coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد؛ مبلغ سود سهام عدالت تغییر کرد؟

زمان واریز سود سهام عدالت توسط رئیس فراکسیون سهام عدالت مشخص شد. وی همچنین جزئیاتی از مبلغ سود سهام عدالت 1402 اعلام کرد.

مهدی سعادتی رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس در خبری رسمی زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد. براین اساس، سود سهام عدالت 1402 اواخر آذرماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد. به تازگی مجید عشقی، رئیس سازمان بورس نیز اطلاعاتی درخصوص شیوه و شرایط پرداخت سود سهام عدالت ارائه داده که با توجه به اینکه شرکت‌ها سود را تدریجی واریز می‌کنند ممکن است اختلافی چندماهه ایجاد شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

مهدی سعادتی، رئیس فراکسیون سهام عدالت ضمن اعلام پرداخت سود قطعی به سهامداران سهام عدالت، اعلام کرد که سود سهام عدالت تا پایان آذرماه 1402 واریز خواهد شد.

پیش‌تر نیز مجید عشقی رئیس سازمان بورس ایران، صحبت‌هایی از شیوه و شرایط پرداخت این سود کرده بود که با توجه به اینکه شرکت‌ها به صورت تدریجی سود را پرداخت می‌کنند، ممکن است اختلاف چند ماهه ایجاد شود. وی اعلام کرده بود که زمان واریز سود نهایی نشده ولی احتمالاً به مانند سال گذشته اواخر آذرماه پرداخت شود.

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

به گفته سعادتی:

سود سهام عدالت امسال برای برخی از سهامداران تحت پوشش، از یک تا دو میلیون تومان است. برای برخی دیگر از سهامداران هم مبلغ ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

سود سهام عدالت سال 1400 طی دو مرحله در سال 1401 واریز شد. پرداختی اول از 30 آذر تا 3 دی‌ماه ادامه داشت. در این مرحله سهامدارانی که در پرتفوی خود 532، 492 و 452 هزار تومانی داشتند، به ترتیب 600، 555 و 510 هزار تومان و افرادی که دارای پرتفوی 1 میلیون تومانی بودند، مبلغ 1 میلیون 128 هزار تومان سود دریافت کردند.

مرحله دوم واریز سود سهام عدالت نیز در روز 25 اسفندماه 1401 آغاز شد. در این مرحله افرادی که پرتفوی 532، 492 و 452 هزار تومانی داشتند، به ترتیب 721، 667 و 613 هزار تومان سود سهام دریافت کردند. سهامدارانی که دارای پرتفوی 1 میلیون تومانی بودند هم مبلغ 1 میلیون و 356 هزار تومان سود سهام عدالت را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان واریز سود سهام عدالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر