;
coinex

وان پلاس 12 به دوربین قدرتمند سونی مجهز می‌شود

خبرها و تیزرهای منتشر شده به طور رسمی از همکاری وان پلاس و سونی خبر دادند. قرار است وان پلاس 12 به دوربین قدرتمند سونی مجهز شود.

طبق آخرین اخبار تکنولوژی، OnePlus با سونی همکاری کرده است تا سنسور جدیدی با نام Lytia با دو لایه بر روی OP 12 به ارمغان آورد.

سنسور CMOS جدید با فناوری پیکسل ترانزیستور دو لایه دارای لایه‌های جداگانه برای لایه ترانزیستور و لایه فوتودیود است که امکان استفاده از دیودهای بزرگتر فیزیکی و دریافت نور بیشتر را فراهم می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


وان پلاس 12 به دوربین قدرتمند سونی مجهز می‌شود

OnePlus در حال حاضر از سنسور Sony Lytia 808 در دوربین اصلی OnePlus Open استفاده می‌کند اما به نظر می‌رسد OnePlus 12 از یک سنسور Lytia متفاوت استفاده خواهد کرد.

وان پلاس 12 به دوربین قدرتمند سونی مجهز می‌شود

برندهای همکار BBK، Oppo و vivo نیز در ابتدای امسال همکاری با Lytia سونی را اعلام کرده‌اند که به این معنی است که تلفن‌های آینده Find X6 و vivo X100 احتمالاً از همان سنسورهای دو لایه در دوربین اصلی خود استفاده خواهند کرد.

شایعات قبلی مدعی شده بودند OnePlus 12 با سنسور اصلی Sony IMX966 با رزولوشن 50 مگاپیکسل همراه با یک ماژول تله فوتوگرافی 64 مگاپیکسل (OmniVision OV64B) با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز اولتراواید 48 مگاپیکسل رونمایی خواهد شد.

وان پلاس 12 به دوربین قدرتمند سونی مجهز می‌شود
طراحی سنسور stacked CMOS سونی

همچنین تأیید شده است که وان پلاس 12 از صفحه نمایش OLED LTPO توسعه یافته توسط BOE استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که OnePlus 12 در ماه آینده در چین معرفی و عرضه و سپس در اوایل سال 2024 به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین وان پلاس 12 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر