;
coinex

همکاری گسترده چینی‌ها با سونی ؛ اوپو فایند ایکس 7 پرو به سنسور دوربین سونی مجهز می‌شود

گوشی‌های جدید شرکت‌های چینی از جمله شیائومی 14 اولترا، ویوو ایکس 100 پرو پلاس و اوپو فایند ایکس 7 پرو به سنسور دوربین جدید سونی مجهز خواهند شد.

اخیرا گزارش جدیدی از افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های پرچم‌دار چینی که در آینده عرضه خواهند شد دارای یک سنسور ارتقا یافته 1 اینچی سونی به نام Lytia LYT-900 خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تنظیمات دوربین گوشی اوپو فایند ایکس 7 پرو

بر اساس اطلاعات فاش شده، شرکت‌های چینی با همکاری کمپانی سونی، گوشی‌های جدید خود یعنی اوپو Find X7 Pro، شیائومی 14 اولترا و ویوو ایکس 100 پرو پلاس را با سنسور Lytia LYT-900 به بازار عرضه خواهند کرد.

اوپو فایند ایکس 7 پرو

در حال حاضر هر سه شرکت به نتایج امیدوارکننده‌ای در طول آزمایش‌های سخت افزاری دست پیدا کرده‌اند. سنسور نام برده شده دارای فناوری جدید DCG (Dual Conversion Gain) نیز است که احتمالا به طراحی جدیدی که سونی به مدت یک سال در حال کار بر روی آن بوده اشاره دارد.

DCS بر این باور است که اوپو فایند ایکس 7 پرو اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که سنسور 1 اینچی جدید سونی را به نمایش می‌گذارد. با این حال، به احتمال زیاد هر سه سازنده، گوشی‌های خود را به‌طور متوالی در سال آینده عرضه خواهند کرد و از این رو انحصار طولانی مدتی وجود نخواهد داشت.

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین اوپو فایند ایکس 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر