;
coinex

تماشا کنید: نمونه عکس های دوربین وان پلاس 12 منتشر شد

از آنجایی که زمان زیادی تا رونمایی از گوشی OnePlus 12 باقی نمانده، این شرکت چینی نمونه عکس های دوربین وان پلاس 12 را منتشر کرده است.

روز گذشته خبر رسید که وان پلاس 12 به دوربین قدرتمند سونی مجهز می‌شود. چندی پیش نیز سه نمونه عکس که با دوربین وان پلاس 12 گرفته شده، توسط رئیس OnePlus چین، لی جی لوئیس (Li Jie Louis)، به اشتراک گذاشته شد. هر سه تصویر از یک مکان اما با فاصله‌های مختلفی گرفته شده‌اند و یکی از آن‌ها با بزرگنمایی جزئیات را به صورت واضح نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمونه عکس های دوربین وان پلاس 12 را تماشا کنید

نمونه‌ عکس‌های دوربین OnePlus 12 در وبیو به اشتراک گذاشته شده‌اند. هر سه عکس‌ از یک کافه گرفته شده و قدرت زوم این گوشی را نشان می‌دهد.

رئیس وان پلاس با انتشار این تصاویر ثابت کرده که دوربین OnePlus 12 به صورت اساسی ارتقا یافته است و احتمالا برجسته‌ترین قابلیت آن دوربین تله‌فوتو پریسکوپ باشد.

به نظر می‌رسد در دوربین وان پلاس 12 از لنز تله‌فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با سایز ۱/۲ اینچ، فاصله کانونی ۷۰ میلی‌متر و دیافراگم f/2.5 استفاده خواهد شد. این دوربین احتمالاً زوم اپتیکال ۳ برابر را ارائه خواهد داد و همچنین دارای OIS خواهد بود.

شرکت‌های وان پلاس و سونی تأیید کرده‌اند که OnePlus 12 با سنسور تصویر جدید LYTIA سونی عرضه خواهد شد. بنابراین احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX966 با سایز ۱/۱.۴ اینچ، فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر و دیافراگم f/1.7 استفاده شده باشد.

این گوشی همچنین یک لنز اولتراواید با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX581 با سایز ۱/۲ اینچ، فاصله کانونی ۱۴ میلی‌متر و دیافراگم f/2.2 دارد.

به گفته‌ی Digital Chat Station، وان پلاس 12 در ماه نوامبر عرضه خواهد شد؛ هرچند برخی شایعات دیگر مدعی شده‌اند زمان عرضه این محصول در ماه دسامبر است.

انتظار می‌رود این گوشی در چین رونمایی شود و سپس در بازارهای جهانی عرضه شود. منبع همچنین افزوده است که مدل پایه OnePlus 12 دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین گفته شده که این گوشی دارای صفحه نمایش 2K، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 50 وات خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمونه عکس های دوربین وان پلاس 12 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر