coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایلان ماسک شناسه های محبوب توییتر را به ارزش 50 هزار دلار می‌فروشد

اخبار جدید حاکی از فروش شناسه های محبوب توییتر به ارزش 50 هزار دلار است. ایلان ماسک بدین منظور، یک کارگروه جدید با نام «تیم Handle@» تشکیل داده است.

شبکه اجتماعی ایکس بار دیگر برای کسب درآمد به ایده‌ای جدید روی آورده و قصد دارد شناسه حساب های کاربری غیرفعال توییتر را بفروشد. حتی ایمیل‌هایی با موضوع «هزینه 50 هزار دلاری برای خرید آن‌ها» به کاربران ارسال کرده است.

با توجه به گزارش‌ منتشر شده از فوربس، ایکس با تشکیل کارگروه جدیدی تحت عنوان «تیم Handle@» قصد دارد بازاری برای خرید شناسه‌های مربوط به حساب‌های غیرفعال ایجاد کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ایلان ماسک شناسه های محبوب توییتر را به ارزش 50 هزار دلار می‌فروشد

ایکس که به ایلان ماسک تعلق دارد، در سال جاری برخی سیاست‌های خود را تغییر داده است. از این پس، کاربران باید هر 30 روز یک بار وارد حساب خود شوند؛ در غیر اینصورت، حساب آن‌ها تعلیق می‌شود و در نهایت امکان حذف آنها وجود دارد؛ هرچند اعلام نشده دقیقا پس از چه مدتی بعد از غیرفعال شدن واقعاً حساب کاربری افراد حذف خواهد شد.

پس از آنکه NPR ایکس را در اوایل امسال ترک کرد، ماسک اعلام کرده بود که تنها چند هفته بعد شناسه آن را اهدا خواهد کرد؛ با این حال، این اتفاق هنوز رخ نداده است.

شناسه های محبوب توییتر

شناسه کاربری music@ نیز در مردادماه امسال توسط ایلان ماسک تصاحب شد. با این حال، در حال حاضر کاربران نمی‌توانند به خودی خود برای تصاحب شناسه‌های کاربری حساب‌های غیرفعال اقدامی انجام دهند.

اگرچه وب‌سایت ایکس ادعا می‌کند که هنوز نمی‌تواند شناسه‌های کاربری غیرفعال را منتشر کند، گزارش فوربس نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی امکان ایجاد یک بازار برای کسب درآمد از این شناسه‌هاست.

همچنین، این شرکت به تازگی دو اشتراک پولی جدید با ویژگی‌های متفاوت را معرفی کرده است. اشتراک اول با هزینه ماهانه ۳ دلار ارائه می‌شود که نسبت به اشتراک معمولی با هزینه ۸ دلار، کمترین امکانات را فراهم می‌کند. همچنین، یک اشتراک پریمیوم جدید با هزینه ماهانه ۱۶ دلار معرفی شده است که قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره فروش شناسه های محبوب توییتر توسط این شرکت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر