coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت HyperOS شیائومی ؛ لیست گوشی‌هایی که آپدیت هایپر اواس را دریافت می‌کنند [+ زمان انتشار به‌روزرسانی]

شیائومی در رویداد اخیر خود، سیستم عامل جدید HyperOS را معرفی کرد؛ سیستم عاملی که قرار است جایگزین MIUI شود. خوشبختانه شیائومی نقشه راهی را منتشر کرده و در آن، لیست گوشی های قابل آپدیت HyperOS را منتشر کرده است.

آپدیت HyperOS در خلال رویداد اخیر شیائومی معرفی شد و این کمپانی، زمان دریافت آپدیت و لیست گوشی های هوشمندی که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند، اعلام کرد.

این کمپانی همچنین اطلاعاتی را درباره زمان انتشار آپدیت HyperOS برای سایر دستگاه‌های هوشمند منتشر کرد. سیستم عامل HyperOS به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو نصب شده است؛ اما بسیاری از کاربران می‌خواهند دستگاه های قابل آپدیت به HyperOS کدامند و گوشی های ردمی و پوکو قدیمی‌تر چه زمانی در فهرست گوشی های واجد شرایط آپدیت HyperOS قرار می‌گیرند.

آپدیت خبر: به گزارش Xiaomiui، دو گوشی پوکو F5 و پوکو F5 پرو هم آپدیت HyperOS شیائومی را دریافت می‌کنند که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فهرست گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند

در حال حاضر، فهرستی از دستگاه‌ها و گوشی‌‌هایی منتشر شده که واجد شرایط دریافت سیستم عامل HyperOS هستند. شیائومی اعلام کرده که زمان انتشار آپدیت HyperOS برای گوشی های شیائومی و ردمی از سه ماهه‌ی اول 2024 (زمستان 1402) آغاز می‌شود.

شرح آپدیت: به گفته‌ی وبسایت خبری Xiaomiui، گوشی پوکو F5 نسخه‌ی OS1.0.0.1.UMRMIXM را دریافت می‌کند. نسخه‌های OS1.0.0.3.UMNMIXM و OS1.0.0.3.UMNEUXM هم به‌ترتیب برای نسخه‌ی جهانی و اروپایی پوکو F5 Pro منتشر می‌شوند.

چه گوشی هایی آپدیت هایپر OS شیائومی را دریافت می‌کنند؟ 

محصول نام دستگاه  
گوشی هوشمند و تبلت
  • شیائومی میکس فولد 3
  • شیائومی میکس فولد 2
  • شیائومی 13 اولترا
  • شیائومی 13 پرو
  • شیائومی 13
  • شیائومی پد 6 مکس 14
  • شیائومی پد 6 پرو
  • شیائومی پد 6
  • ردمی K60 Extreme Edition
  • ردمی K60 Pro
  • ردمی K60
دسامبر 2023 – ژانویه 2024 (اوایل آذر تا اوایل بهمن)

 تلویزیون‌های شیائومی  TV S Pro 65 Mini LED، شیائومی  TV S Pro 75 Mini LED و شیائومی  TV S Pro 85 Mini LEDهم در لیست دستگاه های قابل آپدیت به HyperOS قرار دارند. محصولات خانه هوشمند نیز از دسامبر 2023 (اوایل آذر تا اوایل دی 1402) می‌توانند سیستم عامل HyperOS را دریافت کنند.

سوالات متداول

HyperOS چیست؟

HyperOS سیستم عامل جدیدی است که توسط شیائومی توسعه یافته است. این سیستم عامل طراحی شده تا تجربه استفاده‌ای روان و عملکرد محور را برای کاربران فراهم کند و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و رابط کاربر پسندتری را ارائه دهد.

HyperOS با MIUI چه تفاوت‌هایی دارد؟

HyperOS قصد دارد ویژگی‌ها و عملکرد MIUI را بهبود بخشد و عملکرد پیشرفته‌تر و رابط کاربری شخصی‌سازی‌تری را ارائه دهد. همچنین دارای همکاری یکپارچه بین-دستگاهی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی در چندین دستگاه مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سیستم عامل جدید شیائومی چیست؟ آیا می‌تواند جایگزین خوبی برای MIUI باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    من گوشیم Poco x5 5g هستش می‌خوام بدونم که گوشیم hyper and رو دریافت می‌کنه یا نه؟

    پاسخ

    سلام گوشی Redmi note 12 نمی‌گیره این آپدیت رو؟

    پاسخ

    یعنی الان poco x5 pro آپدیت نمیگیره؟

    پاسخ

    چون این گوشی جدیده به احتمال زیاد می‌گیره. ولی در حال حاضر خبر رسمی منتشر نشده

    پاسخ