;
coinex

آپدیت گوگل بارد با قابلیت پاسخ بی‌درنگ از راه می‌رسد

آپدیت گوگل بارد ، ربات گفتگوی شرکت گوگل ادامه دارد و حالا این ربات برای ایجاد تجربه گفتگویی روان‌تر و واقعی‌تر، مجهز به توانایی تولید پاسخ بی‌درنگ شده است.

شرکت گوگل همچنان آپدیت گوگل بارد (Google Bard) را با اضافه کردن قابلیت‌ها و امکانات جدید ادامه می‌دهد تا کیفیت پاسخ‌ها و کاربردهای این مدل زبانی بزرگ را ارتقاء دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حالا آپدیت‌های مدل‌های جدید هم در فهرست به‌روزرسانی‌های رسمی ثبت شده در changelog قرار می‌گیرند. نکته جالب اینجاست که یکسری قابلیت جدید مثل امکان تولید پاسخ به صورت بی‌درنگ و رد کردن برخی از پاسخ‌ها هم به گوگل بارد اضافه شده‌اند، بدون اینکه در changelog به آنها اشاره شده باشد.

بروزرسانی گوگل بارد شامل چه تغییراتی است؟

این آپدیت‌های جدید، شامل قابلیت پاسخ بی درنگ هوش مصنوعی گوگل بارد هستند که برای اصلاح کردن کوئری پرسیده شده در مواقعی که پاسخ ارایه شده با خروجی مورد نظر کاربر تطبیق ندارد، مفید است. با وجود این تغییر، باز هم برای چند ثانیه لوگوی بارد نمایش داده شده و بعد پاسخ تولید شده به صورت خط به خط نمایش داده می‌شود.

آپدیت گوگل بارد

مدل‌های زبانی بزرگ گاهی اوقات دقت زیادی ندارند و کاربران باید برای دریافت پاسخ‌هایی بهتر، کوئری خودشان را به صورت لحظه‌ای اصلاح کرده و یا اطلاعات بیشتری در اختیار مدل قرار دهند. در صورتی که پاسخ‌ها به صورت بی‌درنگ ارایه شوند، اصلاح فوری و لحظه‌ای کوئری راحت‌تر است و به صرفه‌جویی در وقت کاربران کمک زیادی می‌کند.

در به‌روزرسانی جدید هوش مصنوعی گوگل بارد ، برای ارتقای هر چه بیشتر تجربیات کاربری یک دکمه “رد کردن پاسخ” هم اضافه شده که به صرفه‌جویی در وقت کاربران کمک می‌کند. پس از اینکه گوگل بارد، پاسخ کوئری شما را ایجاد کرد، این دکمه را خواهید دید.

قطعاً تازه‌ترین بروزرسانی هوش مصنوعی گوگل ، باعث افزایش بهره وری و کارایی این مدل زبانی برای کاربران خواهد شد.

اخیراً شرکت گوگل دستیار گوگل را هم با گوگل بارد همراه کرده بود تا امکان ایجاد تعاملات خلاقانه‌تر و پیشرفته‌تر با این مدل زبانی فراهم شود. همچنین ماه پیش این شرکت یک مدل جدیدتر و توانمندتر ارایه کرده بود که می‌تواند پاسخ‌هایی واقعی‌تر و باکیفیت‌تر ایجاد کند.

نظر شما درباره این آپدیت گوگل بارد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر