایی مثل تراشه گلکسی واچ 7 فراهم می‌شود، به شرکت‌ها امکان می‌دهد که اندازه باتری را افزایش دهند در نتیجه ماندگاری شارژ این گجت‌ها بیشتر خواهد شد.

اولین تراشه سه نانومتری سامسونگ

انتظار می‌رود که تراشه 3 نانومتری نسبت به تراشه‌های 5 نانومتری سریع‌تر و قدرتمندتر باشد و این پردازنده گلکسی واچ 7 تأثیر مهمی بر جنبه‌های مختلف این ساعت، از جمله رابط کاربری و قابلیت‌های پیگیری سلامت داشته باشد.

پیش‌بینی شده که زمان رونمایی گلکسی واچ 7 در سال 2024 خواهد بود و این ساعت هوشمند شرکت سامسونگ در نیمه دوم سال 2024 روانه بازار شود یعنی تقریباً در همان زمانی که این شرکت از سری گوشی‌های تاشوی سال 2024 خودش رونمایی می‌کند. باید دید که آیا ساعت جدید سامسونگ با چنین تغییراتی انتظارات کاربران را برآورده می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تراشه سه نانومتری سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر