;
coinex

در بروزرسانی جدید tvOS اپ‌های مستقل Movies و TV Shows از اپل حذف خواهند شد

اپل قصد اعمال تغییری اساسی در بروزرسانی جدید tvOS را دارد که مهم‌ترین آن به حذف دو اپ مستقل Movies و TV Shows جهت تشویق به استفاده از Apple TV بازمی‌گردد.

براساس گزارش «مارک گرمن» افشاگر مشهور از بلومبرگ، اپل برنامه دارد تا در راستای تشویق کاربران به استفاده از برنامه Apple TV، برنامه‌های مستقل خود را که به‌منظور اجاره و خرید برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها ارائه می‌شوند، حذف کند.

بنابراین اپل به‌نظر تصمیم دارد که اپلیکیشن تلویزیون خود را با تحولات اساسی روبرو سازد؛ در همین راستا، بروزرسانی جدید tvOS که در ماه دسامبر منتشر خواهد شد، تغییرات مدنظر غول فناوری را فراهم می‌آورد. با این تغییرات، احتمالاً دو اپ مستقل Movies و TV Shows از tvOS حذف خواهند شد. همچنین بخش فیلم و نمایش‌های تلویزیونی از برنامه iTunes Store آیفون و آیپد نیز حذف می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تغییرات مدنظر اپل برای بروزرسانی جدید tvOS

اپل طی سال‌های اخیر همواره توجه فراوانی به محتواهای ویدیویی داشته و میلیاردها دلار برای عناوینی همچون فیلم «Killers of the Flower Moon» از «مارتین اسکورسیزی» که هفته پیش در سینماها اکران شد، هزینه پرداخت کرده است. این فیلم در آینده توسط سرویس ا‌پل تی‌وی پلاس نمایش داده خواهد شد. همچنین سریال‌های موفقی مانند Ted Lasso و Severance طی چند سال اخیر از طریق سرویس اپل پخش شده‌اند.

بروزرسانی جدید tvOS

حالا اپل قصد دارد تا با انجام تمام این تغییرات مشتریان خود را سوی استفاده از اپ TV ترغیب کند؛ برنامه‌ای که درحال‌حاضر شامل فیلم‌ها و سریال‌های خریداری‌شده، محتوای اختصاصی سرویس اپل تی‌وی پلاس و برخی کانال‌های شخص ثالث می‌شود. به این ترتیب، برنامه تلویزیون اپل به‌عنوان یک مرکز برای استریم محتواها تبدیل می‌شود. طبق گزارش گرمن نسخه بازطراحی‌شده آن از یک پنل جانبی در سمت چپ خود برخوردار خواهد بود که می‌تواند به‌منظور بررسی دسته‌های مختلف محتواها مورد استفاده قرار گیرد.

بروزرسانی جدید tvOS

احتمالاً اضافه‌شدن این پنل منجر خواهد شد تا مصرف‌کنندگان برنامه TV ا‌پل در زمان کارکردن با آن با سردرگمی کمتری روبرو شوند و همچنین با وجود آن دقیق‌تر مشخص می‌شود که کدام محتوا از اپل و از طریق اشتراک Apple TV ارائه شده است و برای استفاده از کدام محتواها باید اشتراک جداگانه‌ای خریداری کرد.

گفتنی است درحال‌حاضر غول فناوری مشغول آماده‌سازی برای رویداد جدیدی بوده که سه‌شنبه، 9 آبان‌ماه برگزار می‌شود و در آن شاهد نسل جدید مک‌های این شرکت هستیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییرات بروزرسانی جدید tvOS چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر