;
coinex

تصاحب زوری آیدی‌های توییتر توسط ایلان ماسک ادامه دارد!

ظاهراً تصاحب زوری آیدی‌های توییتر از طرف ایلان ماسک ادامه داشته و در جدیدترین آن، وی آی‌دی Music@ را بدون پرداخت پول به مالک اصلی‌اش به‌دست آورده است.

در ادامه روند تصاحب زوری آیدی‌های توییتر توسط ایلان ماسک، این بار «جرمی وات»، مالک حساب کاربری Music@ که این حساب را 16 سال قبل ساخته، ادعا کرده که ایلان ماسک آی‌دی را به‌زور از چنگ وی در آورده و حالا از این اقدام بسیار عصبانی است. این در حالی است که ایلان ماسک یک هفته بعد از تصاحب آی‌دی X@ در شبکه‌ اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، این اقدام را دوباره انجام داده است. وات حالا حتی اعلام کرده که در اعتراض به اقدام شبکه‌ اجتماعی ایکس، اشتراک سرویس ایکس بلو خود را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: امکان مخفی کردن تیک آبی توییتر فراهم شد

تصاحب زوری آیدی‌های توییتر توسط ماسک؛ اینبار آی‌دی Music@

طبق توضیحات جرمی وات، توییتر همواره شبکه‌ اجتماعی محبوب او بوده و به همین جهت مرتباً در حساب Music@ پست‌هایی در مورد موسیقی منتشر کرده است. طبق اعلام وات، حتی بارها از طرف افراد مختلف پیشنهاد خرید حساب Music@ به وی ارائه شده و بیشترین پیشنهاد 5000 دلار بوده است.

تصاحب زوری آیدی‌های توییتر

وات همچنین در ادامه بیانات خود اضافه کرد که حساب کاربری Music@ طی سال 2007 به منظور تبلیغ برای موسیقی‌های مستقل اجراشده در بازی Second Life راه‌اندازی شد. وی بعد از سال‌ها موفق شد تا با تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در توییتر ارتباط برقرار کند و حسابش را گسترش دهد. وات هم‌اکنون در ایکس بیش‌ از 450,000 فالوور داشته که در ادامه روند تصاحب زوری آیدی‌های توییتر آی‌دی  Music@ از دسترس وی خارج شده است.

بااین‌حال، ایلان ماسک بدون پرداخت هیچ پولی حساب کاربری جرمی وات را به‌دست آورده است. از طرفی شبکه‌ اجتماعی ایکس ایمیلی برای وات ارسال کرده تا موضوع را به اطلاع وی برساند. حساب کاربری Music@ در ایکس حالا 11 میلیون فالوور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تصاحب زوری آیدی‌های توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر