;
coinex

در رویداد Scary Fast اپل منتظر مک بوک پرو 13 اینچی نباشید

اپل طی مراسمی که نام آن را رویداد Scary Fast نامیده و فردا برگزار می‌شود، قصد دارد از پردازنده M3 خود رونمایی کند اما ظاهرا نباید منتظر معرفی مک بوک پرو 13 اینچی باشیم.

به گفتهٔ مارک گورمن از بلومبرگ، احتمالاً مک‌بوک پرو 13 اینچی با چیپ M3 در رویداد Scary Fast اپل در تاریخ ۳۰ اکتبر معرفی نخواهد شد. او می‌گوید که موجودی مک‌بوک پرو 13 اینچی فعلی کم است و مدل جدیدی در حال توسعه است که شامل “نسخه پایه چیپ M3” خواهد بود. با این حال، او انتظار ندارد که مدل جدید در رویداد آینده اپل معرفی شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گورمن انتظار دارد که رویداد Scary Fast بر روی مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با چیپ‌های سری M3 تمرکز داشته باشد. این خبر برای کسانی که امیدوار بودند مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی جدید با چیپ M3 معرفی شود ناامید کننده است، زیرا از معرفی مدل فعلی بیش از ۱۸ ماه می‌گذرد.

همچنین، اپل باتوجه به شایعات، احتمالاً یک آی‌مک جدید با چیپ M3 را معرفی خواهد کرد. آی‌مک فعلی از چیپ M1 استفاده می‌کند، بنابراین مدل جدید با چیپ M3 ارتقای قابل توجهی خواهد بود.

Apple M3 MacBook Pro 13-inch unlikely to be announced at October event

شایعات نشان می‌دهد که آی‌مک جدید حداقل ۸ هسته پردازنده و ۱۰ هسته گرافیک خواهد داشت و مدل‌های پیشرفته‌تر ممکن است تا ۱۶ هسته پردازنده و ۴۰ هسته گرافیک داشته باشند. این باعث می‌شود آی‌مک جدید یکی از قدرتمندترین کامپیوترهای رومیزی در بازار باشد.

اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل همهٔ این محصولات را در رویداد اکتبر خود معرفی کند، اما شایعات بسیار محتمل هستند. بنابراین، اگر به دنبال خرید مک‌بوک پرو یا آی‌مک جدید هستید، ارزش دارد صبر کنید و ببینید اپل در این رویداد چه محصولاتی را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رویداد Scary Fast چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال منید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر